Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

Ach ja. Ben nu in Windhelm om the rebellion te joinen. Kwam daarstraks een draak op me af, schiet ik, mis ik en raak een giant. Hup al die giants + mammoeten achter me :duh:. Dood natuurlijk :7.

Haha idd, het grappige is dat giants sterker zijn dan draken. Draken worden echt makkelijk als je level steeds hoger word, maar de giants blijven soms wel moeilijk. Level 50 warrior jwz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ach ja. Ben nu in Windhelm om the rebellion te joinen. Kwam daarstraks een draak op me af, schiet ik, mis ik en raak een giant. Hup al die giants + mammoeten achter me :duh:. Dood natuurlijk :7.

Haha idd, het grappige is dat giants sterker zijn dan draken. Draken worden echt makkelijk als je level steeds hoger word, maar de giants blijven soms wel moeilijk. Level 50 warrior jwz.

haha, ja inderdaad...

wat ook leuk is, is toekijken tussen een gevecht tussen 4 tigers, 1 dragon en 3 Giants :bonk:

gewoon op een afstandje toekijken :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja. Ben nu in Windhelm om the rebellion te joinen. Kwam daarstraks een draak op me af, schiet ik, mis ik en raak een giant. Hup al die giants + mammoeten achter me :duh:. Dood natuurlijk :7.

Haha idd, het grappige is dat giants sterker zijn dan draken. Draken worden echt makkelijk als je level steeds hoger word, maar de giants blijven soms wel moeilijk. Level 50 warrior jwz.

haha, ja inderdaad...

wat ook leuk is, is toekijken tussen een gevecht tussen 4 tigers, 1 dragon en 3 Giants :bonk:

gewoon op een afstandje toekijken :schater:

Bij mij was het een gevechtje tussen Giants, mammoths en een draak. Schoot een pijl af op de draak, maarja vloog in een giant. Hun killen de draak en komen achter mij aan :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, iedereen weet hier hoop ik wel dat de monsters qua sterkte niet "gelinkt" zijn aan je eigen level? Die beesten blijven gewoon sterk, een Giant wordt niet sterker naarmate je hoger in level gaat.

Het is geen Oblivion meer he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een beetje wezen slenteren door het landschap van Skyrim, zie ik een kasteel voor de helft weggezakt in een meertje liggen. Uiteindelijk vind ik een luik om naar binnen te gaan. Een vrij grote dungeon kwam ik achter, omdat ik al best ver was (met moeite). Na de vele mages en skeletten te hebben verslagen blijf ik jammer genoeg hangen en ik kom ik niet voorbij een mage. Ik kwam er pas later achter dat ik aan het vechten was tegen een Master Mage. Veel te sterk om als level twintiger iets tegen te doen, blijkt.. Uiteindelijk heb ik die heks maar achter me gelaten, om de volgende keer met wat betere skills en armor ervoor te zorgen dat ze in as wordt gezet. Moest even me hart luchten hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een beetje wezen slenteren door het landschap van Skyrim, zie ik een kasteel voor de helft weggezakt in een meertje liggen. Uiteindelijk vind ik een luik om naar binnen te gaan. Een vrij grote dungeon kwam ik achter, omdat ik al best ver was (met moeite). Na de vele mages en skeletten te hebben verslagen blijf ik jammer genoeg hangen en ik kom ik niet voorbij een mage. Ik kwam er pas later achter dat ik aan het vechten was tegen een Master Mage. Veel te sterk om als level twintiger iets tegen te doen, blijkt.. Uiteindelijk heb ik die heks maar achter me gelaten, om de volgende keer met wat betere skills en armor ervoor te zorgen dat ze in as wordt gezet. Moest even me hart luchten hier.

