Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Ik zou toch wel heel graag deticated servers zien op de consoles. Dan kan je zelf kiezen op welke map je wilt spelen en ook in welke gamemode. Soms heb ik zin om eens goed gebruik te maken van mijn sniper (noquickscope) en dan komen er alleen maar maps waar haast niet valt te snipen. Als je dan dedicated servers hebt dan kan je gewoon zelf de goede map kiezen met de ideale gamemode. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Als ik dit zie dan prefereer ik toch de Engelse versie. De Duitse versie kan ik nog een heel klein beetje snappen alleen de Franse versie begrijp ik helemaal niks van. Dan zijn het gewoon gameplaybeelden met de achtegrondpraatjes van een dronkenlap. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Ik hoop zo dat de UMP45 ook in Modern Warfare 3 zit! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) Ik hoop zo dat de UMP45 ook in Modern Warfare 3 zit! Guess what Confirmed wapens: MP5 M4A1 FAMAS RPD UMP45 AK-47 Bewerkt: 2 juni 2011 door Shotyoudie Reageren
Point Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) Zo even tussendoor wat bijna niks met Modern Warfare 3 heeft te maken, maar wel leuk is (Ik denk dat de meeste hem zo ondertussen wel al kennen hoor): Just watch it. Het is echt SUPER komisch... (Sorry als dit ongewenst is) Bewerkt: 2 juni 2011 door Point Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Ik meen dit al in andere Call of Duty topics gezien te hebben. Maar deze vond ik wel erg leuk ja. Reageren
Point Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Waar blijft nederlands ? #Filmpje# #Filmpje# Tsja, dat kan nog wel even duren verwacht ik. Italiaans en Spaans zijn op zich best grote talen, Nederlands niet echt. Dus tsja. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Ik zou zeggen, ga zelf de Nederlandse versie inspreken Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Tsja, dat kan nog wel even duren verwacht ik. Italiaans en Spaans zijn op zich best grote talen, Nederlands niet echt. Dus tsja. Nederlands word ook niet alleen in Nederland gesproken hoor. Reageren
Point Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Tsja, dat kan nog wel even duren verwacht ik. Italiaans en Spaans zijn op zich best grote talen, Nederlands niet echt. Dus tsja. Nederlands word ook niet alleen in Nederland gesproken hoor. Dat weet ik Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) Confirmed wapens: M4A1 FAMAS UMP45 AK-47 In ieder geval 4 goede wapen! Vraagje: Is die Famas Automatisch of 3 Round Burst? @ Point: Ja, heb ik al gezien. Ik geloof dat Bierbuikje hem toen uploadde. Blijft geniaal. Bewerkt: 4 juni 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Confirmed wapens: M4A1 FAMAS UMP45 AK-47 In ieder geval 4 goede wapen! Vraagje: Is die Famas Automatisch of 3 Round Burst? @ Point: Ja, heb ik al gezien. Ik geloof dat Bierbuikje hem toen uploadde. Blijft geniaal. Kan allebei, in RL heeft de Famas 3 Vuur opties: Burst , Vol Automatisch en Semi-Automatisch. Ik vind dat ze alle opties erin moeten doen voor de wapens die dit ook in RL hebben. Dan kan je per wapen selecteren hoe je het wilt. Verder voor mensen die gelijk gaan schreeuwen ,,Nee UMP! Overpowered." Je weet nog niet hoe ze hem in MP hebben gebalanceerd. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Kan allebei, in RL heeft de Famas 3 Vuur opties: Burst , Vol Automatisch en Semi-Automatisch. Dit geld voor meer wapens. Zoals M16's M4's en nog veel meer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.