Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

Voor een stranger missie moest ik een heleboel dingen zoeken

En daarvoor moet je(natuurlijk) helemaal naar de andere kant van de wereld gaan, en natuurlijk is er geen koets te vinden

Denk ik alles te hebben gevonden, ga ik naar die stranger, blijkt dat ik de 6 in plaats van 10 bloemen had geplukt

Nee, niet 'Flowers for a lady"

Moest ik weer helemaal terug :duh:

Uit frustratie heb ik me toen van de rots gegooid :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

Niet echt één specifiek ding, maar meerdere. Want ze hebben echt aandacht aan de details besteedt. Dingen zoals een sheriff die een wanted poster ophangt. En als je een missie om 10:00-17:00 kan doen, komt die persoon om 10:00 ook echt naar buiten lopen, of hij/zij komt op de plek aanlopen.

Dit is ook zo bij veel winkels etc. bijv. de GunSmith in Blackwater gaat pas om 7 uur AM open. Als je dan voor de deur staat te wachten tot je naar binnen kunt, komt de eigenaar er ook echt om 7 uur om de hoek aanlopen die de deur open maakt en het licht aan doet en de gordijnen open enz. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt.

volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt.

volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie.

Ik krijg een bruin paard van Bonnie :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt.

volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie.

Is je reputatie al op het laagste/hoogste? En trouwens, je kan toch een paard vangen? Dan moet je het hitchen, en dan is het van jou!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een Kentucky Saddler en ik sla op en ik speel even later verder en dan heb ik ineens een paard dat ik nog nooit van mijn leven heb gezien. :7

En het was zeker geen Kentucky Saddler. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een paar minuten geleden iets grappig gezien in singleplayer er kwam iemand uit de tegengestelde richting af en sprong ineens van zijn paard om te gaan pissen in een struik moest er tog ff mee lachen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam gisteren in de North enkele personen (waaronder een non) tegen die mij herkenden en mij bedankten met een gift. :)

North???

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Waar kun je die mensen vaak vinden. Ik zoek overal maar kan ze nergens vinden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...