MovieGamer Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Everybody's Gone to the Rapture Verhaal uitgespeeld, en nu opnieuw starten voor alle gemiste Trophies. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Until Dawn Alleen Sam, Jessica en Emily hebben de nacht overleefd. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Gears of War Ultimate Edition op Hardcore moeilijkheidsgraad. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 GTAV wat ik als laatste heb uit gespeelt Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 GTA 5 en the Last of us Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Zonet Dead Space 3 uitgespeeld. Goed verhaal, alleen het einde had van mij iets beter gemogen. Verder echt een te gekke game. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Skate boy op me telefoon leuke en grappig game Reageren
ole23 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Ik heb net zojuist mafia 2 uitgespeeld.ik heb er 3/4 dagen over gedaan maar had vannacht de hele tijd door gespeelt om zo de laatste chapters te spelen. Het had best wel een sterk verhaal alleen het einde roept bij mij nog vragen op wat er met Joe gebeurt omdat hij geen deel van de afspraak was.maar misschien wordt dat in mafia 3 wel duidelijker.ik ben benieuwd wanneer die uit gaat kommen. Bewerkt: 10 oktober 2015 door ole23 Reageren
Platypus Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Uncharted 3: Drake's Deception. Leuke game, maar niet zo goed als de twee vorige Uncharted games. Ben zeer benieuwd naar het laatste deel van de serie dat begin volgend jaar uitkomt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Ik heb zonet Assassin's Creed Rogue uitgespeeld. Veel te lange, onskipbare, credits. Dank u, Ubisoft! (Leuke game hoor, zeker aangezien het maar als extraatje dient, maar toch) Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Uncharted: Drake's Fortune (onderdeel van The Nathan Drake Collection) Vanmiddag aan Among Thieves beginnen. Reageren
Niked Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Deze week de Nathan Drake Collection gekocht, inmiddels Drake's Fortune uitgespeeld. Reageren
Niked Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 Deze week de Nathan Drake Collection gekocht, inmiddels Drake's Fortune uitgespeeld. Voeg Uncharted 2: Among Thieves daar ook maar bij. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 Uncharted 2: Among Thieves (onderdeel van The Nathan Drake Collection) Ik zit nu overigens alweer in Chapter 8 van Uncharted 3: Drake's Deception. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.