MostWantedKid Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Dacht dat Saints Row 3 echt heel anders zou worden dan GTA, maar dat is het dus totaal niet geworden.. Heb hem 1 keer gespeeld en weet nu al zeker, nu ik nog maar 1 trailer van GTA V heb gezien, dat Rockstar deze game de grond in stampt. Jammer hoor . Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Je moet gewoon alle vergelijkingen met GTA wegstoppen, Dit is weliswaar ook een free roam game en we weten allemaal dat Rockstar qua free roam onoverwinnelijk is. Maar geniet gewoon van deze game hoe die is. Geloof me van alle keren dat ik GTA heb gespeeld heb ik nog nooit zoveel fun gehad als 1 uurtje SR3. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Zo juist Saints Row the Third uitgespeeld, zo'n halverwege het verhaal denk je dat het niet vetter dan dit kan. Maar dan heb je het mis, zeker bij de laatste 5 missies kijk je je ogen uit. Er zitten 45 missies in, hetzelfde als in Saints Row 2, maar je bent hier veel langer mee bezig. Ondanks je geen strongholds hoeft over te nemen voor de verhaallijn en geen respect meer hoeft te verdienen om missies te doen. Dit keer volg je een verhaal wat best goed is, je wilt Killbane echt vermoorden. Nu ga ik beginnen aan Tank Mayhem en andere activiteiten om geld voor wapen upgrades te verdienen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 De laatste missies zijn inderdaad gewoon doorgedraaid Ik ben ondertussen ook bezig me garage een beetje op te vullen, onroerend goed te kopen, en me wapens te upgraden. Niet te vergeten alle collectibles die er zijn. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Als je kiest voor goedkopere wapen upgrades aan het einde van http://deckersdie dan is alles echt een stuk goedkoper om wapens te upgraden zoals beloofd, is er iemand die heeft gekozen voor goedkopere tuningonderdelen? Dan zou ik wel willen weten of dat ook een stuk goedkoper is. Ik had voor goedkopere wapenupgrades gekozen omdat ik toch meestal me straaljager pak voor lange afstanden, en deckerssportauto voor afstanden in de buurt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik heb ook de goedkopere wapenupgrades gekozen. Een vriend van mij heeft de Tuningonderdelen gekozen maar aangezien het modificeren van je voertuig al redelijk goedkoop is. Ik heb trouwens tot nu toe 3 Strongholds gekregen en je verdient er super veel mee. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Is The Third de moeite waard? Het lijkt allemaal wel fijn enzo in de trailers en gameplay filmpjes maar ik vond de tweede niet leuk, is deze beter of niet? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Deze is wel een aanrader vind ikzelf dan. De verhaallijn is best interessant, De Customation opties zijn heel uitgebreid. Er zitten mooiere en betere voertuigen in. De AI van zowel Gangs als de Politie/Leger etc is flink verbeterd. Ze gebruiken nu ook cover en ze geven ''Supressive Fire'' voor hun medematen. Autorijden is flink verbetert ten opzichte van Saints Row 1 en 2. Wat wil je nog meer weten? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Is The Third de moeite waard? Het lijkt allemaal wel fijn enzo in de trailers en gameplay filmpjes maar ik vond de tweede niet leuk, is deze beter of niet? Ja, deze is een stuk beter dan deel 2. Je hebt in Saints Row the Third een map die 2 keer zo groot is als Still Water, je hoeft geen zijmissies te doen en buurten over te nemen om verder te komen. Het ziet er nog wel in hoor, maar het is niet noodzakelijk. Dus als je deel 2 niet leuk vond, vind je Saints Row the Third wel top. Ook kun je voor het eerst wapensupgraden en kun je veel meer wapens bij je dragen, gangsters neer knallen in een tron wereld. Met een kettinzaag in de boxzaal mexicaanse worstelaars in stukken zagen, in je blootje ontsnappen in een hoerenhuis en vele andere over de top missies. Ja, deze game is zeker aan te raden. Nergeer insidegamer.nl maar met zijn 8 als cijfer, alle andere sites geven veel hoger. