Jump to content

De volgende GTA: Wensen


Recommended Posts

Geplaatst:

auto's met brandstof vooraad als je auto jat dat er keer een tussen zit waar bijna geen brandstof inzit dat je naar naar benzine station kan gaan om te tanken. en dan in de benzine station ook moet betalen en dan anders een politie komt

sigaretten kopen als je rookt en bijvoorbeeld je sigaretten op zijn dat de speler bijv gek wordt en in het dole dwaas gek doet en overal loopt en bij mensen gaan smeken omn een sigaret die je kunt gaan roken

Geplaatst:

Garages (inderdaad, de reden lijkt me duidelijk). Sterretjes of beter gezegd cop bribes. De coole dingen uit San Andreas mogen van mij ook terugkeren (de reden lijkt me duidelijk).

Van mij part brengen ze S.A. uit voor de ps3, grafisch de boel opleuken en knallen maar. Greetings stano666 :)

Geplaatst:

Ik zou graag de IV-engine met alle mogelijkheden van San Andreas terug willen zien. En daarbij zou je dan ook nog de map van Liberty City en Vice City bij kunnen plakken. Dan zou het echt een geweldig spel zijn. Als ik eerlijk ben, vind ik San Andreas te klein. San Andreas kun je zo in een half uurtje doorrijden. Daarom zou ik een veel grotere map met de mogelijkheden van GTA IV en GTA San Andreas eens willen zien. Natuurlijk kan de feature van het drugsdealen uit Chinatown Wars niet ontbreken. Daarom zou ik die ook graag terug willen zien. Natuurlijk zou ik er meer realisme in willen. Hieronder nieuwe (en bestaande) features die ik in de nieuwe GTA wil zien.

- IV engine met San Andreas mogelijkheden.

- De map van San Andreas, Vice City en Liberty City.

- Drugsdealsysteem uit Chinatown Wars.

- Gebouwen die je kunt betreden.

- Banken en mensen op straat kunnen beroven.

- Kies je eigen baan.

- Autodealers.

- Huizen kopen.

- Als je speler te weinig eet, moet hij iets gaan eten.

- Fuelsysteem met speedometer.

- Multiplayerfunctie.

- Splitscreen.

Dit wil ik er eigenlijk in zien. Dan zou deze GTA uren speelplezier bieden.

Mvg,

Deluxo

Geplaatst:

1) Een veel betere wereld. Veel gebouwen waar je in kan, mensen die hun auto's parkeren om vervolgens wat dingen te kopen.

2) Safehouses met GARAGES :dans:.

3) Safehouses waar je méér mee kan. Je hebt bijvoorbeeld net iets in een winkel gekocht, je kunt het in je kofferbak leggen, naar je huis gaan. Je spullen naar binnen nemen en neerzetten. (Denk aan First-Aid kitjes) Wat meubelen etc.

4) Meer realisme en betere AI. Óók op Consoles! Het idee dat als je met 230km/h tegen een muur chrashed en je valt door de ruit. Je hebt 10/100 leven van je af en je komt terugkijken en je auto is óf weg. Of hij staat er met wat deukjes in je voorkant. Zo'n auto zou helemaal naar de knoppen moeten gaan.

5) Hiernaast kun je (911: Politie, Ambulance, Brandweer) Ook een Taxicentrale, sleepbedrijf. (Voor als je auto in de prak zit)

6) Realistische verkeersspawn. Iedereen heeft dit al eens gehad: Je rijdt lekker over de snelweg met je nieuwe kar. Je kijkt achter je of er verkeer achter je zit. Je kijkt terug. En ópeens (zomaar ook gewoon) zie je 4 auto's recht voor je rijden terwijl die er eerst niet waren.

7) Geld verdienen zal niet zó gemakkelijk zijn. Mensen beroven je. Je kunt aan Drugs en Alcohol gaan. Als je auto's wilt stelen zullen de mensen je terug proberen te pakken. (Dit was overigens al het geval in GTA: IV) Maar dan met wat betere AI.

Ook dat sommigen je bedreigen of dat ze je Drugs aan proberen te smeren. Als je gepakt wordt kost dat je een flinke duit..

En als je een missie weigert kunnen er nog welleens wat problemen ontstaan..

8) Dealers; Wat dealerships over de stad verspreid. Je kunt naar een auto toelopen om hem te stelen, te kopen of om een proefritje te maken. De mensen onthouden je. Dus als ze je is op de weg of bij de winkel tegenkomen zullen ze meteen de Politie inschakelen.

