Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 AMSTERDAM - Een commandant van Al-Qaeda bevestigt vrijdag in een officiële verklaring dat terroristenleider Osama Bin Laden niet meer leeft. bron: nu.nl Als dit niet genoeg bewijs is weet ik het ook niet meer. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ok, dus hij is echt dood...het zij zo. Ik blijf heel sceptisch over dit alles. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet erg dat hij dood is. Maar of het zin heeft? Hij is als een martelaar gestorven voor de mensen die achter hem stonden, en het grote kwaad is de VS. Het is geen tegenslag voor het terrorisme, waarschijnlijk alleen maar een extra motivatie. Ze schoten Bin Laden dood voor de ogen van zijn 12-jarige dochter. Wat voor haat denk je dat dat kweekt t.o.v. de VS? Die ziet echt niet hoe haar eigen vader is, die is gehersenspoeld daar. Dus al zou ze van zichzelf een goed persoon zijn (wat over Bin Laden natuurlijk niet gezegd kan worden!), dan nog is ze zo gehersenspoeld dat haar vader niets slechts doet. (Vrijwel) niemand praat slecht over zijn eigen vader. De VS is dus altijd de slechte in haar ogen. Ik denk niet dat de dood van Bin Laden iets oplevert, sterker nog, ik denk dat het een terugslag is voor de VS in het strijd tegen het terrorisme. Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ok, dus hij is echt dood...het zij zo. Ik blijf heel sceptisch over dit alles. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet erg dat hij dood is. Maar of het zin heeft? Hij is als een martelaar gestorven voor de mensen die achter hem stonden, en het grote kwaad is de VS. Het is geen tegenslag voor het terrorisme, waarschijnlijk alleen maar een extra motivatie. Ze schoten Bin Laden dood voor de ogen van zijn 12-jarige dochter. Wat voor haat denk je dat dat kweekt t.o.v. de VS? Die ziet echt niet hoe haar eigen vader is, die is gehersenspoeld daar. Dus al zou ze van zichzelf een goed persoon zijn (wat over Bin Laden natuurlijk niet gezegd kan worden!), dan nog is ze zo gehersenspoeld dat haar vader niets slechts doet. (Vrijwel) niemand praat slecht over zijn eigen vader. De VS is dus altijd de slechte in haar ogen. Ik denk niet dat de dood van Bin Laden iets oplevert, sterker nog, ik denk dat het een terugslag is voor de VS in het strijd tegen het terrorisme. [newkids] Bom erop. [/newkids] Ik vind dat hele gebeuren met Amerika sowieso nutteloos. Iedereen moet hartstikke hard oprotten in landen waar ze niet horen. Of je koloniseert een land op een goede manier, of je blijft er met je tengels vanaf. Engeland deed het. Nu is India een wereldeconomie en is Thailand een redelijk welvarend land vergeleken met landen eromheen. Nederland deed het ook. Indonesië is nu ook een prettig land. Amerika, kontlikkers & co. moeten oprotten uit landen waar zij niet horen. Pakistan zou nu eigenlijk een vijand moeten zijn voor Amerika. Lekker weer alles goed maken met India en atoombommen lenen. Amerika mag niet langer baas spelen over de wereld imo. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ok, dus hij is echt dood...het zij zo. Ik blijf heel sceptisch over dit alles. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet erg dat hij dood is. Maar of het zin heeft? Hij is als een martelaar gestorven voor de mensen die achter hem stonden, en het grote kwaad is de VS. Het is geen tegenslag voor het terrorisme, waarschijnlijk alleen maar een extra motivatie. Ze schoten Bin Laden dood voor de ogen van zijn 12-jarige dochter. Wat voor haat denk je dat dat kweekt t.o.v. de VS? Die ziet echt niet hoe haar eigen vader is, die is gehersenspoeld daar. Dus al zou ze van zichzelf een goed persoon zijn (wat over Bin Laden natuurlijk niet gezegd kan worden!), dan nog is ze zo gehersenspoeld dat haar vader niets slechts doet. (Vrijwel) niemand praat slecht over zijn eigen vader. De VS is dus altijd de slechte in haar ogen. Ik denk niet dat de dood van Bin Laden iets oplevert, sterker nog, ik denk dat het een terugslag is voor de VS in het strijd tegen het terrorisme. [newkids] Bom erop. [/newkids] Ik vind dat hele gebeuren met Amerika sowieso nutteloos. Iedereen moet hartstikke hard oprotten in landen waar ze niet horen. Of je koloniseert een land op een goede manier, of je blijft er met je tengels vanaf. Engeland deed het. Nu is India een wereldeconomie en is Thailand een redelijk welvarend land vergeleken met landen eromheen. Nederland deed het ook. Indonesië is nu ook een prettig land. Amerika, kontlikkers & co. moeten oprotten uit landen waar zij niet horen. Pakistan zou nu eigenlijk een vijand moeten zijn voor Amerika. Lekker weer alles goed maken met India en atoombommen lenen. Amerika mag niet langer baas spelen over de wereld imo. Lol , wat jij nu allemaal zegt is niet te voorkomen. Het is nu eenmaal zo. Als Amerika niet meer de grootmacht is zoals die nu is dan zal hetzelfde wat met Amerika gebeurt dan met een ander land gebeuren. Indonesië prettig? Ik zeg maar niks maar dat is dus niet iets wat ik zou zeggen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Nederland deed het ook. Indonesië is nu ook een prettig land. WHAHAHAHAHAHAHAHA.......... geloof je het zelf? Het land is echt keihard achteruit gegaan sinds het onafhankelijk is geworden. