Sprunk Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Jij weet niet met wie ik omga en die cijfers zijn niet partijdig. Het geeft misschien niet weer wat ik hoopte ermee duidelijk te maken, en dat is dat gewoon veel homo's tegen die overdreven parade zijn. Of dat echt 9 vd 10 is, is ook maar vingerwerk en meer bedoeld als krachtterm, zonder te weten dat jullie dat weer veel te letterlijk oppakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Goed discussietopic, Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Als het zo doorgaat met de discussie, heb je wat op WikiQuotes te zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 (bewerkt) Jullie noemen dit misschien een goed discussie topic, maar ik vind dit maar een vaag topic. Ten eerste begint het al bij de topicstarter die al op jonge leeftijd ontdekt dat hij homo is (wat kan natuurlijk) maar het dan eigenlijk niet eens zeker weet. Dan hier een discussie start zonder er een draai aan te geven wat dus tot een en al chaos leid. Dan komen er nog is 10 berichten van gefrustreerde hetero's die hun eigen topic willen maar het niet maken. Dan nog mensen die de topicstarter proberen over te halen om misschien terug hetero te worden alsof hij een verkeerde keuze heeft gemaakt. En tenslotte dan nog mensen die met cijfers aankomen zetten zonder deftige bron. Suggestie: Verander de titel in relaties. En laat mensen het hier over hun problemen, geaardheid, etc. Bewerkt: 13 januari 2011 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Wie zegt dat ik niet zeker weet of ik homo ben? Maar voor de rest heb je wel een beetje gelijk. Al ben ik niet van plan de topictitel aan te laten passen, want er zijn al genoeg topics over relaties en onderwerpen in die richting. Maar er zijn weer geen algemene topics voor homo's, vandaar ook dit topic, zoals ik ook al in de hoofdpost had aangegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Leg even 'the missing link' uit tussen het uit de kast komen en een gay bar in Afghanistan!? Sinds wanneer zijn er in Aghanistan gay bars? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Wie zegt dat ik niet zeker weet of ik homo ben? Jijzelf een paar pagina's terug. Maar ja ik denk nou ook weer niet dat je uit de kast gaat komen als je nog twijfelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2011 Leg even 'the missing link' uit tussen het uit de kast komen en een gay bar in Afghanistan!? Sinds wanneer zijn er in Aghanistan gay bars? Haha, lachen. Afghanistan = moslim: moslim + homo's = .. Ik denk dat niemand van ons in GTA Toms 'zijn hoofd kan kijken over wat er daar gebeurt. En we moeten er vanuit gaan dat hij het 100% weet, mocht dat niet zo zijn. Tja, dan heeft hij misschien een snelle conclusie getrokken. Wat zonde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Misschien moeten ze eens stoppen met zichzelf zo buiten de samenleving te zetten en gewoon uitgaan in normale kroegen. Ze gaan uit in aparte kroegen, hebben hun eigen evenementen (gaypride etc.) en weet ik wat nog meer. En dan huilie huilie doen dat ze niet geaccepteerd worden door de samenleving. Joh, vind je dat gek? Als je je niet tussen de hetero's mengt word je nooit geaccepteerd. Eigenlijk ben ik het wel eens met Mania. Wat is nu precies het doel van dit topic? Zeggen dat je homo/bi bent? Daar hebben we al een topic over... Wat je vindt van homo's? Hebben we al een topic over. Het komt over als een topic waar je alleen in mag posten als je dat bent. En dát is nu net waar Mania op doelt. Waarom maken jullie daar een topic over? Als hetero's dat zouden doen, dus een topic alleen voor hetero's, zouden we gelijk commentaar krijgen van "dat is discriminerend". Maar ondertussen doen jullie dat zelf ook. En in de werkelijkheid werkt het net zo: waarom een gay-only bar? Waarom die eigen evenementen? Dan voel je je toch "speciaal", als je dat soort dingen doet? Maar ondertussen mogen wij, hetero's, niet denken dat jullie anders zijn. En jullie zijn simpelweg niet anders, maar jullie DOEN alsof je anders bent. Logisch dat je dan ook anders behandeld wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben he-le-maal niet tegen homo's. Ik vind het inmiddels redelijk "normaal". Alleen dat beetje van mij wat denkt dat het niet normaal is, komt doordat de homo's/bi's zichzelf zo anders vinden of in ieder geval daarnaar