viccard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Voor een stranger missie moest ik een heleboel dingen zoeken En daarvoor moet je(natuurlijk) helemaal naar de andere kant van de wereld gaan, en natuurlijk is er geen koets te vinden Denk ik alles te hebben gevonden, ga ik naar die stranger, blijkt dat ik de 6 in plaats van 10 bloemen had geplukt Nee, niet 'Flowers for a lady" Moest ik weer helemaal terug Uit frustratie heb ik me toen van de rots gegooid Reageren
water Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Bij een missie waar je een trein moet beschermen. Er zaten vijanden achter me aan, de trein kwam eraan en..... veel bloed. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Niet echt één specifiek ding, maar meerdere. Want ze hebben echt aandacht aan de details besteedt. Dingen zoals een sheriff die een wanted poster ophangt. En als je een missie om 10:00-17:00 kan doen, komt die persoon om 10:00 ook echt naar buiten lopen, of hij/zij komt op de plek aanlopen. Dit is ook zo bij veel winkels etc. bijv. de GunSmith in Blackwater gaat pas om 7 uur AM open. Als je dan voor de deur staat te wachten tot je naar binnen kunt, komt de eigenaar er ook echt om 7 uur om de hoek aanlopen die de deur open maakt en het licht aan doet en de gordijnen open enz. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt. volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt. volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie. Ik krijg een bruin paard van Bonnie Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt. volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie. Is je reputatie al op het laagste/hoogste? En trouwens, je kan toch een paard vangen? Dan moet je het hitchen, en dan is het van jou! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik had een Kentucky Saddler en ik sla op en ik speel even later verder en dan heb ik ineens een paard dat ik nog nooit van mijn leven heb gezien. En het was zeker geen Kentucky Saddler. Reageren
freestyla Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Heb een paar minuten geleden iets grappig gezien in singleplayer er kwam iemand uit de tegengestelde richting af en sprong ineens van zijn paard om te gaan pissen in een struik moest er tog ff mee lachen Reageren
gta-mike Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik kwam gisteren in de North enkele personen (waaronder een non) tegen die mij herkenden en mij bedankten met een gift. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel. Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 dikke fail bij multiplayer. konden we met meer met 8 mensen in een posse Reageren
vice infernusX Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik kwam gisteren in de North enkele personen (waaronder een non) tegen die mij herkenden en mij bedankten met een gift. North??? Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel. Waar kun je die mensen vaak vinden. Ik zoek overal maar kan ze nergens vinden Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik wil een filmpje van die man en die zelfmoord vrouw! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.