Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Ik heb hem gelukkig al :D

Het spel is echt geweldig alleen de besturing is kak.

Dacht ik al... Downloaden dus. Zolang hun niet eerst gaan kijken hoe een echte auto rijdt en daar een cartoony versie op baseren of juist een realistische versie maken, of er tussenin, ga ik geen geld uitgeven aan dit spel.

Ik haatte SR2 waarin de auto's met 100km/h door een bocht kunnen en van 300 naar 0 gingen binnen 3 meter, ik kreeg er serieus letterlijk hoofdpijn van, en als SR3 net zo is, zoals jij bevestigd, ga ik er m`n zuur verdiende centen niet aan uitgeven...

Jammer, want de features in het spel zijn op zich wel leuk genoeg dat ik me er een paar uur mee zou kunnen amuseren.

Hoop dat de rest er veel plezier aan heeft in ieder geval! :)

Link to comment
Delen op andere websites

game komt morgen uit maar ik zie de game al in de winkels liggen. zie ik steeds vaker dat winkels zich niet aan releasedata houden.

@hierboven: dus je hebt een hekel aan de besturing maar je wilt nog steeds het spel downloaden ? het is niet dat het spel automatisch betere besturing krijgt als je het download.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

game komt morgen uit maar ik zie de game al in de winkels liggen. zie ik steeds vaker dat winkels zich niet aan releasedata houden.

@hierboven: dus je hebt een hekel aan de besturing maar je wilt nog steeds het spel downloaden ? het is niet dat het spel automatisch betere besturing krijgt als je het download.

Je kan dan wel testen of het nog steeds zo is zonder dat het geld kost...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gelukkig al :D

Het spel is echt geweldig alleen de besturing is kak.

Dacht ik al... Downloaden dus. Zolang hun niet eerst gaan kijken hoe een echte auto rijdt en daar een cartoony versie op baseren of juist een realistische versie maken, of er tussenin, ga ik geen geld uitgeven aan dit spel.

Ik haatte SR2 waarin de auto's met 100km/h door een bocht kunnen en van 300 naar 0 gingen binnen 3 meter, ik kreeg er serieus letterlijk hoofdpijn van, en als SR3 net zo is, zoals jij bevestigd, ga ik er m`n zuur verdiende centen niet aan uitgeven...

Jammer, want de features in het spel zijn op zich wel leuk genoeg dat ik me er een paar uur mee zou kunnen amuseren.

Hoop dat de rest er veel plezier aan heeft in ieder geval! :)

Ik bedoel de besturing van het spel zelf.

De auto's zijn ten opzichte van Saints Row 2 flink verbeterd.

SUV's trekken nu niet meer op als een sportwagen maar echt als een SUV.

En Sportwagens zijn nu snel maar fragiel. en Muscle cars zijn snel maar sturen slecht etc. etc. En een Tank rijd echt als een tank :7

Link to comment
Delen op andere websites

spel is geweldig tot nu toe, pc versie ziet er errug goed uit en na wat geklooi met controls is het spelen met muis en keyboard ook te doen. Normaal speel ik deze spellen altijd op een controller. Niet het mooiste spel aller tijden. (alles staat op max) maar qua speelplezier echt geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus christus... Die map is gewoon niet eens GTA IV-style, de kleuren zijn vrijwel exact 't zelfde, alleen wat donkerder, en de map zelf is echt exact wat je krijgt als je de GTA IV map versimpelt! :S Er zijn gewoon straten die ik precies dezelfde layout zie hebben als in GTA IV... Bah. Ben even een video van TotalBiscuit aan 't kijken, 1 minuut aan gameplay gezien, en ik zie nu al dingen die totaal van GTA geript zijn... Hoopte dat ik al die tijd fout was geweest, en dat SR the Third inderdaad een eigen richting op ging, en zich zou scheiden van GTA-klonen door een eigen cartoony stijl te krijgen.

Had een goed spel kunnen zijn, als dat inderdaad was gebeurd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...