Jump to content

Reputatiesysteem

Joriz

Recommended Posts

Er is inmiddels een modificatie beschikbaar voor IPB3 waardoor je inderdaad een reden moet geven bij je + of - rate. Echter, of deze modificatie ingezet gaat worden voor gtaforum is nog niet bekend.

@ Flasingdemon666 hierboven: © 2009 Invision Power Services, Inc. (Powered by IP.Content)

Dus geen vBullitin, wijsneus.. :puh:

vBullitin had al veeeeeeeeeeeel eerder een soort gelijk rep systeem.

Delen op andere websites

Wat maakt het uit wie er eerder was. Het gaat om dit reputatiesysteem. Er is zoals gezegd nog niks bekend over argumenten bij het plussen en minnen. Het gaat erom hoe goed het systeem is, en wie er eerder zoiets had :)

Delen op andere websites

Inmiddels hebben we een functie toegevoegd waarbij je argumenten voor je plusjes en minnetjes kan invoeren. Je kan de redenen in ieders profiel zien en in de sidebar die van jezelf, beide tot vijf redenen terug.

Veel plezier ermee en maak er goed gebruik van! ^_^

Delen op andere websites

Inmiddels hebben we een functie toegevoegd waarbij je argumenten voor je plusjes en minnetjes kan invoeren. Je kan de redenen in ieders profiel zien en in de sidebar die van jezelf, beide tot vijf redenen terug.

Veel plezier ermee en maak er goed gebruik van! ^_^

Het enige wat het plus-min systeem nog een slecht systeem maakte. ^^ Bedankt voor deze awesome update!

Delen op andere websites

Misschien nog een idee dat posts maar één min of plus kunnen hebben? Ik heb nu al een paar minnetjes op één post allemaal om dezelfde reden... Wat moet ik daar nu nog aan doen? Want mijn post verwijderen, wil dus niet hier. Na één min was mij de boodschap ook al duidelijk, en dan een week+ na mijn post krijg ik nog een keer een min omdat het offtopic was...

Delen op andere websites

Ik ben in eens mijn plus reputatie kwijt :duh:

Bij het toevoegen van de functie zijn de oude reputaties gewoon behouden gebleven, dus waarschijnlijk heb je tussen het uitloggen van gisteren en het toevoegen van de functies nog minnetjes gekregen.

Kan je ook en minreputatie krijgen?

Ja.

Delen op andere websites

Dit is een geweldige toevoeging, nu kan je er tenminste van leren wat je fout of goed doet (het laatste weet je vast al). Het enige wat ik nu nog mis, is dat je de reacties in het bericht in kwestie kan bekijken :(.

Delen op andere websites

Dit is een geweldige toevoeging, nu kan je er tenminste van leren wat je fout of goed doet (het laatste weet je vast al). Het enige wat ik nu nog mis, is dat je de reacties in het bericht in kwestie kan bekijken :(.

Dat zou idd wel handiger zijn ja.

Delen op andere websites

Hmm, lekker is dat, ik zie net dat ik op -1 sta

En dat ondanks m'n lage post count

Ook geen idee bij welke reaktie dat is gedaan :duh:

Mijn mening, gewoon een pokke systeem om mensen zwart te maken :ch:

Delen op andere websites

Met de nieuwe functie dat je een reden in moet voeren, weet je in ieder geval waar je 'm hebt gekregen en wat de rede er van is. Zo heb je wat aan je -, en als het onterecht is vraag je aan een moderator of hoger of ze 'm weg willen halen.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...