Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Robben, mooie goal inderdaad. Maar die Kuyt weer, prachtig! Rustig even afleggen op Sneijder :) Robben had daar waarschijnlijk zelf geschoten. Ook mooi van die penalty, nu heb ik namelijk mijn WK Poule uitslag goed :) Topdag! Op naar Brazilië :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Nederland zou winnen was zo goed als beslist al nadat bekend werd gemaakt dat Slowakije onze tegenstander zou worden.

Brazilië wordt moeilijk, maar ook daar houd ik vertrouwen in en terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zou Chili niet overschatten. Bovendien is Brazilië ook niet in topvorm op dit toernooi.

Mooie wedstrijd tegen die Slowaken, begin was goed daarna een beetje slapjes maar de kansen waren wel redelijk groot voor Oranje. Stekelenburg is de held van deze match, een duidelijke opvolger van Edwin van der Sar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Oranje maar zwakjes. Er werden teveel fouten gemaakt, teveel balverlies en als je met zo'n verdediging tegen Brazilië of wellicht Chili speelt, word het genadeloos afgemaakt.

Nu hebben we de wat zwakkere landen gehad, maar nu we door zijn begint pas het echte werk. Kijken hoe het volgende obstakel word bestreden.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zou Chili niet overschatten. Bovendien is Brazilië ook niet in topvorm op dit toernooi.

Lol, Brazilië speelt zo'n 10 keer beter dan Nederland op dit tornooi. :7

Dan weet ik niet naar welke wedstrijden je zit te kijken hoor. Ze spelen helemaal niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zou Chili niet overschatten. Bovendien is Brazilië ook niet in topvorm op dit toernooi.

Lol, Brazilië speelt zo'n 10 keer beter dan Nederland op dit tornooi. :7

Ben ik niet met je eens, natuurlijk, Brazilië is altijd gevaarlijk maar je moet Oranje niet overschatten. Ze spelen slim en geconcentreerd en ze komen erg rustig over bij mij. Brazilië heeft een aantal topspelers maar Oranje heeft ze ook in huis. Het zal een gelijke strijd worden maar ik vind ze op dit moment echt niet beter dan Nederland. Nogmaals, het zal lastig worden maar als het mee zit kunnen we ze met gemak verslaan. Een beetje geluk speelt ook een rol, je hoeft niet goed te spelen wil je winnen maar vooral slim.

Link to comment
Delen op andere websites

En Nederland wel ofzo? Tegen ploegen als Denemarken, Japan, Kameroen en Slovakije moet je toch zeker met 3-0 winnen. OP Z'N MINST! Heb je de opstelling van NL al eens goed bekeken? Wat een spelers zeg...Robben, van der Vaart, Afellay, Kuyt, Sneijder,...Wat een weelde in de aanval, en ze kunnen nog niet domineren tegen 2derangsploegen. En laten we eerlijk zijn, Oranje is toch een 1ste rangs ploeg, toch? Ze hebben de beste spelers mee, in tegenstelling tot Brazilië.

Link to comment
Delen op andere websites

En Nederland wel ofzo? Tegen ploegen als Denemarken, Japan, Kameroen en Slovakije moet je toch zeker met 3-0 winnen. OP Z'N MINST! Heb je de opstelling van NL al eens goed bekeken? Wat een spelers zeg...Robben, van der Vaart, Afellay, Kuyt, Sneijder,...Wat een weelde in de aanval, en ze kunnen nog niet domineren tegen 2derangsploegen. En laten we eerlijk zijn, Oranje is toch een 1ste rangs ploeg, toch? Ze hebben de beste spelers mee, in tegenstelling tot Brazilië.