9) Aan het einde van de Storyline zul je worden aangeboden om te werken voor de Politie. Denk hierbij aan de GTA IV: Police Pursuit Mod van Team-NeO. Maar dan wat uitgebreider. Ga op bommeldingen af. Zet mensen aan de kant. Fouilleer ze. Arresteer ze. Etc..

10) Online meer opties. Zoals in een van de reacties hieronder stond een soort van MMO. Dat je dus online kunt gaan pokeren, naar jou huizen gaan om vervolgens achter je virtuele pc

GTA 2 te spelen (Minigame) Samen poolen, bowlen etc..

11) De auto die in mijn Signature staat in de game brengen. :cya:8):*D_O_

Genoeg ideeën dus Rockstar North, maak er wat van! :klap:

Hier zitten wel wat goeie ideeën tussen! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik lees van best veel mensen dat ze kinderen in het spel willen hebben. De journalisten en de politici zullen de game echter dan gelijk bannen en negatief bestempelen. Kinderen kunnen wel in de game, maar dan moet het spel je behoeden/een penalty geven de kinderen neer te schieten. Ook zie ik geen van de huidige protagonisten kinderen onder schot houden/vermoorden.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst: (bewerkt)

- Zoals eerder gezegd werd: Garages, aangezien je auto's in IV altijd van je parkeerplaatsen worden geduwd door het verkeer. :duh:

- Dat geld niet zoals in IV een overschat item zal zijn. Je verdient handenvol geld maar je kunt het bijna alleen uitgeven aan: kleren, Eten en wapens. Kortom je kunt je geld nooit opmaken, maar volgens mij doen ze daar in RDR al iets aan :tu:

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Een mengelmoes van Gta Vice City en Gta San Andereas,

De radio zenders van Gta Vice city + sfeer

maar wel heel veel dingen te doen net als San Andereas

en nog mooier en echter dan Gta IV

Geplaatst:

Ik denk niet dat je nog meer realisme gaat krijgen, gezien het spel dan gewoon saai zou worden. Het zou namelijk betekenen dat je de juten al achter je aan zou krijgen als je door een rood licht zou karren, en dat wil ik dus echt niet.

Geplaatst:

De meeste antwoorden zijn: GTA Vice City, met de engine van IV en de mogelijkheden van SA.

Geplaatst:

Ik denk niet dat je nog meer realisme gaat krijgen, gezien het spel dan gewoon saai zou worden. Het zou namelijk betekenen dat je de juten al achter je aan zou krijgen als je door een rood licht zou karren, en dat wil ik dus echt niet.

Zou het geen geweldig idee zijn om manueel de politie in te stellen als je niet met een missie bezig bent, zodat je hun strengheid kunt aanpassen, dat zou toch geweldig zijn? Afhankelijk van de situatie. Wil je zelf een bankoverval doen, dan zet je de politielekker hoog of net gewoon it, naar gelang hoe je het zelf wilt :puh: .

Geplaatst:

fietsers. deze kun je namelijk lekker kapot rijden....

motor agenten zou ook wel gaaf zijn, die kun je ook lekker kapot rijden.....

alles moet kapot gereden worden.......

ohja en natuurlijk porno........

Geplaatst:

Rockstar Games wil het graag Mature houden, daarom zit er geen harde porno in :7. Het valt me inderdaad op dat er in Liberty City geen fietsen voorkomen, terwijl ik, toen ik in New York was, toch genoeg mensen heb zien fietsen hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Al is het nog maar speculeren enzo.. Ik heb gisteren toch wat dingetjes bedacht voor een nieuwe GTA, aangezien zelfs multiplayer me begon te vervelen...

- Mogelijkheid om de standaard etenswaren uit GTA te kopen en deze niet meteen op te eten/drinken maar ze mee te nemen en in de achterbak van je auto leggen(via standaard systeem: Druk op A om gelijk op te drinken/eten, Druk op B om te bewaren. Druk je op B dan loopt de hoofdpersoon naar de achterbak en legt het erin, of stopt het in z'n zak of zo, zoals met wapens. Wil je het alsnog nuttigen, druk je weer op b.v. B, en dan krijg je een keuze uit de dingen die je zoal bewaard hebt in je zak, en dan kun je kiezen. Of als het in de achterbak ligt, kun je kiezen via een systeem dat in GTA IV bijvoorbeeld gebruikt wordt om wapens te selecteren uit de auto's van Little Jacob en anderen.

