NickOwnage Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Matige overwinning met 2-1, maar toch. Ik sta nu 6e met Liverpool Doelstelling is 4e. Moet wel haalbaar zijn met dit team.
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Matige overwinning met 2-1, maar toch. Ik sta nu 6e met Liverpool Doelstelling is 4e. Moet wel haalbaar zijn met dit team. En bij jouw moeten al die doelpunten in de slotseconden vallen, anders had ik gewonnen.
Visser23 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 4-0 verloren van Sunderland, belachelijk dit Tactiek aanpassen werkt dus ook niet echt
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Hoppa!! En weer gewonnen. Nu van Arsenal met 4-0. Zo blijf ik mijn koppositie vasthouden Op naar Birmingham City hopelijk weer drie punten voor mij.. Ooww.. ja, voor de mensen die een verdediger zoeken. Ik ben mssh verplan om Kolo Toure te verkopen. Hij is 92.
NandroDavids Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ooww.. ja, voor de mensen die een verdediger zoeken. Ik ben mssh verplan om Kolo Toure te verkopen. Hij is 92. Op die leeftijd hebben ze hun beste tijd wel gehad toch?
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ja, daarom verkoop ik hem denk ook. Kan iemand anders er nog wel plezier van hebben. En OSM is ook maar een seizoen en niet meerdere seizoenen..
NickOwnage Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ja, daarom verkoop ik hem denk ook. Kan iemand anders er nog wel plezier van hebben. En OSM is ook maar een seizoen en niet meerdere seizoenen.. Vind ik wel jammer, dat het maar 1 seizoen is..
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ja, daarom verkoop ik hem denk ook. Kan iemand anders er nog wel plezier van hebben. En OSM is ook maar een seizoen en niet meerdere seizoenen.. Vind ik wel jammer, dat het maar 1 seizoen is.. Is mssh wel, maar het is wel een stuk uitdagender. Je moet hele tijd steeds een nieuw team opbouwen die jouw doelstelling kan halen.
BoerTijger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ik bied hele tijd op k. Toure maar je reageert niet
Silverbyte Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb zojuist Javier Pastore gekocht. 21-jarige middenvelder met een algemene rating van 85. Het is dus al een prima speler, maar hij kan nog veel verder getraind worden. Ik zit nu alleen wel weer een beetje krap bij kas, terwijl er nog steeds een goede verdediger gekocht moet worden. Ik heb Derbyshire en Fahey dus maar op de transferlijst gezet. Is er echt niemand die een verdediger kwijt kan tegen een zacht prijsje? :$
BoerTijger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb zojuist Javier Pastore gekocht. 21-jarige middenvelder met een algemene rating van 85. Het is dus al een prima speler, maar hij kan nog veel verder getraind worden. Ik zit nu alleen wel weer een beetje krap bij kas, terwijl er nog steeds een goede verdediger gekocht moet worden. Ik heb Derbyshire en Fahey dus maar op de transferlijst gezet. Is er echt niemand die een verdediger kwijt kan tegen een zacht prijsje? :$ J. O'Shea 42 85 63 29 0 € 8.185.000 Rating: 85 Leeftijd: 29 Goals: 0 Gemiddeld 8,195,000 waard. Voor 8,000,000 mag je hem hebben
Silverbyte Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Dat gaat 'm niet worden. Ik wil het liefst óf een 80+ verdediger van onder de 25 jaar, óf een oudere verdediger met een rating van 90(+). Anders ga ik er namelijk niet zo heel veel op vooruit, en dat is wel nodig, want m'n verdediging is met afstand de zwakste linie. M'n beste speler daar is Koscielny, en die heeft ook maar een rating van 85.
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Dat gaat 'm niet worden. Ik wil het liefst óf een 80+ verdediger van onder de 25 jaar, óf een oudere verdediger met een rating van 90(+). Anders ga ik er namelijk niet zo heel veel op vooruit, en dat is wel nodig, want m'n verdediging is met afstand de zwakste linie. M'n beste speler daar is Koscielny, en die heeft ook maar een rating van 85. Ik heb misschien nog wel Robert Pires voor je. Die is namelijk oud en 90.
TomHagen Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Binnenkort kan ik ook wat verdedigers verkopen als mijn trainees wat beter zijn. Nog even geduld dus kinders! @Visser: je had je tactiek niet moeten veranderen, met 1-0 winnen van Newcastle is een topprestatie!
Recommended Posts