gedragen. Overigens vind ik prima dat dit topic er is, alleen gaat het om het idee. Heb je immers zelf gezegd dat je maar een topic moest maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 En jullie zijn simpelweg niet anders, maar jullie DOEN alsof je anders bent. Logisch dat je dan ook anders behandeld wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben he-le-maal niet tegen homo's. Ik vind het inmiddels redelijk "normaal". Alleen dat beetje van mij wat denkt dat het niet normaal is, komt doordat de homo's/bi's zichzelf zo anders vinden of in ieder geval daarnaar gedragen. Je kunt het zien als een subcultuur. Net zoals je gangsters hebt heb je ook homo's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Je kunt het zien als een subcultuur. Net zoals je gangsters hebt heb je ook homo's. Dat kan wel zo zijn, maar gangsters miepen helemaal niet wanneer iemand hen anders gaat zien. Als je je anders gedraagt, moet je niet opkijken dat je anders behandeld wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Jammer dat sommige alleen homo's kennen zoals Gerard Joling en Gordon en dat soort 'homo's'(ik heb een andere naam voor dat soort, namelijk 'flikkers'. Ik zie twee soorten homo's, de homo's, mensen die zich normaal gedragen en zich gewoon mengen in de maatschappij en de 'flikkers', mensen die zijn bekakt gedragen, verwijfd rondlopen en zich aanstellen. Het kan best zijn dat je op een dag 100 homo's bent tegengekomen, maar dat niet gemerkt hebt dat het homo's zijn, of ga je aan iedere man/vrouw vragen of ze er een zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Eigenlijk ben ik het wel eens met Mania. Wat is nu precies het doel van dit topic? Zeggen dat je homo/bi bent? Daar hebben we al een topic over... Wat je vindt van homo's? Hebben we al een topic over. Het komt over als een topic waar je alleen in mag posten als je dat bent. En dát is nu net waar Mania op doelt. Waarom maken jullie daar een topic over? Als hetero's dat zouden doen, dus een topic alleen voor hetero's, zouden we gelijk commentaar krijgen van "dat is discriminerend". Maar ondertussen doen jullie dat zelf ook. En in de werkelijkheid werkt het net zo: waarom een gay-only bar? Waarom die eigen evenementen? Dan voel je je toch "speciaal", als je dat soort dingen doet? Maar ondertussen mogen wij, hetero's, niet denken dat jullie anders zijn. Laat even duidelijk zijn dat dit topic is aangemaakt door één lid. Die overigens zelf heeft aangegeven dat het niet de bedoeling was om hier een gay-only topic van te maken. Hij heeft de ondertitel verkeerd geplaatst en dat ook later toegegeven. Over de gaybar heb ik elders al eens uitgelegd hoe ik erover denk. Ik kan ook wel begrijpen dat hetero's er anders naar kijken dat homo's, maar wat is precies het erge aan homo kroegen? Gun ons ook gewoon een plek om andere mensen te leren kennen. Ik zie echt het probleem er niet van in. En jullie zijn simpelweg niet anders, maar jullie DOEN alsof je anders bent. Logisch dat je dan ook anders behandeld wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben he-le-maal niet tegen homo's. Ik vind het inmiddels redelijk "normaal". Alleen dat beetje van mij wat denkt dat het niet normaal is, komt doordat de homo's/bi's zichzelf zo anders vinden of in ieder geval daarnaar gedragen. Maar als je homo of bi bent, ben je toch feitelijk anders. Tuurlijk, je bent een mens van vlees en bloed en in dat opzicht gelijk aan iedereen. Ook homo's moeten belasting betalen en moeten wel eens plassen. Maar mentaal, in je hersens, ben je anders. Als je het heel nuchter bekijkt, is het een afwijking. Veel mensen denken dat het een keuze is, maar dat is niet zo. Word al als je een klein jongetje/meisje bent zo gevormd. Het is alleen per individu verschillend wat je met je geaardheid doet. De een laat het merken en de ander niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Over de gaybar heb ik elders al eens uitgelegd hoe ik erover denk. Ik kan ook wel begrijpen dat hetero's er anders naar kijken dat homo's, maar wat is precies het erge aan homo kroegen? Gun ons ook gewoon een plek om andere mensen te leren kennen. Ik zie echt het probleem er niet van in. Ben jij homo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Hij is homo, ja. Dat had je ook kunnen lezen op zijn profiel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.