Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Had je 34 op easy normal hard of veteran? Op veteran ben ik allang blij als ik level 22 haal.

Zijn er difficulties dan? :puh:

Op easy dus, ik dacht al. Level 34 op veteran is echt niet te halen. :puh:

Haha, sta wel nu top 1000 ranking van Fallen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist enkele co-op missies gespeeld met een Nederlander zowaar. Het was leuk, en we vormden een vrij goed team, we hebben toch op de eerste vier co-op missies drie sterren kunnen halen, wat absoluut niet slecht is denk ik. Mensen die het spel op PS3 spelen en die zin hebben om wat co-op te spelen, mijn PM-box staat altijd open.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist enkele co-op missies gespeeld met een Nederlander zowaar. Het was leuk, en we vormden een vrij goed team, we hebben toch op de eerste vier co-op missies drie sterren kunnen halen, wat absoluut niet slecht is denk ik. Mensen die het spel op PS3 spelen en die zin hebben om wat co-op te spelen, mijn PM-box staat altijd open.

Psn= xx-pr0-k1llah-xx :)

Heb die van MW2 allemaal gehaald, 2 keer.

Dus moet wel lukken

Link to comment
Delen op andere websites

Ben druk bezig geweest vandaag met de Campaign op Veteran uit te spelen. Ik moet nog 8 Missie's. Tot nu toe ging het wel vrij makkelijk. Dus ik ga er van uit dat de rest ook wel gaat lukken. De laatste Missie die ik heb gedaan was Return to Sender. Vandaag met Nick nog even een leuke Glitch gedaan. Hier z'n video:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben druk bezig geweest vandaag met de Campaign op Veteran uit te spelen. Ik moet nog 8 Missie's. Tot nu toe ging het wel vrij makkelijk. Dus ik ga er van uit dat de rest ook wel gaat lukken. De laatste Missie die ik heb gedaan was Return to Sender. Vandaag met Nick nog even een leuke Glitch gedaan. Hier z'n video:

als je een beetje doorbijt lukt het easy gewoon chill spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Campaign is veel makkelijker dan MW2. Of ik ben beter geworden. Maar het is wel voor mij wennen dat ik vaker dekking moet zoeken. Want ik rush anders altijd gewoon door. Wel geprobeerd, maar ik ging gewoon te vaak neer. :7 Nick heeft tegen mij gezegt dat je gewoon dekking moet zoeken Concussion, Flash of een Granaat moet gooien. En dat doe ik nu ook. En voordat MW3 uitkwam wist ik al zeker. Ik wil hem op Veteran uitspelen. Ik wil ook proberen om alle Achievements te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Campaign is veel makkelijker dan MW2. Of ik ben beter geworden. Maar het is wel voor mij wennen dat ik vaker dekking moet zoeken. Want ik rush anders altijd gewoon door. Wel geprobeerd, maar ik ging gewoon te vaak neer. :7 Nick heeft tegen mij gezegt dat je gewoon dekking moet zoeken Concussion, Flash of een Granaat moet gooien. En dat doe ik nu ook. En voordat MW3 uitkwam wist ik al zeker. Ik wil hem op Veteran uitspelen. Ik wil ook proberen om alle Achievements te halen.

same here ik ben zowiezo een doorbijter het moeilijkste was die missie in dat kasteel samen met price en ook dat was niet supermoeilijk. :puh: ik wil graag de platina het grootste struikelblok is de spec ops ik vind sommige enorm moeilijk te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die losse missies in spec ops is zeker doorbijten, als je toch van door zetten houd. Probeer dan de survival modus eens op de 4 laatste veteran maps op een hoger level dan 20 te komen, je moet geen controller smijter zijn om dat te willen spelen denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...