Jump to content

HoLeBi

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is homo, ja. :) Dat had je ook kunnen lezen op zijn profiel...

Ik kijk nooit naar iemands profiel dusja, maar dat wist ik dus niet ;)

Heb net wel even gekeken maar er stond zoveel informatie dusja :puh:

• Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

36

• Grand Theft Auto TOM

34

• NickOwnage

21

• GolfG60

15

Geplaatst:

Is verder niet relevant voor deze discussie, toch? Allouwel, met wie kun je beter discussiëren over homo's, dan homo's zelf? ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Niemand, aangezien homo's zelf ervaring hebben met bepaalde belevenissen. :puh: Mensen die er vragen over hebben en niet homo zijn, kunnen het natuurlijk lang niet zo goed weten als homo's zelf. ^_^ Althans, dat lijkt me logischer dan dat ik bijvoorbeeld aan een hetero vragen ga stellen over homo zijn. :7

@Hieronder: Volgens mij snap je het doel sowiesó niet... Dit topic was éigenlijk bedoeld als een soort praatplek voor homo's, lesbi's en biseksuelen, maar uiteindelijk is het veranderd in een discussietopic. :puh: Wat dus eigenlijk niet mijn bedoeling was. Wel fijn dat er veel gediscussieërd wordt. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: (bewerkt)

Is verder niet relevant voor deze discussie, toch? Allouwel, met wie kun je beter discussiëren over homo's, dan homo's zelf? ^_^

@HierbovenSnap het doel heus wel, anders kwam ik hier niet .

Of lesbi's of Bisexuelen, maar ik dwaal af .

Ik vind dat dit topic tussen niet nodig en wel nodig hangt, maar dat lijkt me dan ook een kwestie van als je het onnodig vind, kijk er dan overheen .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Het forum staat vól met topics waarvan de een roept: "geweldig, wat een supertopic" en de ander zegt "och....had voor mij niet gehoeven". Als we morgen alle topics zouden moeten ruimen die niet 100% populair zijn houden we volgens mij alleen de forumregels over :clown: Waarmee ik maar wil zeggen: discussieer vooral over de vraag of homo's uit de kast moeten komen (of niet), hoe we met elkaar om kunnen (en vooral moeten) omgaan en over alles wat er mee samenhangt maar laten we de vraag over het nut van dit topic maar gewoon laten voor wat ie is......bepaalde leden vonden van wel en dat lijkt mij prima dan.....vindt je het dom dan post je er gewoon niet, net als bij alle andere items.....

Voor de rest mijn complimenten dat er toch al 12 pagina's zijn volgeschreven zonder al te veel extreme standpunten :tu:

Geplaatst:

Zal ik eens met een extreem standpunt komen dan.

Ik haat homo's mensen die homo's haten. :puh:

Voor mij is het eigelijk een beetje de ver van mijn bed show. In mijn vriendenkring zitten geen homo's. Althans dat denk ik toch.

Geplaatst:

Ik vindt dat homo's zich moeten kunnen outen tegen mensen die het eigenlijk wel MOETEN weten. Zoals familie of vrienden of andere homo's. Maar niet op een forum dat er niet helemaal voor dient met mensen die je (waarschijnlijk) toch nooit in het echt zal ontmoeten.

Geplaatst:

Nou, weet je. Ik had alleen maar als extraatje verteld dat ik homo ben. Of bedoel je over het algemeen?

Geplaatst:

Oh, zo... Maar ik zeg al: zélf vertelde ik het alleen als extraatje, om te voorkomen dat mensen bijvoorbeeld zouden gaan vragen van "Ben jij dan homo? Aangezien jij het topic hebt geopend en ik ken weinig hetero's die dat zouden doen..." (even als ruw voorbeeld). :puh:

Geplaatst:

Sprunk homo? Shizzle, ik ben echt van niks meer op de hoogte. :(

Ik vind btw dat homo als scheldwoord niet kan, wat zeg je dan tegen een homo? "Hé! HETERO!!" :7 Slaat imo nergens op. :puh:

Geplaatst:

Ligt eraan in welke context het wordt gebruikt. Homo als "scheldword" gewoon voor de gein, onder vrienden. Niks mis mee lijkt mij. Het word wat anders als je mensen die homo zijn en constant mee blijft treiteren en stangen. Maar dat is op de meeste "zachte" scheldwoorden van toepassing vind ik.

Geplaatst:

Over de gaybar heb ik elders al eens uitgelegd hoe ik erover denk. Ik kan ook wel begrijpen dat hetero's er anders naar kijken dat homo's, maar wat is precies het erge aan homo kroegen? Gun ons ook gewoon een plek om andere mensen te leren kennen. Ik zie echt het probleem er niet van in.

Maar hetero-only bars mogen niet, want dat is discriminerend! Dat mag niet! Wat is het verschil? Moet je nagaan, zie ik straks een leuke jongen in de kroeg, is hij homo! Dat is precies hetzelfde. Jullie willen niet anders bekeken worden, maar dat gedrag zie ik nergens terug.

Maar als je homo of bi bent, ben je toch feitelijk anders. Tuurlijk, je bent een mens van vlees en bloed en in dat opzicht gelijk aan iedereen. Ook homo's moeten belasting betalen en moeten wel eens plassen. Maar mentaal, in je hersens, ben je anders. Als je het heel nuchter bekijkt, is het een afwijking. Veel mensen denken dat het een keuze is, maar dat is niet zo. Word al als je een klein jongetje/meisje bent zo gevormd. Het is alleen per individu verschillend wat je met je geaardheid doet. De een laat het merken en de ander niet.

Een afwijking? Waarom? Omdat je niet "eens" bent met het klassieke denken? Games zijn over het algemeen een "jongens-ding", zeker een spel als GTA. Is dat ook een afwijking van mij, omdat ik dat leuk vind? Dat is in principe hetzelfde, omdat ik tegen het originele idee van wat normaal is en wat niet in ga. Dat betekent niet dat je anders bent, dat betekent dat je een andere mening hebt. Ik zeg nergens dat het een keuze is, ik kan er ook niets aan doen dat ik GTA leuk vind. Homo's zijn niet anders dan andere mensen, maar gedragen zich wel zo. Ondertussen willen ze niet anders behandeld worden. Dit is behoorlijk tegenstrijdig: van twee walletjes eten. Wel anders doen, niet anders gezien willen worden.

Dat homo's een gay bar willen hebben, moeten ze zelf weten. Ik kan me er niet druk om maken. Maar dan moet je niet raar opkijken dat je ook anders bekeken wordt dan hetero's.

Geplaatst:

Het als man op andere mannen vallen heet tegenwoordig dus al een afwijking? Waarom zijn homo's niet gewoon hetzelfde als hetero's, met alleen een andere seksuele voorkeur? Als ik op straat een homo tegenkom en ik zeg; 'mongol!' of 'jij hebt een afwijking, bwhehehe!' tegen hem, dan heeft diegene weer iets om het 'homo'zijn de schuld van te geven. :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...