Jump to content

[PS3] Heavy Rain


Sentasi

Recommended Posts

Wel een leuke game, demo gespeelt ga ik zeker kopen alleen eerst moet ik EFLC, BF BD 2, Red Dead Redemption, Bioshock 2 nog kopen :7

Dat is ook wel een probleempje aan Heavy Rain het valt tussen al die andere grote releases. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    14

  • Sentasi

    12

  • Dieko

    5

  • .inferno.

    5

Ik vind het verhaal op sommige aspecten wel gaar. Bijvoorbeeld dat er crimelen zonder reden of wat dan ook worden neergeschoten. Geen enkele agent zegt iets, nee, ze knallen hem maar lekker neer.

Al is het voor de rest prachtig. Ben alleen wel heel verrast in deze moderne tijden dat hij geen Full HD ondersteunt.

Heeft iemand overigens de DLC al gedownload/SE code gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteren gekocht erg vroeg in de ochtend en hem in een lange speelsessie uitgespeeld wat dus al genoeg zegt. Dit verhaal grijpt je zo vast tot het einde dat je hem in een keer uit wil spelen. Ik heb veel onroerende momenten gehad, soms vijf minuten nagedacht welke keuze ik zou maken terwijl ze beide erg waren en toen ik ontdekte wie de Origami Killer was heb ik een pauze genomen van zo'n 10 minuten wat was dat een OMFG moment. Na het uitspelen heb ik de credits bekeken wat ik normaal nooit doe en zat ik gewoon nog steeds na te denken over dit fantastische verhaal en wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is.

Ik ga volgende week beginnen aan mijn 2e keer uitspelen, dit keer alleen niet in een keer en misschien leuk voor de mensen die de game niet hebben. Ik ga de game volledige capture en uploaden op Youtube. Als het mee zit krijg ik maandag/dinsdag mijn componenten kabel binnen waarmee ik in HD kan opnemen wat dus moet zorgen voor een goede kwaliteit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de game alleen nog niet af. Het verhaal enzo wel, maar de engine was (voor mij) nogal glitchy.

Het geluid viel soms weg, waarna het later zou terugkomen, maar dan gaat hij verder waar hij was gestopt. Dus, als de andere persoon gaat praten, stopt persoon 1 met praten. Dus als ik geen subs zou hebben, zou ik soms niet echt weten wat er gebeurde...

Ook duurde het laden lang bij mij, wat soms wel irritant was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de game alleen nog niet af. Het verhaal enzo wel, maar de engine was (voor mij) nogal glitchy.

Het geluid viel soms weg, waarna het later zou terugkomen, maar dan gaat hij verder waar hij was gestopt. Dus, als de andere persoon gaat praten, stopt persoon 1 met praten. Dus als ik geen subs zou hebben, zou ik soms niet echt weten wat er gebeurde...

Ook duurde het laden lang bij mij, wat soms wel irritant was.

Ik had dus echt nergens last van, geen bugs en of glitches. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de game alleen nog niet af. Het verhaal enzo wel, maar de engine was (voor mij) nogal glitchy.

Het geluid viel soms weg, waarna het later zou terugkomen, maar dan gaat hij verder waar hij was gestopt. Dus, als de andere persoon gaat praten, stopt persoon 1 met praten. Dus als ik geen subs zou hebben, zou ik soms niet echt weten wat er gebeurde...

Ook duurde het laden lang bij mij, wat soms wel irritant was.

Dat probleem met het geluid kreeg ik pas toen ik bepaalde hoofdstukken terug overdeed. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Er is een nieuwe DLC "Taxindermist". :puh:

Ik vindt dat die wel totaal verschilt tegenover de andere missies uit de Heavy Rain storyline.

Btw: In die missie dat je die moeder van John Sheppard gaat ondervragen en je verlaat het ziekenhuis en je ziet dan de laatste keer die moeder, is ze dan dood? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was nooit echt geïnteresseerd in deze game, al was er wel een hele hype. Ik kon me gewoon niet voorstellen hoe een game die alleen bestaat uit quick time events plezant kon zijn. Tot gisteren dan toch. M'n broer had deze game gekocht en ik ben 'm dan ook maar beginnen spelen zonder al te veel interesse te hebben. Maar één keer je het spel opstart en het verhaal begint, wordt je hier zo in meegezogen dat je 8 uur later alleen maar verwonderd kunt kijken naar de end-credits.

Kort samengevat, wat een (onverwachte) topper!

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in deze game ook dood gaan? Bijvoorbeeld in een vechtscene als je niets in drukt en alleen toe kijkt?

Ja je kan dood gaan in deze game. Ga je dus dood in een scene mis je zo maar een deel van het verhaal. Aangezien je dan nog maar 3 spelers over houd. Gaan deze andere drie ook dood zal je nooit weten hoe het afloopt en zal je opnieuw moeten beginnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...