Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bizar dat mensen altijd skeptisch staan tegenover dingen die 100% waar kunnen zijn, en onmiddellijk geloven in dingen als aliens en de illuminati. Waarom zou Amerika na zoveel jaar plots willen faken dat ze Osama eindelijk gedood hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er niet zo blij mee, elke dood is voor mij een zonde. Kwaad met kwaad bederven is wat mij betreft nooit goed. Het zou beter geweest zijn als Osama Binladen was uitgelevert aan het westen ( hier in Den Haag ) Als hij in de gevangenis had gezeten had Osama het gevoelt wat hij de mensheid in New York maar ook in zijn eigen land heeft aan gedaan.

Ik sprak vanavond 2 pakistaanse autohandelaars die nogal blij waren dat Osama Binladen is vermoord, wat hun betreft gaat het de komende jaren beter worden in het midden oosten. Maar of dat zo is daar twijfel ik aan, dat zal zeker nog wel tientallen jaren duren tot het in die landen beter gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij denken heel veel mensen dat nu Osama Bin Laden dood is het terrorisme ook ophoud. Er komt gewoon een nieuwe leider en de ellende gaat gewoon door. Er komen zelfs nog wel wraakacties op de Verenigde Staten omdat ze Bin laden hebben vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

De man is gedood, het idee valt niet te doden. Zo simpel is het. Terrorisme zal altijd blijven bestaan, behalve als óf "het westen", óf de Islam ophoudt te bestaan. En dat zal niet gebeuren. Anyway, 't is nu nog maar wachten op de wraakacties van Al Qaida. Want die gaan er zeker weten komen. Daarnaast denk ik dat het onmogelijk was geweest om Osama voor de rechter te slepen, aangezien zo'n man levend uit zo'n beveiligde villa halen een onmogelijke taak is.

Link to comment
Delen op andere websites

De man is gedood, het idee valt niet te doden. Zo simpel is het. Terrorisme zal altijd blijven bestaan, behalve als óf "het westen", óf de Islam ophoudt te bestaan. En dat zal niet gebeuren. Anyway, 't is nu nog maar wachten op de wraakacties van Al Qaida. Want die gaan er zeker weten komen. Daarnaast denk ik dat het onmogelijk was geweest om Osama voor de rechter te slepen, aangezien zo'n man levend uit zo'n beveiligde villa halen een onmogelijke taak is.

Oh, jij hebt natuurlijk zijn DNA onderzocht :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De man is gedood, het idee valt niet te doden. Zo simpel is het. Terrorisme zal altijd blijven bestaan, behalve als óf "het westen", óf de Islam ophoudt te bestaan. En dat zal niet gebeuren. Anyway, 't is nu nog maar wachten op de wraakacties van Al Qaida. Want die gaan er zeker weten komen. Daarnaast denk ik dat het onmogelijk was geweest om Osama voor de rechter te slepen, aangezien zo'n man levend uit zo'n beveiligde villa halen een onmogelijke taak is.

Oh, jij hebt natuurlijk zijn DNA onderzocht :tu:

Oh, jij hebt dus bewijs dat het niet zo is? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De man is gedood, het idee valt niet te doden. Zo simpel is het. Terrorisme zal altijd blijven bestaan, behalve als óf "het westen", óf de Islam ophoudt te bestaan. En dat zal niet gebeuren. Anyway, 't is nu nog maar wachten op de wraakacties van Al Qaida. Want die gaan er zeker weten komen. Daarnaast denk ik dat het onmogelijk was geweest om Osama voor de rechter te slepen, aangezien zo'n man levend uit zo'n beveiligde villa halen een onmogelijke taak is.

Oh, jij hebt natuurlijk zijn DNA onderzocht :tu:

Oh, jij hebt dus bewijs dat het niet zo is? :bier:

Nee, maar heb jij dat wel? :clown:

Kinderachtig hoor, dat gedrag :schater:

Wat hier altijd een probleem zal blijven, we moeten het maar op Obama's(wou bijna Osama er neer zetten :clown: ) woord geloven.

Gauw Osama gedumpt zonder dat verder iemand anders zijn lichaam kon of mocht onderzoeken, tja, ze moeten het dumpen binnen 24 uur, en ja, ze wouden het niet begraven.

Maar of we gelijk rustig kunnen slapen met de gedachten 'een terrorist minder', nah, onmogelijk, niet totdat er discreet bewijs is.

