Svenie Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 (bewerkt) Modern Warfare 3 is dus een feit! Gezien het einde van Modern Warfare 2 niet echt een verbazing. Het was enkel een kwestie van tijd voor ze met de eerste informatie op de proppen kwamen. Doet me denken aan een video die ik een paar maanden geleden zag: Bewerkt: 13 mei 2011 door Svenie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Wat zou ik ervan moeten vinden Hmm... Het filmpje doet me niet zoveel maar hoop dat hij nog beter is als MW2 maar jammer dat het nooit meer in WOII afspeeld. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Mw3 is altijd al een feit geweest, evenals er gegarandeerd weer een COD na deze MW3 komt en daarna er weer een mogelijkheid is voor MW4. Deze serie wordt gigantisch uitgemolken en ze durven een nieuwe game te verkopen voor 60 euro (90 of 150 euro wanneer je +++ koopt) terwijl je alles in een nieuw jasje krijgt, en in principe gewoon hetzelfde. Bij wijze van spreken gewoon een grote update voor 60 euries. Wel weer raar trouwens, Infinity wards oprichters (ons aller bekend) zijn opgestapt IW zou zweren niet meer met activion samen te werken en een andere studio zou een spin off maken ('Sledgehammer'). Dat is dus allemaal stopgezet en nu werken IW, Sledgehammer en nog een andere samen aan MW3? Natuurlijk heeft Activision hier weer een hoop geld bij gegooid, maar met 3 ontwikkelaars aan een game werken, sja, het is niet mijn ideologie iig. Oh, en als je een taart maakt plaats dan gelijk even de kers erop: Logo: Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Waarschijnlijk fan-made artworks, flippe. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Op deze site gevonden, en die lijkt mij wel redelijk betrouwbaar (ja, onderaan staat inderdaad dat deze site NIET van activision en/of IW is, maar dan nog) Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Als de site wel gekoppeld zou zijn met Activision of Infinity Ward zou die gekoppeld zijn aan www.callofduty.com Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 op deze webshop: Klik bieden ze het spel al aan met een releasedatum van 8 november Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 De plaatjes zijn inderdaag uitgelekt. Hier is de nieuwe teaser trailer: Ook is het bekend dat Mw3 veel meer customization opties krijgt dan ooit tevoren. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 (bewerkt) 3ngland teaser: En de G3many teaser: Bewerkt: 14 mei 2011 door Forumrunner Reageren
vice Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 (bewerkt) EIN-DE-LIJK! Hier wacht ik echt al weken op . Klinkt veelbelovend, maar het zal nog wel even duren voordat we echt duidelijke trailers te zien krijgen. Als je nu ook met voertuigen kunt rijden, is deze COD echt af voor mij ^^. EDIT: hier staat ook wat gelekte informatie. Maar niet alles daarvan zou waar zijn stond in hun nieuwsbericht, maar bepaalde informatie dan weer wel ^^. Bewerkt: 14 mei 2011 door vice Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Nog een teasertje voor jullie, de Franc3 teaser: Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Ik ben vooral benieuwd naar de gameplay en multiplayer gameplay ! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Wie het nog niet opgevallen is, of comments gelezen heeft. Heeft COD ze in deze volgorde geupload: Germany France England America Pak van alles de eerste letter, dan krijg je GFEA, Oftewel: Good Fight Electronic Arts Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Aangezien er al eerder een topic was geopend over COD:MW3, maar vanwege gebrek aan bewijs werd gesloten heb ik beide topics nu weer samengevoegd. Er was namelijk afgesproken dat het eerste topic weer werd geopend wanneer de game officieel is aangekondigd. Dus bij deze. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 hoe kon sheperd nog leven als een mes door zijn oog heen kreeg, dan ben je volgens mij wel dood Dat heeft Weaver ook overleefd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.