Eventueel ook mogelijkheid om etenswaren en vergelijkbare dingen in een koelkast te bewaren, al is dit moeilijker uit te werken..

- Je auto in ieder geval op publieke parkeerplaatsen kunnen parkeren, en dat ze dan blijven staan. Ik heb het hier over een totale verandering die in eerste instantie slecht klinkt, maar uiteindelijk het spelen toch leuker zou maken.

Ik bedoel namelijk dat vooral de parkeerplaatsen voor de deur van je savehuis zullen verdwijnen. In plaats daarvan, is er bijvoorbeeld aan de voorkant (overkant van de straat), of achterkant(via een weggetje aan de zijkant van het huis) een publieke parkeerplaats, bedoeld voor een groot aantal bewoners van het huizenblok waar het savehuis staat. Hiervan kun je dan elke parkeerplaats gebruiken die je wil; je kunt zelf kiezen welke 2 van de 10(bijvoorbeeld), maar niet alle 10 tegelijk! Als je je savegame laad, zullen er op de andere plaatsen altijd dezelfde auto's staan, namelijk de auto's die bij de andere bewoners horen. Deze kun je gewoon wegduwen als jij dat wil, dat hoeft allemaal niet verder uitgewerkt te worden van mij(zou wel leuk zijn, maar toch)... Dit kan bij elk savehuis anders worden uitgewerkt, in een manier dat het op toeval berust: Het ene savehuis staat toevallig naast een parkeerplaats, het andere staat vlak bij een parkeergarage.

Een tweede manier om het parkeerprobleem wat realistischer uit te werken, is door de sommige savehouses in flats te situeren. Onderaan die flat zijn een aantal garage boxen, waarbij in elke box 2 voertuigen passen. Je krijgt één box tot je beschikking, de rest zal simpelweg niet open gaan.

- Autotuning op een realistische manier uitwerken. Dus niet zo maar bumpers op een autootje gooien die alleen bij een bepaalde garage gekocht kunnen worden, maar een heel ander systeem. Bumpers zullen te koop zijn bij een autospeciaalzaak. Je moet hier gelijk opgeven voor welke type auto de bumper is bedoeld. Hierbij kun je alleen kiezen uit de auto's die je in je garage's hebt staan, of auto's die op je parkeerplaatsen staan, en de auto waarmee je naar de zaak toe bent gereden. De kleur wordt bij het kiezen van de auto gelijk goed ingevuld.

Hiermee kun je alle kanten op..

Een leuk idee zou zijn dat je de bumper(via hetzelfde systeem als mijn eerste idee) in de achterbak legt(je kunt altijd alle onderdelen tegelijk vervoeren) en vervoert naar de gekozen auto(of je laat hem er een tijdje in liggen, dit kun je dan zelf kiezen!)... Ook zou een vrachtwagen alle onderdelen kunnen bezorgen bij de gekozen auto(aangezien je anders misschien Cavalcade bumpers in een Blista probeert te proppen)... In ieder geval, eenmaal bij de gekozen auto kan het weer op verschillende manier uitgewerkt worden. Bijvoorbeeld: Je selecteert je bumper uit de achterbak en je kunt hem er met een druk op de knop op zetten(zoals het San Andreas systeem). Beter is misschien dat je de auto mét onderdeel in de achterbak naar een bepaalde garage moet brengen, en dat het onderdeel er via het Pay 'n'Spray systeem op wordt gezet(erin rijden, onderdeel wordt er op gezet, 6 uur gametijd voorbij, en er uit rijden)... ...

Nitro zou vooral veel duurder gemaakt moeten worden, en wielen ook. 400 dollar voor 4 wielen in San Andreas is abnormaal, zoveel betaal je vaak per velg in het echt. Ook velgen zou je dus zelf erop moeten laten zetten bij een garage (zoals hierboven beschreven). Neon hoeft er van mij niet in, maar spinners vind ik wel een leuk idee, maar ik weet bijna zeker dat zulke dingen veel te uitgebreid zijn om in een GTA game te stoppen(aangezien het voor GTA niet veel zou toevoegen)...

- Etensgelegenheden en de manier om te saven zou ik niet te veel veranderen, ik vind dat uitgebreid genoeg zoals het nu is...

