moechy Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 En heb de vickers 75mm binnen op de Churchill I Ik vind die 6-pdr altijd wel goed. Die kan niet tippen aan de vickers. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Qua dpm laat hij de Vickers 75mm achter zich Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Een goed potje van vanavond (zonder premium). 4000 spotting damage en (maar) 2000 damage. Overwinning! Gevecht: Snelweg Voertuigen: T-44 Ervaring ontvangen: 1.272 Credits ontvangen: 39.728 Gevechtsprestaties: Bondgenoot, Meesterschaps badge: "Tank-aas" Ik begin een beetje mijn speelstijl van een medium aan te passen, zodat ik hem ook echt gebruik zoals die ook gebruikt hoort te worden. Veel tanks speel ik als een Heavy tank, omdat ik dat altijd gewend ben. Altijd nog wel eens lastig om die knop om te zitten als je in een Medium of een Tankdestroyer speelt. Reageren
moechy Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Qua dpm laat hij de Vickers 75mm achter zich Maar qua accuracy en pen niet Reageren
NicolaB Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Klopt. Dat zijn altijd overwegingen. Bij mij is het altijd ruzie tussen Derp's en de Pen's. De "Always hit when u shoot dem tank" is een ijzersterk argument waardoor ik vaak over het algemeen betere alpha-, pen en acc. guns etc. laat liggen. Simpelweg omdat ik vaak toch aan een hit and run tactic doe en bijna nooit 1 vs. 1. snipe ofzo. (daarom ben ik ook niet zo tevreden met de 107mm van de KV-4) Reageren
moechy Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Net een potje gehad met de M3 lee, 1055 dmg gedaan Die tank ligt me echt niet, dus zo'n potjes gebeuren 1 op de 100. Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 (bewerkt) Net een potje gehad met de M3 lee, 1055 dmg gedaan Die tank ligt me echt niet, dus zo'n potjes gebeuren 1 op de 100. een soortgelijk verhaal... waarom ook niet: Laat die O-I tanks maar zitten jongens... Dit is dé Japanse tank! Bewerkt: 3 april 2016 door NicolaB Reageren
moechy Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Zo he. Ik heb geloof ik maar 1 mastery en dat is op de T-28. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Een snelle blik op mijn stats zegt mij dat ik 10 mastery badges heb, meer bepaald op volgende tanks: M4, Tiger I, Tiger II, Leopard, Jagdpanther, Jagdpanther II, Churchill III, SU-100, Grant, Sherman III. Iemand hier die trouwens die "moon mayhem" mode heeft geprobeerd? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik heb er 20 op basis van ongeveer 150 voertuigen. De modus heb ik wel uitgeprobeerd, vind het eigenlijk wel grappig. 1 aprilgrappen die ook daadwerkelijk uitkomen. Voor een paar keer is het wel leuk, maar geef mij maar de normale. Iemand trouwens ook de TOG Boat uitgeprobeerd? (Enkel voor consoles) Overigens bestaat wordt deze maand 5 jaar(!), ben erg benieuwd als er nog leuke dingen te halen vallen. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Voor het vijf jarige bestaan van World of Tanks is er vandaag een special online gezet, in ieder geval op de Amerikaanse server is dat het geval. Afhankelijk van hoe lang je reeds je account hebt is er een verschillende beloning gekoppeld aan het winnen en in de top 10 eindigen van vijf games. Ik heb mijn account sinds 18 juni 2011, wat inhoudt dat ik in de categorie "4-5 Year Account Thank You" val. Beloning daarvan is de LTP tank (die ik helaas reeds heb, maar wordt gecompenseerd door credits), 20 x 100% XP Boosters, 4 x 200% Crew XP Boosters, 1 dag premium account en 3 garageslots. Helaas geen 5 jarig bestaan embleem voor op een tank te plaatsen, maar ziet er zeker niet slecht uit. Tot begin mei om de special te voltooien, lijkt mij geen probleem. Tevens ook een mooie nieuwe garage, weet niet of dit op de Europese server ook reeds is doorgevoerd? Reageren
moechy Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Op de europese server is die missie in ieder geval nog niet doorgedrongen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Hier was die special volgens mij een half jaar geleden >.< De garage is er wel. Ik heb 6 M- Masteries van de 65. Die Masteries heb ik op de KV-2, KV-3, Grille, Medium III, Cruiser IV en nu de Type 95 Zitten ook best wat dingen tussen die niet kloppen, zo heb ik nooit in de T-150 gespeeld, maar toch heb ik er 100 potjes mee (voorloper is de oude KV-3, waar ik wel 100 potjes mee had destijds). Zelf vind ik het nog wel eens leuk om tussen beide games (WT & WOT) te switchen. Hoewel ik beter wordt met WoT, blijf ik toch veel beter in WT (tanks dan ). Bij WoT vind ik sommige arcade elementen wel leuk. Zo vind ik het enerzijds best wel leuk dat je echt veel tanks hebt. Anderzijds heb je in wot nauwelijks tactische mogelijkheden buiten de arcade om. En daarmee bedoel ik dat het vaak te vaak meer op een bordspel lijkt, dan dat ik leuk vind (1000 damage, blijft bij elke tank 1000 damage, toch rijden ze dikwijls verder alsof er niks is gebeurd; een StuG III ausf G, kan eigenlijk gewoon een StuH zijn; Tiger H's zijn in dit spel echt arcade-style en hebben weinig met de echte Tiger H te maken en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.). Oja, natuurlijk wel een puntje waar WoT wel beter is dan WT; dat is de maximum snelheid. Nja bij tanks dan. de WT Engine kan natuurlijk 1000 km/h + aan (vliegtuigen), maar als er in WT Tanks max speed 35 kmh staat, dan kan ie ook echt niet sneller dan dat. Al wordt je tank van de Eiffeltoren afgegooid, doet ie dat nog bijna met 35 km/h (gaat wel sneller, maar nog niet realistisch). In WoT is dat wel beter gefixed, dus daar kan je met bijv. ramming speed soms dan nog best wel wat mee doen. Collissions tussen tanks werkt ook net ietsje lekkerder heb ik het gevoel in WoT (naast de arcade dus). Kan nog wel iets beter ofc, mrja dan kom je al snel op dat arcade probleem uit. ( als je tegen een tank aanbotst wil ik zien dat de tracks eraf vliegen, suspensies kapot gaan, crewleden die door de shockwave door de tank heen vliegen en injured raken etc. => WT crashing style ). Dat tanks gewoon tankwrecks worden door een aanrijding van 30km/h da's echt stupid. Maar goed, die physics kloppen wel iets beter in WoT heb ik het gevoel. Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 We gaan je nog zover krijgen dat je WT links laat liggen . Ik moet op de moment nog 4k exp voor de Hellcat Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Ik heb vernomen dat Bas een goed potje had met 8 kills, daar ben ik wel benieuwd na. Al heb ik ook niet stil gezeten. Ik heb mijn oude record verbeterd met de Type 95. Als ik die met die X3 win had, had ik 6000 XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.