Jump to content

Just Cause 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de demo voor de PS3, en speel het zelfs dagelijks, tot ik genoeg geld heb om het daadwerkelijk te kopen :puh:

Maar ik vind het een geweldig spel, zeg zelf, wat is er nou leuker dan met een auto rijden, met een parachute eruitspringen, een nabije helikopter stelen en daarmee kleine stadjes verwoesten? :7

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

32

• paul007

26

• Dr.Oppai

21

• FrankDangerz

21

Geplaatst: (bewerkt)

deze game vind ik top. de actie de stunts.

heb hem bij mn vriend op de X360 gespeeld

jammer dat ik geen PS3 meer heb maar als ik er weer een heb komt hij zeker bij mij in de collectie :D

Bewerkt: door onbekendeIV

Ik heb een vraagje over die Armor parts; bij het PDA menu staan van die logo's met de tekst "Armor parts" en er zijn 5 (bij mij 2) niet-gekleurde logo's. Als die allemaal gekleurd zijn, geeft dat dan een bepaald effect? Zo ja: welke?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb een vraagje over die Armor parts; bij het PDA menu staan van die logo's met de tekst "Armor parts" en er zijn 5 (bij mij 2) niet-gekleurde logo's. Als die allemaal gekleurd zijn, geeft dat dan een bepaald effect? Zo ja: welke?

Wanneer je 5 Armor Parts verzameld word je healthbar iets groter, dus je hebt meer levens. In het begin zul je er niet veel van merken omdat je echt maar een heel klein beetje health er meer bij krijgt maar naarmate je steeds meer Armor Parts verzameld is het verschil duidelijk te zien ;)

Geplaatst:

Sorry voor de bumb maar ik moet dit filmpje gewoon laten zien. Ik heb hem zelf gemaakt door middel van de ingame-video capture optie op de Playstation 3. Het is een vervolg op m'n vorige filmpje, laat me graag weten wat je ervan vindt! :)

(Filmpje)

paul007

Aller eerst: Vet filmpje :)!

Ten 2e: Heb je bij de full version van Just Cause 2 een record functie? Zonder dat je nodige apperatuur moet kopen? Ik hoop het :)

Oja, even iets anders.

Ik speel de demo redelijk veel, en dan krijg je te zien dat je nieuwe Black Market dinges hebt... wapens krijg je dan? zoiets.

Mijn vraag: Hoe kan ik bijvoorbeeld z'n nieuw wapen gebruiken?

Geplaatst:

Vet filmpje inderdaad!

en hieronder@: op de xbox moet je pijltje naar beneden drukken en dan Y en dan zie je 3 opties:weapens,vicheles en extraction. Klik een van die dingen en dan kan je vrijgespeelde wapens/voertuigen kopen.

Geplaatst:

Sorry voor de bumb maar ik moet dit filmpje gewoon laten zien. Ik heb hem zelf gemaakt door middel van de ingame-video capture optie op de Playstation 3. Het is een vervolg op m'n vorige filmpje, laat me graag weten wat je ervan vindt! :)

(Filmpje)

paul007

Ten 2e: Heb je bij de full version van Just Cause 2 een record functie? Zonder dat je nodige apperatuur moet kopen? Ik hoop het :)

ja maar alleen bij de ps3 versie.

(Filmpje)

paul007

Thanks,

Jep maar alleen op de Playstation 3 versie van het spel heb je een record functie. Hiermee kun je 10 minuten ingame filmen en het dan direct uploaden naar YouTube. Of je kan het ook opslaan op je harde schijf van je PS3 en het dan op YouTube zetten via de handmatige manier. Daarnaast kun je er ook voor kiezen dat je PS3 altijd de laatste 30 seconden opneemt, waarmee je ook dat kan uploaden naar YouTube of op kan slaan op je harde schijf. Je hebt dus verder geen andere apparatuur nodig, handig toch? :)

Edit: PowerPats was me voor :sigaar:

Bewerkt: door paul007

Klein filmpje dat ik weer gemaakt heb, best wel saai eigenlijk maar die vliegtuigen zijn soms best moeilijk neer te halen. :7

http://www.youtube.com/watch?v=WlG6YF25V00&feature=player_embedded

paul007

Edit: Ik ben echt verslaafd aan het worden aan het maken van filmpjes, hier mijn 4e filmpje. In deze zit wat meer actie en is leuker om te kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=xSWSuaFRo5Q

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

trouwens met dat filmpje van die tank aan het vliegtuig:Ik heb het geprobeert maar telkens komt dat vliegtuig maar niet hoer dan net boven het water en dat is net genoeg om mijn tank in het water te doen zakken waardoor ik in het water kom te liggen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

@ Hier boven

Dat is het krachtigste wapen in het hele spel! Zelfs Mw2 kan daar niet tegen op. 8)

Geplaatst:

Iedere keer als ik een tank tegenkom dan knal ik hem naar de klote met mijn über coole bubblegun :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...