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik kijk nooit naar de ratings die hun geven Bedankt voor jullie mening en waarschijnlijk is The Third volgende maand in mijn collectie Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Is The Third de moeite waard? Het lijkt allemaal wel fijn enzo in de trailers en gameplay filmpjes maar ik vond de tweede niet leuk, is deze beter of niet? Ja, deze is een stuk beter dan deel 2. Je hebt in Saints Row the Third een map die 2 keer zo groot is als Still Water, je hoeft geen zijmissies te doen en buurten over te nemen om verder te komen. Het ziet er nog wel in hoor, maar het is niet noodzakelijk. Dus als je deel 2 niet leuk vond, vind je Saints Row the Third wel top. Ook kun je voor het eerst wapensupgraden en kun je veel meer wapens bij je dragen, gangsters neer knallen in een tron wereld. Met een kettinzaag in de boxzaal mexicaanse worstelaars in stukken zagen, in je blootje ontsnappen in een hoerenhuis en vele andere over de top missies. Ja, deze game is zeker aan te raden. Nergeer insidegamer.nl maar met zijn 8 als cijfer, alle andere sites geven veel hoger. De map is niet 2 keer zo groot... Ik vind het ongeveer maar een kwart groter als sr2... Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 steelport is vet maar toch vond ik stillwater momorabeler. het had veel meer gebieden en andere unieke dingen zoals een winkelcentrum, trailerpark, geheime legerbasis. etc. steelport speelt zich af in een grote stad en er is niet echt iets wat uitblinkt. als je mij in stillwater ergens random in de map zou neerzetten zou ik nog denken van. 'Oja deze plek ken ik' In steelport heb ik dat totaal niet. wel zijn de missies echt 10 keer beter en memorabeler dan in sR2. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Downtown steelport vind ik er wel sfeervol uit zien, maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Wat ik ook jammer vind is dat ze er een hoop dingen uit halen wat in Saints Row 2 zat en er andere dingen in doen zoals tank mayhem en prof. ginki show. De activiteiten Fuzz en het stront op gebouwen spuiten mis ik, en waarom in Saints Row the Third maar tot level 3. En in Saints Row 2 tot level 6 alle activiteiten. En waarom dat customization zo promoten terwijl er minder kleding dan Saints Row 2 in zit, echt minpunten vind ik het allemaal niet omdat de missies en de stad zo vet zijn. Maar ik mis het toch wel een beetje. Ook is het jammer dat Gat in de intro missie dood gaat, kan ik best zonder spoiler zeggen. Het is toch de eerste missie die al een half jaar op het web staat. Maar daar word Saints Row the Third niet minder vet van, er komen zat andere vette personages terug. Zoals Zimos, Angel en Killbane. Het is allemaal jammer, maar je kan de game er niet op af rekenen. Als het er wel allemaal in zat was de game perfect. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Saints Row 3 lijkt meer op een achteruitgang tegenover Saints Row 2. Er zijn een pak minder activiteiten, customisation is ook wel minder dan bij Saints Row 2, je hebt ook het gevoel dat er dat je niets aan je huizen hebt. Ik vindt het jammer dat ze al de beste dingen uit Saints Row 2 hebben gehaald. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Nou ik moet m`n mening van eerst een klein beetje bijstellen. Heb 'm even uitgeprobeerd 'n paar dagen geleden. Ik heb niet echt veel nuttigs gedaan, maar heb een kleine 2-3 uur rond gereden en wat chaos veroorzaakt. Gelukkig kreeg ik met m`n probeer-versie( ) alle DLC/pre-order bonussen erbij, anders had ik `n stuk minder te doen gehad... Anyway, mijn bevindingen: + De regen in de game ziet er best mooi uit + De auto's rijden een stuk beter dan in Saints Row 2(Ik krijg er in ieder geval geen hoofdpijn van ) + Tanks zijn best grappig, vind het b.v. erg leuk om over de achterkant van `n auto heen te rijden, en dan rond te rijden op alleen de voorwielen. De lol is er wel vrij snel af in mijn ogen omdat je toch erg on-overwinnelijk