Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de hele tijd als ik online speel met een vriend dat na een bepaalde tijd de verbinding uitvalt. Grrrr! Ben ik net lekker aan het winnen, kapt het spel ermee! :(

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Ik vind dat keepen best saai.

Je staat daar een hele wedstrijd lang. Eerste wedstrijd moest ik echt helemaal niets doen. :cry:

Misschien moet je is met een slecht team tegen een goed team, ik denk dat je dan wel meer kan keepen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je staat daar een hele wedstrijd lang. Eerste wedstrijd moest ik echt helemaal niets doen. :cry:

Misschien moet je is met een slecht team tegen een goed team, ik denk dat je dan wel meer kan keepen.

Morgen ofzo eens doen :)

Thx voor tip btw :D

@Hieronder:

Niet iedereen kan nadenken he. :clown:

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Morgen ofzo eens doen :)

Thx voor tip btw :D

Wel een beetje logisch.. :puh:

Geplaatst:

Ben ik de enigste die Fifa 11 veel moeilijker vindt dan Fifa 10?

Bij Fifa 10 kon ik op professioneel makkelijk elke wedstrijd met 3-0 winnen. Terwijl dat ik bij Fifa 11 op professioneel met moeite maar met 1-0 kan winnen. Maar als ik dan op semi-pro speel dan win ik weer met 4-0/5-0 dat vindt ik dan weer te simpel. :{

Geplaatst:

Ik vind FIFA 11 ook moeilijk door nieuwe passysteem en schietsysteem. Maar toch kan ik meest wedstrijden op niveau pro winnen en meest goal was 4 goals.

Geplaatst:

Ik heb nu ook FIFA11 en ik vind het een erg leuk spel! Erg leuk om een carrière te starten als speler. Heb nu een nieuwe speler gemaakt en ik zit bij Heracles, helaas doe ik nog niet zo veel mee maar ik ben wel gepromoveerd naar bankzitter. 8)

Geplaatst:

Het begint nu echt wel irritant te worden: Semi-pro is te simpel maar pro is dan weer iets te moeilijk. :{

Geplaatst:

Ik heb nu ook FIFA11 en ik vind het een erg leuk spel! Erg leuk om een carrière te starten als speler. Heb nu een nieuwe speler gemaakt en ik zit bij Heracles, helaas doe ik nog niet zo veel mee maar ik ben wel gepromoveerd naar bankzitter. 8)

Ik speel sinds kort (2 daagjes) in de basis bij Ajax met mijn virtual pro. Alleen kom ik als spits niet veel aan scoren toe, ook verdedigers van Ajax die zo lang met de bal voor de tegenstander blijfen en dan wordt 'ie afgepakt. Vreselijk irritant.

Geplaatst:

Ik speel sinds kort (2 daagjes) in de basis bij Ajax met mijn virtual pro. Alleen kom ik als spits niet veel aan scoren toe, ook verdedigers van Ajax die zo lang met de bal voor de tegenstander blijfen en dan wordt 'ie afgepakt. Vreselijk irritant.

Inderdaad, het systeem werkt nog niet helemaal goed.

Geplaatst:

Welk systeem werkt niet goed? :puh: Normaal gesproken sta je ook niet meteen in de basis als je bij een profclub aan meldt. Daarnaast moet je de bal op komen halen als je niet van die lange ballen wilt hebben. Of gewoon de verdedigers op laten bouwen (dus niet vragen om iets en gewoon de vrije plek op zoeken). Als je de bal hebt kan je altijd een 1-2-tje aangaan of gewoon wat mensen uitspelen.

Geplaatst:

Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat je als aanvaller vrijwel al het werk zelf moet opknappen. Je teamgenoten raken de bal vaak kwijt op de meest achterlijke manieren, en dan moet je weer als een speer terug naar je eigen helft om de bal op te halen. Zodra je de bal hebt moet je eigenlijk zo snel mogelijk richting het doel van de tegenstander, want aan je medespelers kun je 'm echt niet toevertrouwen.

Als keeper heb je sowieso nauwelijks iets te doen. Ik heb drie potjes als doelman gespeeld op Semi-Pro niveau, en in alle drie kreeg ik hooguit drie schoten per wedstrijd voor m'n kiezen. Daar komt ook bij dat je, doordat de camera achter het doel staat, je ontzettend slecht zicht hebt op wat er op het veld gebeurd. Soms merk je pas dat de tegenstander de bal heeft wanneer ze het strafschopgebied naderen.

Geplaatst:

Welk systeem werkt niet goed? :puh: Normaal gesproken sta je ook niet meteen in de basis als je bij een profclub aan meldt. Daarnaast moet je de bal op komen halen als je niet van die lange ballen wilt hebben. Of gewoon de verdedigers op laten bouwen (dus niet vragen om iets en gewoon de vrije plek op zoeken). Als je de bal hebt kan je altijd een 1-2-tje aangaan of gewoon wat mensen uitspelen.

ja, maar het lijkt gewoon of als het inzicht van je medespelers gezakt is naar het nulpunt. Wanneer zij de kans hebben om over te spelen en dan ook het beste kunnen doen omdat er een verdediger voor staat, doen ze dat niet. En ze lopen zichzelf ook vaak vast en passen naar iemand anders gaat dan niet meer/moeilijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...