Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

Bij de Unded Nightmare DLC:

Er liggen overal dode zombies en er is zo'n normale personen aan het wenen bij een lijk opeens verandert dat lijkt in een zombie, hij schrikt en schiet hem direct door z'n hoofd. Maar direct daarna schiet die een kogel door zijn eigen hoofd.

Maar ik kon alleen niet zien of het per ongeluk of expres was. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

Ik was op mijn paard aan het rijden in Mexico en zie ik opeens een man bij een kampvuur zitten met een zombie. Die man had niet door dat de zombie een zombie was en was hem aan het vertellen over zijn leven en die zombie zat daar gewoon en was aan het luisteren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meegemaakt dat ik een man langs de weg tegenkwam die een kampvuur had gemaakt en hij een zombie had vastgebonden aan een touw bij haar nek zodat ze niet weg kon. Ik blijf eerst op me paard zitten en die man zegt:' Come on, she doesn't bite'. Ik kom er bij staan en die zombie probeert ons natuurlijk te pakken maar kan niet door dat touw. Even later zegt die man dat hij haar te eten gaat geven en gooit hij een bot naar haar toe. Ze begint dat bot gelijk aan te vallen en op te vreten(Het leek net een wild dier dat heel lang geen maaltijd had gekregen en de hele tijd om zich heen keek of iemand anders het wilt afpakken :7 ).

De 2e keer dat ik die man tegenkwam was hij bij Tumbleweed en vroeg hij of John mee wilde eten met hem. Hij gaf toen een bot met vlees(wat overduidelijk een bot van een mens was want hij had er heel veel bij z'n kamp liggen :puh: ) aan john, waar John misselijk van werd en ging overgeven en toen ben ik maar weer weggegaan.

Ik heb ook meegemaakt dat ik een man moest helpen die door een groep zombie's werd aangevallen maar ik kwam net iets te laat. Die man zag dat ook in en zei dat het toch geen zin meer had(zoiets, verstond het niet zo goed) en schoot zichzelf toen in z'n gezicht voordat de volgende zombie hem kon pakken. :7

Dit zijn voor nu nog de enige leuke gebeurtenissen die ik heb meegemaakt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maakte vandaag mee dat er een man bij een dood lijk zat te huilen en dat lijk wakker werd en hem in z'n nek beet en begon op te eten. Ik trok alvast me pistool en opeens rent die zombie naar mij toe en toen schoot ik hem neer.:)

Ik draaide me ff om en werd later door die andere man van me paard getrokken die natuurlijk ook een zombie was geworden. :7

Je ziet echt veel meer random events(soms in een ander jasje maar goed) en ze worden steeds grappiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Door een laadfout tijdens een cutscene zag ik Landon Rickett's dubbel in die cutscenes ik kon zijn normale versie zien en de andere versie was gewoon rustig een sigaretje aan het roken. Ze zat ook in elkaar dus dat zag er heel vaag uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vlakbij Tumbleweed en toen werd ik door een zombie van me paard getrokken en toen sprong hij op het paard en liep een stukje weg.

Even later zakt hij dwars door dat paard heen en rent hij naar mij toe, maar omdat hij en het paard zeg maar 1 zijn geworden trekt hij dat paard ook mee. Overduidelijk een glitch maar wel leuk. :)

Hieronder: 8)

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik werd veraden door mijn eigen paard : er stonden opeens een hele groep zombies voor me en een gooit me van mijn paard, maar ik had geen zin om kogels te verspillen dus ik wou naar mijn paard maar die rende steeds weg uitendelijk moest ik alsnog mijn kogels verspillen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...