Op zijn minst een foto, die ze wel hebben trouwens.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, Obama kan het niet maken om vlak voor de verkiezingsperiode zo'n groot risico te nemen, door te beweren dat Osama dood is terwijl dit niet zo zou zijn. Dit is voor mij een van de redenen om te geloven dat dit echt is. En, daarnaast, als dit gefaked zou zijn, waarom zou dat dan niet onder het bewind van Bush gedaan zijn? Het was toch Bush' War On Terror?

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, Obama kan het niet maken om vlak voor de verkiezingsperiode zo'n groot risico te nemen, door te beweren dat Osama dood is terwijl dit niet zo zou zijn. Dit is voor mij een van de redenen om te geloven dat dit echt is. En, daarnaast, als dit gefaked zou zijn, waarom zou dat dan niet onder het bewind van Bush gedaan zijn? Het was toch Bush' War On Terror?

Bush, is gewoon een lapzwans, ja, hij had het beter kunnen doen, dat had hem misschien nog wat kunnen redden.

Daarom geloof ik het 50-50, voor zelfde geldt was het een verkeerde maar was het nieuws al naar buiten gelekt.

Wat wou Barrack dan gaan doen?

'Ja ehh, sorry, uit DNA bleek dat het Piet Bin Laden was en niet Osama', dat zou hem ook niks goed doen, ofwel?

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, Obama kan het niet maken om vlak voor de verkiezingsperiode zo'n groot risico te nemen, door te beweren dat Osama dood is terwijl dit niet zo zou zijn. Dit is voor mij een van de redenen om te geloven dat dit echt is. En, daarnaast, als dit gefaked zou zijn, waarom zou dat dan niet onder het bewind van Bush gedaan zijn? Het was toch Bush' War On Terror?

Bush, is gewoon een lapzwans, ja, hij had het beter kunnen doen, dat had hem misschien nog wat kunnen redden.

Daarom geloof ik het 50-50, voor zelfde geldt was het een verkeerde maar was het nieuws al naar buiten gelekt.

Wat wou Barrack dan gaan doen?

'Ja ehh, sorry, uit DNA bleek dat het Piet Bin Laden was en niet Osama', dat zou hem ook niks goed doen, ofwel?

Dat zou hem inderdaad geen goed doen, maar ik denk niet dat hij het zou verzwijgen als dat dat het geval zou zijn. Daarnaast, als Osama nog zou leven was er vast al wel een video van hem op Al Jazeera verschenen met de inhoud: "Ik ben niet door Amerikanen gedood op 2 mei 2011" of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, Obama kan het niet maken om vlak voor de verkiezingsperiode zo'n groot risico te nemen, door te beweren dat Osama dood is terwijl dit niet zo zou zijn. Dit is voor mij een van de redenen om te geloven dat dit echt is. En, daarnaast, als dit gefaked zou zijn, waarom zou dat dan niet onder het bewind van Bush gedaan zijn? Het was toch Bush' War On Terror?

Bush, is gewoon een lapzwans, ja, hij had het beter kunnen doen, dat had hem misschien nog wat kunnen redden.

Daarom geloof ik het 50-50, voor zelfde geldt was het een verkeerde maar was het nieuws al naar buiten gelekt.

Wat wou Barrack dan gaan doen?

'Ja ehh, sorry, uit DNA bleek dat het Piet Bin Laden was en niet Osama', dat zou hem ook niks goed doen, ofwel?

Dat zou hem inderdaad geen goed doen, maar ik denk niet dat hij het zou verzwijgen als dat dat het geval zou zijn. Daarnaast, als Osama nog zou leven was er vast al wel een video van hem op Al Jazeera verschenen met de inhoud: "Ik ben niet door Amerikanen gedood op 2 mei 2011" of iets dergelijks.

Klopt, maar wat niet is, kan nog komen.

Misschien verzwijgt hij het juist om de hele situatie af te koelen, en dan ineens pats, terreuractie en dan komt hij ineens tevoorschijn.

Maar het is allemaal afwachten, of er bewijs komt, of dat Osama ineens weer op tv is.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar wat niet is, kan nog komen.

Misschien verzwijgt hij het juist om de hele situatie af te koelen, en dan ineens pats, terreuractie en dan komt hij ineens tevoorschijn.

Maar het is allemaal afwachten, of er bewijs komt, of dat Osama ineens weer op tv is.

True, maar het zou me juist logisch lijken dat de boodschap zo snel mogelijk zou verschijnen, om het Amerikaanse feest meteen de kop in te drukken. Bewijs komt er vast nog wel, hoewel dat voor bepaalde mensen vast niet overtuigend genoeg zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het netwerk van Al Qaida zal het niet veel doen, er zal altijd een nieuwe leider komen die de plaats in neemt van een oude (in dit geval vermoorde) leider.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...