Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij coach career heb ik nu met Ajax de Champions Cup gewonnen en nog steeds wil alleen RB Salzburg me hebben.. Is dat een glitch?

Wat is je reputatie?

Iets meer dan drie sterren.

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Hmm, ik zou het niet weten.

Ik ben overigens met carrière als speler nu bij Wigan Athletic in het tweede seizoen. Speelde eerst bij Feyenoord, met Wijnaldum. Heb boden gehad van Wolfsburg, Freiburg, Everton, Inter, Istanbul en Wigan. Koos dus voor Wigan aangezien ik daar verzekerd ben van een basisplek en het wel een redelijk ploegje is. Hopen dat ik nu niet zoveel geblesseerd raak. Bij Feyenoord was ik meer dan 100 dagen in totaal geblesseerd :(

Geplaatst:

Hmm, ik zou het niet weten.

Ik ben overigens met carrière als speler nu bij Wigan Athletic in het tweede seizoen. Speelde eerst bij Feyenoord, met Wijnaldum. Heb boden gehad van Wolfsburg, Freiburg, Everton, Inter, Istanbul en Wigan. Koos dus voor Wigan aangezien ik daar verzekerd ben van een basisplek en het wel een redelijk ploegje is. Hopen dat ik nu niet zoveel geblesseerd raak. Bij Feyenoord was ik meer dan 100 dagen in totaal geblesseerd :(

Heb jij niet het probleem bij de spelers dat je niets ziet omdat de camera van voren gericht is?

Die Wijnaldum is trouwens veels te goed voor Feyenoord. :7

Geplaatst:

Heb jij niet het probleem bij de spelers dat je niets ziet omdat de camera van voren gericht is?

Nee, ik heb de camera gewoon op Tele neergezet. In het menu naar spelinstellingen => camera's. Dan dat prof geval op tele neerzetten. Veel meer overzicht :)

En, ja, de beste van Feyenoord. Ik ben daarom ook naar Engeland gegaan om daar meer vorderingen te maken, waardoor ik naar topclubs kan later.

Geplaatst:

Nee, ik heb de camera gewoon op Tele neergezet. In het menu naar spelinstellingen => camera's. Dan dat prof geval op tele neerzetten. Veel meer overzicht :)

En, ja, de beste van Feyenoord. Ik ben daarom ook naar Engeland gegaan om daar meer vorderingen te maken, waardoor ik naar topclubs kan later.

Oh, hoe zet je die camera op een andere stand?? Ik had 1 match gespeeld als 1 speler, maar stopte meteen. Gewoon om het feit dat de stand van de camera totaal niet fijn vond.

Geplaatst:

Zoals ik al zei, naar het hoofdmenu gaan (niet in een wedstrijd dus), dan naar 'Instellingen' => Spelinstellingen => Camera's => 'Offline Speel als Prof' naar tele zetten.

Geplaatst:

Zoals ik al zei, naar het hoofdmenu gaan (niet in een wedstrijd dus), dan naar 'Instellingen' => Spelinstellingen => Camera's => 'Offline Speel als Prof' naar tele zetten.

Oh ja, sorry. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraagje...

Ik heb dus een carriere gestart als Speler en ik gebruik mijn virtual pro. Nu zegt die de hele tijd dat ik niet geselecteerd ben voor de wedstrijd omdat mijn niveau te laag is. Is hier iets aan te doen? Want ik heb geen zin om bijna alle wedstrijden te simuleren.

EDIT: Als je trouwens online als keeper speelt, waarom zit de camera dan niet achter je maar gewoon boven je (Tele)? Kan je dit veranderen?

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Ik heb een vraagje...

Ik heb dus een carriere gestart als Speler en ik gebruik mijn virtual pro. Nu zegt die de hele tijd dat ik niet geselecteerd ben voor de wedstrijd omdat mijn niveau te laag is. Is hier iets aan te doen? Want ik heb geen zin om bijna alle wedstrijden te simuleren.

EDIT: Als je trouwens online als keeper speelt, waarom zit de camera dan niet achter je maar gewoon boven je (Tele)? Kan je dit veranderen?

Met een carrière als speler is het handig om niet bij een topclub te beginnen, aangezien het algemeen van de andere spelers veel hoger ligt dan die van jou. Daardoor zit je waarschijnlijk op de bank. Af en toe zul je eens in kunnen vallen of een in de basis staan om je te bewijzen, maar dan houdt het ook wel op. Ik denk dus dat je bij een te hoge club zit, en een transfer moet maken naar een lagere geklasseerde club aan het eind van het seizoen. Als je veel speelt gaat je algemene niveau omhoog.

Ik heb geen idee bij de vraag over online teamplay, aangezien ik dat niet heb gedaan.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Ik ben van plan om opnieuw een Virtual Pro te maken. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt want ik zat eerst bij Real Madrid dus vandaar. Maar wat versta je onder een lagere club? Voldoet FC Twente hieronder?

Cheers

paul007

Geplaatst:

Denk eens aan een club als VVV ofzo. Of Burnley in Engeland is ook wel een aardig ploegje. Je moet aan degradanten denken, en niet aan topclubs.

Geplaatst:

Zucht. Dan kies ik maar voor speler/manager. Alhoewel ik helemaal niks heb met transfers enzovoorts kan ik mezelf wel selecteren voor de ploeg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...