Cheers. Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 heb gister de main quest voltooid heb nu een nieuw karakter een Khajiit moet alleen ff de thieves guild doen want die was bij mijn vorige save geglitched het was zeker een mooi verhaal maar ik dacht is dit het einde want er kwamen geen credits Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Sommige quests zijn echt raar, maar dat maakt 't juist leuk. Ik moest gister iemand offeren aan een god. 0.o Reageren
commando Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) heb gister de main quest voltooid heb nu een nieuw karakter een Khajiit moet alleen ff de thieves guild doen want die was bij mijn vorige save geglitched het was zeker een mooi verhaal maar ik dacht is dit het einde want er kwamen geen credits ik deed de main quest als eerste ( was level 16 ofzo ) , pas daarna ging ik verder levelen @Yannick: Ja, inderdaad. je hebt er aparte quests bij zitten, met leuke uitkomsten Bewerkt: 25 februari 2012 door commando Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Gister had ik weer eens wat nieuws gezien. Ik gebruikte 'Fast Travel' om naar ergens te komen en gelijk voelde ik m'n controller trillen en een draak schreeuwen. Zit er zo'n draak op een pad, ik heb niet goed gezien hoe hij daar kwam, maar hij bleek al dood te zijn! Maar er was nog steeds een draak en die viel mij toen ook aan. Dus waarschijnlijk hebben die draken gewoon met elkaar gevochten, wat er erg vet uit heeft moeten zien. Verder heb ik alle wachters in Markarth vermoord en heb daar nu een bounty van meer dan 10000... Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 ik heb gister met mijn khajiit the companions snel gedaan en de thieves guild paar quests met mijn level 13 karakter is mijn level smithing op 57 ofzo Reageren
commando Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Gister had ik weer eens wat nieuws gezien. Ik gebruikte 'Fast Travel' om naar ergens te komen en gelijk voelde ik m'n controller trillen en een draak schreeuwen. Zit er zo'n draak op een pad, ik heb niet goed gezien hoe hij daar kwam, maar hij bleek al dood te zijn! Maar er was nog steeds een draak en die viel mij toen ook aan. Dus waarschijnlijk hebben die draken gewoon met elkaar gevochten, wat er erg vet uit heeft moeten zien. Verder heb ik alle wachters in Markarth vermoord en heb daar nu een bounty van meer dan 10000... ik ben wel eens een meter naast een dragon ge- " fast travelled " ik schrok me rot Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Dat heb ik bij Dawnstar (omdat ik daar vaak heen moest voor de Dark Brotherhood) elke keer dat ik fast travel kwam er zo'n #@*! draak mijn khajiit is nu level 18 en ik heb het boek: oghma infinium al en the elder scroll. Reageren
commando Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Dat heb ik bij Dawnstar (omdat ik daar vaak heen moest voor de Dark Brotherhood) elke keer dat ik fast travel kwam er zo'n #@*! draak mijn khajiit is nu level 18 en ik heb het boek: oghma infinium al en the elder scroll. ja, dat is een van de dingen wrm ik ook altijd ff snel de main line probeer. Extra Shouts enzo erbij Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Mijn eerste save staat nu op 118 uur :$ wat heb ik een hekel aan die frostbite spiders. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Mijn eerste save staat nu op 118 uur :$ wat heb ik een hekel aan die frostbite spiders. Frostbite spiders zijn niet zo'n probleem, die kun je zo verbranden met een beetje Fire magic. Ik vind die ijstrollen juist zo'n probleem. Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Mijn eerste save staat nu op 118 uur :$ wat heb ik een hekel aan die frostbite spiders. Frostbite spiders zijn niet zo'n probleem, die kun je zo verbranden met een beetje Fire magic. Ik vind die ijstrollen juist zo'n probleem. nee maar ik vind ze eng soort fobie voor spinnen Reageren
Basssss Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Mijn eerste save staat nu op 118 uur :$ wat heb ik een hekel aan die frostbite spiders. Frostbite spiders zijn niet zo'n probleem, die kun je zo verbranden met een beetje Fire magic. Ik vind die ijstrollen juist zo'n probleem. nee maar ik vind ze eng soort fobie voor spinnen Tja, dat snap ik. Maar dan heb je ze toch ook liever dood dan levend? Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 jep dat wel heb net met me 2e save cicero vermoord dark brotherhood FTW! Reageren
commando Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) ik heb er op Xfire 75 uur op staan, al kan je 10 uur erbij rekenen, omdat hij hem niet altijd gedetecteerd heeft. Bewerkt: 4 maart 2012 door commando Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) ik ben nu mijn 3e save begonnen nu speel ik dus een Imperial en heb ook de imperial army gejoind heb toch Oblivion gespeeld en begrijp nu toch dat de imperials beter zijn. Bewerkt: 4 maart 2012 door Cheers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.