frankyyguy Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 @ Hierboven, geinig idee. Je kunt vanaf een bepaald punt niet opnieuw beginnen, dood is dood dus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Kun je in deze game ook dood gaan? Bijvoorbeeld in een vechtscene als je niets in drukt en alleen toe kijkt? Ja je kan dood gaan in deze game. Ga je dus dood in een scene mis je zo maar een deel van het verhaal. Aangezien je dan nog maar 3 spelers over houd. Gaan deze andere drie ook dood zal je nooit weten hoe het afloopt en zal je opnieuw moeten beginnen. Je zal altijd wel een einde hebben en je zal ook altijd wel weten wat er gebeurd ook al gaan alle 4 de personages dood. Omdat: (oppassen grote spoiler, enkel voor mensen die het spel uit hebben!) Er kan namelijk één personage niet dood en dat is Scott Shelby, want hij is de origami killer ik heb al is geprobeerd om hem te laten vermoorden, maar dat lukte geen één keer zelfs niet bij dat vuurgevecht, want daar loopt hij naar een paar schoten zwaargewond naar buiten. Bewerkt: 13 mei 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Omdat: (oppassen grote spoiler, enkel voor mensen die het spel uit hebben!) Er kan namelijk één personage niet dood en dat is Scott Shelby, want hij is de origami killer ik heb al is geprobeerd om hem te laten vermoorden, maar dat lukte geen één keer zelfs niet bij dat vuurgevecht, want daar loopt hij naar een paar schoten zwaargewond naar buiten. Vreemd, m'n broer en ik hebben namelijk wel eens een einde gehad waarin we Scott hadden gekilled.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Vreemd, m'n broer en ik hebben namelijk wel eens een einde gehad waarin we Scott hadden gekilled.. ^^ Klopt, er zijn eindscene's waarin Scott sterft. Tijdens de story kan hij echter niet dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Komt Heavy Rain ook uit op de Xbox360 of andere console? Lijkt me wel leuk spel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Heavy Rain is Playstation Only. Waarschijnlijk ook vanwege de graphics. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Heavy Rain is Playstation Only. Waarschijnlijk ook vanwege de graphics. Jammer. Wel hoge graphics zag ik al. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2011 BUMP Heb dit spel sinds vandaag mogen lenen van een vriend, en goddd, waarom speelde ik het niet eerder? Het spel had twee seconden nodig om indruk op mij te maken. Het is gewoon awesome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2011 BUMP Heb dit spel sinds vandaag mogen lenen van een vriend, en goddd, waarom speelde ik het niet eerder? Het spel had twee seconden nodig om indruk op mij te maken. Het is gewoon awesome idd maar je speelt de storyline maar één keer uit allé dat was in mijn geval zeker goed spel,maar je hebt gewoon de behoefte niet meer om te herspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Nog iemand die dit speelt? Ben aan het twijfelen om hem te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Niet meer, maar de verhaallijn is zó sterk. Echt een aanrader. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Echt kopen! Verhaallijn is idd fantastisch, en de keuzes zijn nooit echt radicaal ofzo, heel natuurlijk, en toch hebben ze enorme invloed op het spel. De controls vond ik ook fantastisch aanvoelen. Op het einde denk je echt van wtf, was hij/zij het!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 (bewerkt) Het was inderdaad wel mond-openvallend Bewerkt: 28 juni 2013 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Ik heb er inderdaad al veel van gehoord. Heb de missies gezien van Heavy Rain. Best wel heftig met de missies en de andere dingen. Ik vind het een prachtige game die nog sowieso in mijn collectie moet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Weet iemand trouwens of dit spel ooit voor iets anders uit gaat komen? Aangezien de studio niet van sony is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.