Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Na belangrijke speler komt toch aanvoerder en daarna legende? Krijg je er dan nog bepaalde 'mogelijkheden' bij? Toen ik een basis speler was en mijn conditie was laag, nam de coach 't risico niet om mij mee te laten doen met de wedstrijd. Nu ben ik belangrijke speler dus en soms komt het wel eens voor dat mijn conditie slecht is, maar dan wilt hij mij toch bij de wedstrijd hebben. Krijg je meer van dit soort mogelijkheden als je aanvoerder of een legende bent?

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Bij mij gaat hij niet verder dan Aanvoerder, en ik ben nu bij wedstrijden 16/16. Als aanvoerder kun je bepalen of je aanvallend speelt of verdedigend.

Geplaatst:

Na belangrijke speler komt toch aanvoerder en daarna legende? Krijg je er dan nog bepaalde 'mogelijkheden' bij? Toen ik een basis speler was en mijn conditie was laag, nam de coach 't risico niet om mij mee te laten doen met de wedstrijd. Nu ben ik belangrijke speler dus en soms komt het wel eens voor dat mijn conditie slecht is, maar dan wilt hij mij toch bij de wedstrijd hebben. Krijg je meer van dit soort mogelijkheden als je aanvoerder of een legende bent?

Daarom kies ik dat Manager/Speler ding, kan je je eigen ook zelf opstellen en wisselen als je een slechte conditie hebt.

Geplaatst:

Ik heb het inmiddels gekocht! Jullie horen straks mijn mening :7

Kun jij zoiets niet allemaal tegelijk doen. Dan zeg je in een post: 'Ik heb hem gekocht, mening....' IPV daar 2 van te maken:p

Die manager mode daar amuseer ik me heel erg mee. Ik had gister mijn eerste seizoen afgemaakt, toen kreeg ik 4 mil vanwege de beker te winnen en 8 mil omdat ik een goede prestatie had geleverd. Dus ik dacht ik ga inversteren, maar bijna niemand komt naar mijn club, want ik wil een CM kopen boven de 75 ALG. Alleen ze zeggen steeds dat mijn competitie te laag is. Ik zit zelf bij PSV. Weet iemand misschien dan nog wel een goede speler die wel naar de Eredivisie komt.

Geplaatst:

Hm, Ik vindt het er allemaal heel ingewikkeld uit zien. Ook de besturing. Fifa 10 was hier beter in. (Gewoon muis gebruiken :7)

Geplaatst:

Ik speel als ik Carriére doe met ADO Den Haag, 2de en laatste seizoen bij die club. Ik heb dan mijn eigen speler in de spits met 75 Algemeen zodat ik goed moet spelen en ik niet gelijk superman ben (Hij is vanaf 69 gegroeid) en dan nog M.Junker van Roda JC als schaduwspits, en dan die Rus op links en verhoek op rechts. Ik raad over het algemeen aan om een breed aanvallend middenveld te gebruiken en op de counter te spelen, en pas hem ook aan een houd het niet bij standaard opstellingen.

En Tottenham gebruik ik trouwens ook.

Geplaatst:

Ik speel als ik Carriére doe met ADO Den Haag, 2de en laatste seizoen bij die club. Ik heb dan mijn eigen speler in de spits met 75 Algemeen zodat ik goed moet spelen en ik niet gelijk superman ben (Hij is vanaf 69 gegroeid) en dan nog M.Junker van Roda JC als schaduwspits, en dan die Rus op links en verhoek op rechts. Ik raad over het algemeen aan om een breed aanvallend middenveld te gebruiken en op de counter te spelen, en pas hem ook aan een houd het niet bij standaard opstellingen.

En Tottenham gebruik ik trouwens ook.

Dat is dan alleen bij Ado zo. Ik speel over het algemeen met vier verdedigers, één verdedigende middenvelders en twee daar vlak voor in het centrum. Dan nog drie aanvallers. Zo kan ik combinerend door het midden én over de vleugels door een rechts op links buiten aan te spelen.

Tottenham moet je juist niet spelen met een breed middenveld. En al helemaal niet op de counter. Gewoon ultra aanvallend en knallen met die top aanval. Gomes is zeer goed in de game, dus die kan wel eens 1-op-1 komen hoor.

Overigens heb ik net een topwedstrijd gekeept. Ik keep dus bij Aberdeen met mijn Virtuele Prof. Moest tegen Manchester United voor de Champions League. Eentje doorgelaten, maar toch een 9,6! Meteen vier verdiensten vrijgespeeld. Heerlijk.

Geplaatst:

Ik had vannacht helemaal zo´n verslagje gemaakt met mijn wedstrijden, voor hier te posten. Valt zo mijn laptop uit alles kwijt :( Ik heb wel 2 filmpjes nog :puh:

@ Doelpuntentopic!

Geplaatst:

Ik heb vandaag mijn eerste seizoen afgewerkt bij Eupen ik heb alles gewonnen, zowel de landstitel als de beker. :puh:

Nu ben ik aan mijn 2de seizoen bezig (terug bij Eupen) ik ga proberen 2 transfers te doen. :)

Geplaatst:

Als ik online wil spelen, komt mijn menu er niet voor. Zelfde geldt bij mijn carrière, instellingen veranderen en eigenlijk alles. Ik krijg het standaard menu er wel voor, maar als ik daarna door klik, zie ik alleen dat zwarte scherm waar normaal verschillende statistieken op staan, waar nu ook weer niks op staat.

Lekker is dat, ik kan nu gewoon helemaal niks meer doen. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

Als ik online wil spelen, komt mijn menu er niet voor. Zelfde geldt bij mijn carrière, instellingen veranderen en eigenlijk alles. Ik krijg het standaard menu er wel voor, maar als ik daarna door klik, zie ik alleen dat zwarte scherm waar normaal verschillende statistieken op staan, waar nu ook weer niks op staat.

Lekker is dat, ik kan nu gewoon helemaal niks meer doen. Iemand een oplossing?

Heb je hem voor de PC of een andere console?

Geplaatst:

PS3

Heb je dit vaker of niet? Misschien helpt het om de Playstation eens helemaal opnieuw op te starten. Anders zou ik het zelf ook niet weten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...