Dat je niet met grote getallen wint van die ploegen is geen ramp hoor, Oranje heeft goed op die verdedigers gezeten en konden toeslaan als zij een foutje maakte. Dat heet technisch spelen en daarvoor hoef je helemaal niet goed te spelen maar kun je best een normale speelwijze aanhouden. Je zal straks zien tegen Brazilië of wellicht Chili dat ze meer in de aanval gaan. Slowakije stelden helemaal niets voor wat mij betreft, dan begint het echte werk pas. Oranje heeft het slim aangepakt in de voorrondes door het niet al te serieus te nemen en er gewoon van uitgaan dat je zo ver mogelijk wilt komen en het liefst de finale wilt bereiken. Zo'n instelling is geniaal en kan alleen maar meer zelfvertrouwen geven bij de spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

En Nederland wel ofzo? Tegen ploegen als Denemarken, Japan, Kameroen en Slovakije moet je toch zeker met 3-0 winnen. OP Z'N MINST! Heb je de opstelling van NL al eens goed bekeken? Wat een spelers zeg...Robben, van der Vaart, Afellay, Kuyt, Sneijder,...Wat een weelde in de aanval, en ze kunnen nog niet domineren tegen 2derangsploegen. En laten we eerlijk zijn, Oranje is toch een 1ste rangs ploeg, toch? Ze hebben de beste spelers mee, in tegenstelling tot Brazilië.

Dat je niet met grote getallen wint van die ploegen is geen ramp hoor, Oranje heeft goed op die verdedigers gezeten en konden toeslaan als zij een foutje maakte. Dat heet technisch spelen en daarvoor hoef je helemaal niet goed te spelen maar kun je best een normale speelwijze aanhouden. Je zal straks zien tegen Brazilië of wellicht Chili dat ze meer in de aanval gaan. Slowakije stelden helemaal niets voor wat mij betreft, dan begint het echte werk pas. Oranje heeft het slim aangepakt in de voorrondes door het niet al te serieus te nemen en er gewoon van uitgaan dat je zo ver mogelijk wilt komen en het liefst de finale wilt bereiken. Zo'n instelling is geniaal en kan alleen maar meer zelfvertrouwen geven bij de spelers.

Precies, volgens Cocu en Frank De Boer was dat ook de enige fout die ze maakte in '98. Als Nederland, áls ze tegen Brazilië moeten, winnen van Brazilië kun je zien of die instelling ook echt effect heeft. Want als ze de kwartfinale winnen, denk ik dat ze de finale halen.

Link to comment
Delen op andere websites

En Nederland wel ofzo? Tegen ploegen als Denemarken, Japan, Kameroen en Slovakije moet je toch zeker met 3-0 winnen. OP Z'N MINST! Heb je de opstelling van NL al eens goed bekeken? Wat een spelers zeg...Robben, van der Vaart, Afellay, Kuyt, Sneijder,...Wat een weelde in de aanval, en ze kunnen nog niet domineren tegen 2derangsploegen. En laten we eerlijk zijn, Oranje is toch een 1ste rangs ploeg, toch? Ze hebben de beste spelers mee, in tegenstelling tot Brazilië.

Dat je niet met grote getallen wint van die ploegen is geen ramp hoor, Oranje heeft goed op die verdedigers gezeten en konden toeslaan als zij een foutje maakte. Dat heet technisch spelen en daarvoor hoef je helemaal niet goed te spelen maar kun je best een normale speelwijze aanhouden. Je zal straks zien tegen Brazilië of wellicht Chili dat ze meer in de aanval gaan. Slowakije stelden helemaal niets voor wat mij betreft, dan begint het echte werk pas. Oranje heeft het slim aangepakt in de voorrondes door het niet al te serieus te nemen en er gewoon van uitgaan dat je zo ver mogelijk wilt komen en het liefst de finale wilt bereiken. Zo'n instelling is geniaal en kan alleen maar meer zelfvertrouwen geven bij de spelers.

Lol, je gaat heus niet met 2-1 winnen als je met 7-1 kan winnen..7-1 geeft vertrouwen, 2-1 van een flutploeg allesbehalve..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...