Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Robben heeft 3 hele mooie kansen gehad bij het goal en geen van allen benut. We zater er zo dichtbij :cry:

Geplaatst:

Dit is gewoon vet balen, daarom ff schelden. ** *** *** INIESTA, kaartennaaier.

Maar het leven gaat gewoon weer door. Er zijn vele malen ergere dingen. Ze hebben een mooi WK gespeeld, alleen verliezen op het slechtste moment. Verder, Oranje jullie waren geweldig, iedereen in Nederland heeft er een groot feest van gemaakt. Ik ga morgen gewoon weer verder waar ik mee bezig was. Het zal wel ff zuur zijn, maar daar komt iedereen wel weer van bovenop. Nederland was eigenlijk ook de slechtere ploeg en Spanje heeft dus verdiend gewonnen. Gefeliciteerd Spanje.

Geplaatst: (bewerkt)

Serieus kijk hier naar, als dit iemand van Spanje had gedaan, vonden jullie het ook zeker rood:

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat we verloren. En anders hadden we in penalty's verloren.

Volgende keer beter.

Geplaatst:
@ Jowx: ook Belg? :puh:

:7 :7 :7

Nog zo'n opmerking en ik zet een streep door je naam.. :t

:puh: Binne 4 jaar zien ze ons op HET WK in DE FINALE !!!!

Geplaatst:
@ Jowx: ook Belg? :puh:

:7 :7 :7

Nog zo'n opmerking en ik zet een streep door je naam.. :t

Toe maar, Jowx, streep erdoor.. :t

Geplaatst:

Als je zegt dat de scheidsrechter de finale heeft beslist... Ga ik totaal met je mee. Puyol had duidelijk rood moeten krijgen aangezien hij Robben vasthield. Doorgebroken speler, rood. Dan Robben ook nog een gele kaart geven omdat hij terecht protesteerd? Niet te geloven. Vervolgens Heitinga rood geven terwijl hij zijn hand duidelijk terugtrok. En dan ook nog eens een buitenspelgoal.

De voorzet waarbij Iniesta die bal kon aannemen. Was dat buitenspel? Nee. De bal die daarvoor werd voorgegeven, waarbij Iniesta wel buitenspel stond. Een speler van Nederland moest die bal half wegwerken omdat hij anders bij Iniesta zou komen. Oftewel: buitenspel. Genaaid, genaaid, genaaid.

FIFA, hoe kan je zo'n scheidsrechter een finale laten fluiten. Hij had zn blinde-geleidenhond niet eens bij zich.

Verbazing, verdriet en woede. Zegt alles wat er nu door me heen gaat. En ga nu niet zeggen: Dat heb je altijd als je een finale verliest, want verbazing had ik niet gehad als Spanje won: ik verwachtte het ook wel. Woede had ik niet gehad als de scheidsrechter de WK-finale niet had beslist. Had gewoon meteen gezegd: "Ik laat Spanje winnen", dan hadden we die hele finale niet hoeven spelen.

Geplaatst:

Als je zegt dat de scheidsrechter de finale heeft beslist... Ga ik totaal met je mee. Puyol had duidelijk rood moeten krijgen aangezien hij Robben vasthield. Doorgebroken speler, rood. Dan Robben ook nog een gele kaart geven omdat hij terecht protesteerd? Niet te geloven. Vervolgens Heitinga rood geven terwijl hij zijn hand duidelijk terugtrok. En dan ook nog eens een buitenspelgoal.

De voorzet waarbij Iniesta die bal kon aannemen. Was dat buitenspel? Nee. De bal die daarvoor werd voorgegeven, waarbij Iniesta wel buitenspel stond. Een speler van Nederland moest die bal half wegwerken omdat hij anders bij Iniesta zou komen. Oftewel: buitenspel. Genaaid, genaaid, genaaid.

FIFA, hoe kan je zo'n scheidsrechter een finale laten fluiten. Hij had zn blinde-geleidenhond niet eens bij zich.

Verbazing, verdriet en woede. Zegt alles wat er nu door me heen gaat. En ga nu niet zeggen: Dat heb je altijd als je een finale verliest, want verbazing had ik niet gehad als Spanje won: ik verwachtte het ook wel. Woede had ik niet gehad als de scheidsrechter de WK-finale niet had beslist. Had gewoon meteen gezegd: "Ik laat Spanje winnen", dan hadden we die hele finale niet hoeven spelen.

_O_

Geplaatst:

Zeker een spannende wedstrijd, met zeer veel kansen voor beide teams.

Vind echter wel dat de scheidsrechter de wedstrijd teveel 'beslist' heeft, merendeel in het voordeel van Spanje.

Maarja, het is maar een spel en Spanje heeft verdient gewonnen, over 2 & 4 jaar weer een kans :) .

Geplaatst:

Weddenschapje doen? :) Of kun je als het om geld gaat wel realistisch denken? ^^

Geplaatst: (bewerkt)
Binne 4 jaar zien ze ons op HET WK in DE FINALE !!!!

Leer jij nou eerst maar fatsoenlijk Nederlands typen voordat je dat soort onzin komt verkondigen.

Naja, even diep slikken en weer verder gaan. Het is immers maar voetbal.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

t is jammer ja, vooral zuur dat het tegen het eind van de extra tijd kwam, Ik had al mijn hoop op de penalty's gevestigd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...