Jump to content

[PS3] Heavy Rain


Sentasi

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    14

  • Sentasi

    12

  • Dieko

    5

  • .inferno.

    5

Kun je in deze game ook dood gaan? Bijvoorbeeld in een vechtscene als je niets in drukt en alleen toe kijkt?

Ja je kan dood gaan in deze game. Ga je dus dood in een scene mis je zo maar een deel van het verhaal. Aangezien je dan nog maar 3 spelers over houd. Gaan deze andere drie ook dood zal je nooit weten hoe het afloopt en zal je opnieuw moeten beginnen. :)

Je zal altijd wel een einde hebben en je zal ook altijd wel weten wat er gebeurd ook al gaan alle 4 de personages dood. :Y

Omdat: (oppassen grote spoiler, enkel voor mensen die het spel uit hebben!)

Er kan namelijk één personage niet dood en dat is Scott Shelby, want hij is de origami killer ik heb al is geprobeerd om hem te laten vermoorden, maar dat lukte geen één keer zelfs niet bij dat vuurgevecht, want daar loopt hij naar een paar schoten zwaargewond naar buiten.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat: (oppassen grote spoiler, enkel voor mensen die het spel uit hebben!)

Er kan namelijk één personage niet dood en dat is Scott Shelby, want hij is de origami killer ik heb al is geprobeerd om hem te laten vermoorden, maar dat lukte geen één keer zelfs niet bij dat vuurgevecht, want daar loopt hij naar een paar schoten zwaargewond naar buiten.

Vreemd, m'n broer en ik hebben namelijk wel eens een einde gehad waarin we Scott hadden gekilled.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, m'n broer en ik hebben namelijk wel eens een einde gehad waarin we Scott hadden gekilled.. ^^

Klopt, er zijn eindscene's waarin Scott sterft. Tijdens de story kan hij echter niet dood.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

BUMP

Heb dit spel sinds vandaag mogen lenen van een vriend, en goddd, waarom speelde ik het niet eerder? Het spel had twee seconden nodig om indruk op mij te maken. Het is gewoon awesome :D

Link to comment
Delen op andere websites

BUMP

Heb dit spel sinds vandaag mogen lenen van een vriend, en goddd, waarom speelde ik het niet eerder? Het spel had twee seconden nodig om indruk op mij te maken. Het is gewoon awesome :D

idd maar je speelt de storyline maar één keer uit allé dat was in mijn geval zeker goed spel,maar je hebt gewoon de behoefte niet meer om te herspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Echt kopen! Verhaallijn is idd fantastisch, en de keuzes zijn nooit echt radicaal ofzo, heel natuurlijk, en toch hebben ze enorme invloed op het spel. De controls vond ik ook fantastisch aanvoelen.

Op het einde denk je echt van wtf, was hij/zij het!?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...