- Manier om auto's te laten bergen moet eigenlijk zeker komen, al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Rockstar dat zou uitwerken. Wat mij betreft zou dit als volgt kunnen worden uitgewerkt. Je belt een bepaald nummer, dat nummer is niet opgeslagen in je mobieltje(Nummer van de ANWB heb jij toch ook niet opgeslagen in het echt? :)), maar het staat ergens in de auto of zo. Vervolgens geef je op wat de locatie van je voertuig is. Je moet nu wachten tot er een sleepwagen komt(gewone towtruck), of een bergingsvoertuig(vrachtwagen met kantelbare vlakke achterkant). Deze zal je voertuig weg slepen naar een garage(Dus niet naar een savehuis, dat is onrealistisch). Als een voertuig onlangs gestolen is, zal dat in alleen dit geval een rol spelen(dus niet bij langsrijdende politie!). Als je de auto al een lange tijd in de garage had staan, zal het voertuig niet meer gezocht worden.

Vervolgens, als dit voertuig niet gezocht wordt om wat voor reden dan ook, zul je na een bepaalde ingame tijd een bericht krijgen, dat de auto voor een bepaald geldbedrag(afhankelijk van schade) gerepareerd kan worden. Je kunt nu kiezen: Ofwel je betaald sowieso een X bedrag voor het terug slepen van je auto naar de garage en je moet hem daar zelf ophalen. Je kunt ook kiezen om dat bepaalde bedrag te betalen, je auto wordt binnen X uur gerepareerd, en je kunt hem ophalen bij het bedrijf.

- Motoren moeten mogelijkheid krijgen tot beschadigen, zelfde geld voor eventuele fietsen... Ik heb er al sinds Vice City een hekel aan dat wanneer je met een motor met 200 frontaal tegen een muur knalt, je van je motor af vliegt en 10 meter verder neer komt, bijna al je health kwijt raakt, terug gaat naar je motor, en dat je dan (in GTA IV) alleen maar een klein krasje op je motor ziet. In de volgende GTA zou het een stuk leuker worden dat de voorvork dan gewoon plat is, dat je voorwiel vast zit, en dat je gewoon niet meer kunt sturen. Sinds het begin van de motoren in GTA, is het altijd zo geweest dat een motor alleen maar motorische schade krijgt(roken enzo), dat de wielen(of in IV, banden) lek kunnen, en ook sinds IV, dat de lichten kapot kunnen worden geschoten.

Motoren moeten gewoon zichtbare schade krijgen! Ook zou het leuk zijn om het motorrijden zelf wat realistischer te maken. Als jij met 150 door een bocht gaat op een Ducatti, en je zijpaneel raakt de grond, is het in GTA IV zo dat er wat krassen op de onderkant komen en dat je vrolijk door rijdt. In de volgende GTA zou het leuk zijn als je gewoon je motor onder je ziet wegglijden. Als je vervolgens weer op je motor stapt, moet het zijpaneel gewoon diepe krassen bevatten, een aantal deukjes, en als het mogelijk zou zijn, scheuren in het plastic.

- Om door te gaan op het schadesysteem, dit is wat mij betreft aardig perfect. Leuk zou zijn als onderdelen niet meer aan elkaar gelast zouden zijn. Als jij een ongeluk krijgt in de nieuwe GTA, zouden de motorkap en de zijpanelen en de bumper niet meer op elkaar moeten aansluiten, de motorkap-zijpaneel aansluiting zou een flinke spleet ertussen moeten hebben, en de bumper zou van de zijkant naar buiten moeten steken, zoals in het echt. Verder zou schade aan de mechanische delen van een auto wat beter mogen. Ik vind het al heel leuk dat rook nu niet meer dwars door je motorkap komt, maar via de grille naar buiten gaat. Ophanging zou echter bij een flinke sprong iets mogen verbuigen. Als jij een flinke sprong zou maken in GTA, zou de auto natuurlijk niet onrijdbaar moeten worden(is irritant), maar als de wielen dan ietwat zo zouden staan / \ zou dat best leuk zijn :)...

Denk dat m'n post zo wel lang genoeg is.. :7

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

iemand uit de auto gooien moet realistischer wandt niemand laat zijn auto gewoon effetjes jatten

en als je politie hebt dat je dan sneler iemand uit de auto gooit

Geplaatst:

iemand uit de auto gooien moet realistischer wandt niemand laat zijn auto gewoon effetjes jatten

en als je politie hebt dat je dan sneler iemand uit de auto gooit

De mensen laten hun auto ook niet zomaar jatten. Meestal als je iemnd uit zijn auto trekt rent hij terug en tekt je uit de auto om vervolgens met je op de vuist te gaan. Wel leuk als ze dan aan de auto hangen en je rijd weg ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...