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik snap het niet , ik was op vakantie, kan iemand een samenvatting geven? Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik snap het niet , ik was op vakantie, kan iemand een samenvatting geven? Dit is wereldnieuws zelfs op je vakantie had je wel van deze kwestie moeten horen, of je vakantieplek was onder een steen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Nederland deed het ook. Indonesië is nu ook een prettig land. WHAHAHAHAHAHAHAHA.......... geloof je het zelf? Het land is echt keihard achteruit gegaan sinds het onafhankelijk is geworden. In vergelijking met Kongo (voormalige Belgische kolonie) is Indonesië een wereldnatie hoor, Indonesië is echt niet er op achteruit gegaan sinds zijn onafhankelijkheid. Iets wat we van Kongo niet kunnen zeggen... Reageren
commando Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Gevolgen van de onafhankelijkheid van Indonesie voor de welvaart van het land profielwerkstukje hierover ---- OT: die foto's die zijn waarschijnlijk van dode bewakers buiten de compound Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Ik ben het op zich wel redelijk met ikt eens. De VS moet ophouden met zichzelf de beste te vinden en overal wel eens alles te willen regelen. Dat heeft ze meer problemen opgebracht dan dat het iets heeft opgeleverd. Maar het is wel een morele steun aan de mensen die familie of vrienden hebben verloren in 9/11. Dit is nog wel wat anders dan al die andere vredesoperaties, waar ze niet iemand zochten die de VS had aangevallen, maar gewoon deden "omdat het beter is". Wie bepaald beter? Dat is imo niet aan de VS. @commando: Die foto, is die echt? Of weer de zoveelste fotosoep? Ik denk overigens dat je moet kijken naar het welzijn, eerder dan naar welvaart. Het is zo veel belangrijker hoe ze zich voelen dan hoe het economisch gezien gaat (al is welvaart natuurlijk wel een belangrijke maatstaf voor welzijn)... Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Die foto is al zo oud en het is al bewezen dat het fake is. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Ik geloof wel dat hij dood is, maar vind het tegelijkertijd raar dat er geen foto wordt vrijgegeven. Ik vraag ook niet om een foto waar je een in elkaar geknalde en in stukken gereten bin Laden ziet, maar een gewone foto. Want ze zeiden dat ze de villa al een hele tijd in de gaten hielden met een satteliet en daarmee Osama bemerkt hebben. Kunnen ze daar dan geen foto van vrijgeven? Of een foto net voor hij neergeschoten werd, want de actie werd toch live gefilmd aan de hand van een helmcamera. Zo zou het Witte Huis de aanval gevolgd hebben. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Ik geloof wel dat hij dood is, maar vind het tegelijkertijd raar dat er geen foto wordt vrijgegeven. Ik vraag ook niet om een foto waar je een in elkaar geknalde en in stukken gereten bin Laden ziet, maar een gewone foto. Want ze zeiden dat ze de villa al een hele tijd in de gaten hielden met een satteliet en daarmee Osama bemerkt hebben. Kunnen ze daar dan geen foto van vrijgeven? Of een foto net voor hij neergeschoten werd, want de actie werd toch live gefilmd aan de hand van een helmcamera. Zo zou het Witte Huis de aanval gevolgd hebben. Homevideo's van onze grote vriend. Reageren
.Phobia Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Er is een reden dat ze geen foto's tonen, om te vermijden dat het zelfde gebeurt als met Che Geuvara. om dus te vermijden dat hij een cult 'object' wordt. En er kan met 100% zekerheid gezegd worden dat hij dood is, want als hij niet dood is zou hij al lang bekent gemaakt hebben aan de wereld dat de Amerikanen aan het liegen zijn, en zo het gezag van de Amerikanen ook ondermijnen. Het zou de beste stap zijn om de sympathie voor Amerika van de rest van de wereld te vernietigen. Dit is natuurlijk wat ik er van denk. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Moest ik Osama zijn had ik al lang een boodschap gemaakt waarin ik kenbaar maak niet te zijn vermoord. Dat zou pas onrust veroorzaken. Die beelden, zijn die dan opgenomen in diezelfde villa? Ik dacht dat daar geen tv/telefoon/pc was. En waarom zou iemand bin Laden filmen als hij tv kijkt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.