Jump to content

[PS3] Heavy Rain


Sentasi

Recommended Posts

Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.

Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen.

Dat wordt zeker mooi :Y

ben toch benieuwd wat dat lichaamsdeel dan was. :*D

Het waren de ogen.

PS, als je naar Paul gaat vraag of hij de echte is

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    14

  • Sentasi

    12

  • Dieko

    5

  • .inferno.

    5

Eerder heeft Sony al bekend gemaakt dat Heavy Rain in februari komt en nu gaan de geruchten dat hij de 26e aankomt in Europa. Sony ontkent tot nu toe alles nog, maar gisteren hebben ze in de nieuwe aflevering van Qore wel de US releasdatum bekend gemaakt en dat word 16 februari. Dus we komen dichterbij de releasdatum. :)

http://www.gamebreak.tv/news.php?ID=934

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

zelfs de ontwikkelaar zegt, dat deze game een one experience ervaring is. dus dat betekent, het spel een keer spelen, en daarna nooit meer aanraken.

Nee, denk ik niet.

Ik denk, zoals EOTR zegt, dat door doe grote hoeveelheid keuzes, de storyline bij andere keuzes best is anders zou kunnen zijn.

En als die storyline echt goed en pakkend is, is het best interresant om het nog is te spelen, maar dan andere keuzes te maken.

En als je het dan 2 keer hebt gedaan, dan speel je het waarschijnlijk nooit meer. En bij Uncharted 2, waar ik denk dat het verhaal leuker is, in combinatie met de actie etc. en er zit ook nog een multiplayer bij, dus Uncharted 2 zul je denk ik langer spelen...

Vanwege de multiplayer, ik weet niet of je ooit Fahrenheit hebt gespeeld? Die kun je echt super vaak spelen met andere verhaallijnen enz... Zal met Heavy Rain wel hetzelfde zijn.

Kan niet wachten op dit spel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb net ook de demo gespeeld en hij ziet er erg goed uit. Als ik de game speel moet ik meteen terug denken aan de game Fahrenheit. Dat was van dezelfde ontwikkelaar met hetzelfde concept. Verder werkt alles heel soepel, button-combinaties werken goed. Je speelt maar 2 levels (+ dan korte tutorial) maar daarin zit je eigenlijk al in het verhaal waardoor je die game eigenlijk wel moet kopen omdat je best veel vragen hebt. Het mooie aan deze game is dat je je eigen keuzes kan maken en zo kan je de game vele keren overspelen en steeds krijg je een ander verhaal.

Ik heb wel na tijdje die Nederlandse stemmen uitgezet in die demo. Die waren echt slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Die game lijkt me zeker de moeite, ik heb spijtig genoeg de demo nog niet kunnen spelen.

Best wel irritant dat ze die niet gewoon in de Playstation Store zetten, maar aan de andere kant is het wel origineel dat je er eerst wat voor moet doen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die game lijkt me zeker de moeite, ik heb spijtig genoeg de demo nog niet kunnen spelen.

Best wel irritant dat ze die niet gewoon in de Playstation Store zetten, maar aan de andere kant is het wel origineel dat je er eerst wat voor moet doen. :Y

Hij verschijnt officieel a.s. donderdag in de PSN Store. Als voorproef kon je de demo al downloaden op de Hevay Rain site als je een raadsel oploste. Dit was dus vrijwel onbekend totdat iemand erachter kwam en alles op internet stond hoe je daaraan kon komen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij verschijnt officieel a.s. donderdag in de PSN Store. Als voorproef kon je de demo al downloaden op de Hevay Rain site als je een raadsel oploste. Dit was dus vrijwel onbekend totdat iemand erachter kwam en alles op internet stond hoe je daaraan kon komen. :puh:

Dus het volledige spel kan je nu donderdag downloaden? En komt hij ook gewoon in de winkelrekken dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij verschijnt officieel a.s. donderdag in de PSN Store. Als voorproef kon je de demo al downloaden op de Hevay Rain site als je een raadsel oploste. Dit was dus vrijwel onbekend totdat iemand erachter kwam en alles op internet stond hoe je daaraan kon komen. :puh:

Dus het volledige spel kan je nu donderdag downloaden? En komt hij ook gewoon in de winkelrekken dan?

Nee, de demo komt dan uit. Het volledige spel komt eind deze maand uit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...