Is best wel te doen hoor met een level 20 als je de goede armour aan hebt. Je kan als het goed is met een goede armour combo 100% resistant worden tegen magie. Volgens mij kan hetzelfde bereikt worden met arcane enchanting, mits je de enchants er voor hebt. Als je dat niet hebt kan je misschien ook proberen weerwolf te worden, maar dat ligt er weer aan of jij die quests daarvoor voltooid hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een beetje wezen slenteren door het landschap van Skyrim, zie ik een kasteel voor de helft weggezakt in een meertje liggen. Uiteindelijk vind ik een luik om naar binnen te gaan. Een vrij grote dungeon kwam ik achter, omdat ik al best ver was (met moeite). Na de vele mages en skeletten te hebben verslagen blijf ik jammer genoeg hangen en ik kom ik niet voorbij een mage. Ik kwam er pas later achter dat ik aan het vechten was tegen een Master Mage. Veel te sterk om als level twintiger iets tegen te doen, blijkt.. Uiteindelijk heb ik die heks maar achter me gelaten, om de volgende keer met wat betere skills en armor ervoor te zorgen dat ze in as wordt gezet. Moest even me hart luchten hier.

Is best wel te doen hoor met een level 20 als je de goede armour aan hebt. Je kan als het goed is met een goede armour combo 100% resistant worden tegen magie. Volgens mij kan hetzelfde bereikt worden met arcane enchanting, mits je de enchants er voor hebt. Als je dat niet hebt kan je misschien ook proberen weerwolf te worden, maar dat ligt er weer aan of jij die quests daarvoor voltooid hebt.

Die quest heb ik nog niet gedaan en heb elven armor, nog niet zo super sterk denk ik. Ik enchant wel wat, maar het kan beter. Ik speel ook op expert, misschien dat het daar aan ligt? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, iedereen weet hier hoop ik wel dat de monsters qua sterkte niet "gelinkt" zijn aan je eigen level? Die beesten blijven gewoon sterk, een Giant wordt niet sterker naarmate je hoger in level gaat.

Het is geen Oblivion meer he :puh:

Dus hoe hoger je level hoe makkelijker?

Link to comment
Delen op andere websites

Die quest heb ik nog niet gedaan en heb elven armor, nog niet zo super sterk denk ik. Ik enchant wel wat, maar het kan beter. Ik speel ook op expert, misschien dat het daar aan ligt? :puh:

Ik denk dat het vast wel ergens op YouTube staat waar je die gear kan halen met al die magic resistance. Ik denk dat het inderdaad wel wat uitmaakt dat je je spel op expert hebt gezet. Daarom denk ik ook dat het slim is die weerwolf form te krijgen, dat heeft mij toch al een aantal keer net aan de upper hand gegeven in een boss fight. Je moet wel uitkijken met het veranderen in weerwolf, iedereen buiten dungeons valt je aan wanneer je gemorphed bent in een weerwolf.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ben ik niet zo van het Youtube checken voor tips/tricks e.d. Ook geen Wiki sites waar allemaal handige info op staat. Klinkt misschien raar in de oren voor sommigen, maar heb in dit soort gevallen liever dat ik eerst alles zelf uitpluis in plaats van research doen naar de beste tricks en tips alvorens ik ga spelen of tijdens het spelen zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben Smithing 90 geworden, en wil nu dus Daedric Armor maken. Heb daarvoor onder andere Ebony Ingot nodig en Daedra Hart. Dat Ebony lukt nog wel, maar iemand enig idee waar ik Daedra hart vandaan kan halen? :puh:

Kan je in de Winterhold College halen tegen een vrij pittige prijs bij Enthir.

Link to comment
Delen op andere websites

@Levi, Ik ken het gevoel. Ik zoek ook vaak eerst dingen zelf uit in plaats van het gaan zoeken op internet als het 1 keer niet lukt. :puh:

@Gta Ripper, De enige morgelijkheid die ik krijg bij hem is: "What's not allowed here?" Komt volgens mij van een missie af, maar die heb ik dacht ik al voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

@Gta Ripper, De enige morgelijkheid die ik krijg bij hem is: "What's not allowed here?" Komt volgens mij van een missie af, maar die heb ik dacht ik al voltooid.

Volgens mij moet je gewoon verder praten met hem, klik deze optie gewoon aan en praat verder. Als het goed is komt hij met iets over zaken doen, klik deze optie aan en dan kan je als het goed is daedra hearts kopen onder misc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...