GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 naja, redelijk normaal geworden is het gelukkig niet ( zie jij veel mensen van 70 met mensen van 25 ? , ikke niet ) ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind, maar wel erg apart (het kon wel haar opa wezen ). . Nou, het komt steeds vaker en vaker voor, zag laats aan nog een meid van +/- 25 met een opa hand in hand lopen. Soms erg zonde hoor, zijn vaak leuke dames die dat doen En zoals de meeste zeggen, niet met iemand gaan/seks hebben/etc. die je kind zou kunnen zijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Wat heeft dit te maken met holebi? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Wat heeft dit te maken met holebi? Goed gezien, helemaal niks Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 naja, redelijk normaal geworden is het gelukkig niet ( zie jij veel mensen van 70 met mensen van 25 ? , ikke niet ) ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind, maar wel erg apart (het kon wel haar opa wezen ). . Nou, het komt steeds vaker en vaker voor, zag laats aan nog een meid van +/- 25 met een opa hand in hand lopen. Soms erg zonde hoor, zijn vaak leuke dames die dat doen En zoals de meeste zeggen, niet met iemand gaan/seks hebben/etc. die je kind zou kunnen zijn. Draait wss allemaal om geld? Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Hmm, laat ik eens een leuke stelling opgooien dan. Altijd lachen, beetje iets om echt over te debatteren. Heel simpel: Vind jij dat homo's en lesbi's hand-in-hand over straat mogen lopen? Motiveer je antwoord. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Natuurlijk. Iedereen mag gewoon hand in hand lopen. Relatie, geen relatie, maakt allemaal niks uit. Die vrijheid hoor je gewoon te hebben. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik vind dat ze dat gewoon moeten kunnen doen. Die rechten hebben ze hier in Nederland en wie zijn wij om te zeggen dat ze het niet mogen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk... Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 De zoon van een vriendin van mijn moeder is bi-seksueel en hij heeft op dit moment met een jongen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk... Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen... Hmm, ik weet niet wat voor homo's dat zijn maar ik heb dat nooit gedaan/gezien ofzo. Lijkt mij ook niet dat een homo graag aan vrouwelijke borsten zit, 't zijn immers niet voor niets homo's. Reageren
commando Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 De zoon van een vriendin van mijn moeder is bi-seksueel en hij heeft op dit moment met een jongen. ik ken iemand, die was getrouwd en had 2 kinderen, en pas later is diegene met een vrouw gegaan en gescheiden ( een vrouw ) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk... Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen... Hmm, ik weet niet wat voor homo's dat zijn maar ik heb dat nooit gedaan/gezien ofzo. Lijkt mij ook niet dat een homo graag aan vrouwelijke borsten zit, 't zijn immers niet voor niets homo's. Nja, het is wel algemeen bekend dat je meestal closer bent met meisjes. Want waarom zou een meisje zich niet omkleden bij homo, het boeit hem toch niks? Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Het is vaak zo dat een homo veel vrouwelijke vriendinnen heeft en daar inderdaad redelijk close mee zijn. Ik herken het zelf ook. Komt denk ik omdat vrouwen zich op een bepaalde manier veilig voelen. Zij weten immers dat de homo niets "achter hun zoekt" en zij veilig zijn. Vrouwen hoeven dus niet bang te zijn dat de homo iets van hun wilt zegmaar. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Het is vaak zo dat een homo veel vrouwelijke vriendinnen heeft en daar inderdaad redelijk close mee zijn. Ik herken het zelf ook. Komt denk ik omdat vrouwen zich op een bepaalde manier veilig voelen. Zij weten immers dat de homo niets "achter hun zoekt" en zij veilig zijn. Vrouwen hoeven dus niet bang te zijn dat de homo iets van hun wilt zegmaar. Dit hangt niets af van het homo zijn, maar gewoon 'close' zijn met elkaar. Bij goede vriendinnen kan ik dit ook gewoon doen (om een voorbeeld te noemen). En dit maakt mij geen homo. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Nja, het is wel algemeen bekend dat je meestal closer bent met meisjes. Want waarom zou een meisje zich niet omkleden bij homo, het boeit hem toch niks? Meh, niet waar heur. Ik kan me ook gewoon omkleden in bijzijn van meiden en omgekeerd, ik zoek alleen er wat achter als het mijn vriendin is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.