Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb het ook al regelmatig gezien. :7 Als je van MacFarlane's Ranch komt, heb je daar na een klein stukje een smal paadje naar rechts, naar Pike's Basin. Daar spawnen ze soms bovenaan de berg en vallen ze naar beneden. Of ze lopen gewoon lomp recht de afgrond in. :7

Hmmm moet ik dan toch eens gaan kijken.

Zal er wel bloederig uitzien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

Ik heb het ook al regelmatig gezien. :7 Als je van MacFarlane's Ranch komt, heb je daar na een klein stukje een smal paadje naar rechts, naar Pike's Basin. Daar spawnen ze soms bovenaan de berg en vallen ze naar beneden. Of ze lopen gewoon lomp recht de afgrond in. :7

En met een beetje pech nemen ze je mee de afgrond in. :7

On topic,

Ik ben in een weekend van legend 1 lvl 44, naar legend 4 lvl 24 gegaan. Of dat een leuke gebeurtenis is mag je zelf uitmaken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag vandaag een wolf vermoord worden door een beer, en een wolf een beer aanvallen. :7 Zag er best leuk uit, vooral toen die wolf zich aan die beer vastbeet, en vervolgen doodgemept werdt door die beer. :puh:

Ik heb nog nooit een dier tegen een dier gezien. Komt dit vaak voor?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik was bij Warthington Ranch, waar die twee mensen wonen, aan het rondrijden. Daar lopen dus, zoals jullie allemaal vast wel weten, kippen rond. Opeens komt er een wolf/coyote aangerend en die pakt zo'n kip! Waarop de vrouw het vuur opent met een geweer, maar het beest niet dood. Ik doe vervolgens een goede daad, en schiet het beest neer.

De kip was helaas niet meer te redden :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging zo een bounty doen en schoot die crimineel dood, en toen kwam de hele gang achter mij aan, dus ik snel op mijn paard en wegsprinten. dus ik zie een trein en ik spring erop. dus ik zit in de trein en iets van 3 criminelen op de paard zitten mij te achtervolgen en op de wagon te schieten waar ik in zit. Leek echt op zo een train robbery scene.

Dus de trein rijdt een brug op die over een klif heen gaat. en die brug is heel smal, maar de criminelen blijven doorrijden dus hun vallen met paard en al van de klif af. terwijl mijn trein vrolijk doortufde. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...