bent, en niet echt veel moeite hoeft te doen om de politie te ontlopen. Zolang je in beweging blijft en niet te veel zware voertuigen ramt kunnen ze je eigenlijk niets maken. + Schieten en de AI van personen(zolang ze niet in voertuigen zitten) is op zich erg leuk gedaan. Eerst waren ze in mijn ogen nogal buggy, nu zijn ze 'lomp' op een manier die perfect in de stijl van de game past(b.v. SWAT zoekt wel cover, maar als ze dichtbij zijn zullen ze met een M4 een tank aan vallen omdat ze niet beter kunnen, terwijl gangs gerust met een RPG achter je aan komen). Hierdoor zijn schietpartijen een stuk vermakelijker in mijn ogen. Helaas heb ik ook nogal wat minpunten :/ -De stad is net als in GTA gebaseert op New York, inclusief vrijheidsbeeld-achtig-ding. Ook de ingame-map heeft vrijwel dezelfde kleuren als in GTA IV, dat zeg ik binnen 'n oogwenk in de eerste video die ik ervan zag. Daarbij is de indeling nogal 't zelfde, bijna alle bruggen staan op dezelfde plek, behalve dat er een brug is ipv een tunnel naar Manhatten. Dat dit overeenkomt komt vast omdat het ook op New York moet lijken, maar goed... 't Komt op mij over alsof THQ nogal inspiratieloos was en gewoon weer wilde mee-profiteren op GTA's succes. - Persoonlijk vind ik de art-style van de game niet echt geweldig, sommige voertuigen zijn bijvoorbeeld van veel betere kwaliteit dan anderen, b.v. bijna rechtstreeks uit SR2 gehaald. Ze zijn in mijn ogen niet echt in een bepaalde stijl gemaakt. De artstijl van de Vtol jet, tank, en futuristische motoren en alles is erg goed gedaan, maar er rijden wat auto's rond die er gewoon ronduit bagger uit zien. Er zijn b.v. een 2 sportwagens die duidelijk een Lamborghini en Ferrari moeten voorstellen. De Ferrari heeft b.v. echt de achterkant van 'n 430 Scuderia, de Lambo heeft dezelfde vorm van deuren en de voorkant doet er ook wel aan denken. Echter zijn bijna veel auto's véél te kort om geloofwaardig over te komen, zelfs met de cartoony stijl van de game. Die Ferrari en Lamborghini-achtige wagens zijn erg kort en bol, op de manier van een Ford Ka, terwijl echte sportwagens juist lang, laag en slank zijn. Sedans in SR zijn altijd nogal kort, minivans zijn nogal smal enz. Auto's zijn in mijn ogen té cartoony qua design. Als je nu kijkt naar 't GTA3-era, daar zijn de graphics ook cartoony, maar auto's en dergelijke komen nog altijd redelijk geloofwaardig over: Sportwagens zijn lang, rank, en laag. Sedans zijn lang en hoog, minivans zijn hoog en redelijk breed. -De V-tol jet vliegt alsof ie op rails zit, als jij een barrel-roll wil doen dan draait dat ding zolang jij je toets in gedrukt houdt, terwijl je verwacht dat ie even doordraait, steeds langzamer, en dan stopt; als je stil hangt hang je ook echt dood-stil, alsof je met beton vast zit aan de stad, terwijl je verwacht een beetje op en neer te deinen. -De camera glitched nogal vaak door dingen heen... - Als je in een auto stuurt zullen je voorwielen in één keer helemaal scheef en in één keer weer recht staan. Er zit geen korte draai-aan-het-stuur periode tussen rechtdoor en naar links/rechts sturen. 'T grootste probleem dat ik ermee heb is: ook al ga je 200km/h, als je stuurt dan staan je wielen gewoon in één keer schuin, terwijl je eigenlijk helemaal geen scherpe bocht maakt. Als je in het echt op de snelweg van baan wisselt of zo dan staan je wielen nog bijna recht... Persoonlijk vind ik dat in GTA een stuk beter gedaan: Als je hard rijdt en stuurt, zullen je wielen steeds scherper sturen/schever gaan staan naar mate je afremt. Het is in ieder geval een hele verbetering met SR2, als de stad nou wat origineler gekozen zou zijn en de artstijl wat constanter, zou SR in mijn ogen een waardige GTA concurrent zijn, met een nét iets ander doel dan GTA. Het is in ieder geval niet meer zo`n 'goedkope kopie van GTA maar dan alles overdreven en met meer bugs' game zijn, zoals SR2 was(imho)... Bewerkt: 24 november 2011 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.