End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel! EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd. EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min. EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen... Ik heb ook extreem veel problemen hiermee. Online is dit helemaal irritant, want dan moet je de verloren tijd inhalen en dan kan je vaak 5 seconden niets doen op een deftige manier. @Dylann.: KAS Eupen (België) Bewerkt: 23 oktober 2010 door End Of The Riot Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Met welke club spelen jullie de carriere? Huesca (Spanje tweede klasse) Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik denk dat ik ook gewoon een amateur clubje doe ofso, neem een voorbeeld aan Leeds United ofso. Het is niet altijd leuk om een goede ploeg te hebben.. Maar ik weet niet zeker! Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Met welke club spelen jullie de carriere? AFC AJAX, Ben vandaag kampioen geworden met Ajax en heb de Beker gewonnen Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Met welke club spelen jullie de carriere? AFC AJAX, Ben vandaag kampioen geworden met Ajax en heb de Beker gewonnen Netjes Netjes! ik ga nu Fifa11 doen miss zie je later nog wel filmpjes, maar nu eerst gta denk ik :$ Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ff fifa gedaan Normaale Mode: Everton 5 - 0 Ajax Carriere: Bristol City 3 - 1 Newcastle Jets Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik doe het met PSV, omdat het toch wel een uitdaging is om met PSV zo ver mogelijk Europees te komen. Ik heb tot nu toe alleen nog Lukaku gekocht, maar ik ben verplan om Engelaar te verkopen en dan iemand beters en jongeres te halen.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik speel ook met Ajax, maar ik ben niet echt verder dan de dubbel gekomen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Probeer 't eens met Lyon te doen, ik sta er nog steeds verstelt van. Wat een heerlijk, snel team. Alleen nu speel ik tegen Inter in de Champions League. Nog steeds 0-0 na 60 minuten Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik speel nu ook met Ajax, maar ik wil naar een andere grotere club. Nu bezig met 3e seizoen (FIFA10 ook al 7 seizoenen Ajax gedaan), omdat ik geen goede aanbiedingen kreeg. Eerste seizoen dubbel gewonnen, 2e seizoen tripple (Europa League). Alleen Europa League ging niet echt gemakkelijk, echt mazzel gehad. Net in het 3e seizoen de Europese cup gewonnen van Chelsea en nog in de race voor de Champions League. Verrassend gewonnen van Bayern, hopelijk haal ik nu wel de knock-out fase. Sta wel achter in de competitie. Net trouwens wel me eerste online wedstrijd gewonnen met 6-0. Inter - Real madrid. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Met welke club spelen jullie de carriere? AFC AJAX, Ben vandaag kampioen geworden met Ajax en heb de Beker gewonnen Ben zonet ook voor de tweede keer kampioen geworden met Ajax. Bekerwedstrijd tegen aartsrivaal Feyenoord. Reageren
Venzio Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik speel met Manager/Pro ofzo met Perth Glory lekker team hoor! Is maar 2 sterren maar is wel een fijn team om te beginnen. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik heb m'n positie van spits naar rechts verandert. Ben nu rechtse aanvaller, omdat m'n beste been ook m'n linker been is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik heb met Eupen de landstitel gewonnen. Niet slecht, te bedenken dat Eupen een nieuwkomer is in eerste klasse. En ik zit in de halve finale van La Coupe Belgique tegen Anderlecht de eerste match (uit) werd maar 0-0, maar de terug match moet ik nog spelen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 1-3 verloren tegen Manchester United in de finale van de Champions League helaas. Gelukkig staat mijn V.P. wel in het team van de week, waar ik weer een Trophy mee pak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.