Svenie Geplaatst: 7 april 2016 Rapport Geplaatst: 7 april 2016 Ik wacht nog steeds vol smacht op de Italiaanse tech tree. Misschien dat die er na de kleinere tech trees (Japanse & Tsjechische tanks) eindelijk ook een keertje aankomt. Voorbeeld dat ik terugvond op het forum van de Amerikaanse server: Reageren
moechy Geplaatst: 7 april 2016 Rapport Geplaatst: 7 april 2016 Das de enige natie waar ik niks van heb, en dat is frankrijk. Ooit in een ver verleden wel eens aan de arty lijn begonnen van frankrijk. Reageren
NicolaB Geplaatst: 7 april 2016 Rapport Geplaatst: 7 april 2016 Ik heb trouwens nog even gekeken voor eventuele Tsjechische tanks, helaas niet kunnen vinden. Wel zijn er al wat geruchten dat Zweden misschien ooit nog wordt toegevoegd. Dat zou mij wel heel vet lijken, die tanks zijn een beetje vergelijkbaar met de Fransen. Nederlandse Tanktree! Met 2x37mm flak, was deze tank nog best wel wat: Tier 10 tank: Een TD'tje: En zelfs amfibische tanks: Denk dat de Nederlandse tanktree bij tier 3 ophoud Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 (bewerkt) Deze niet vergeten Bewerkt: 8 april 2016 door Sir_Ballas Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 (bewerkt) Overvalwagens! Ziet er wel nice uit, alsof rechtstreeks uit een 30ies sciencefiction film. Helaas niks voor in een game als WoT Bewerkt: 8 april 2016 door NicolaB Reageren
moechy Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Overvalwagens! Ziet er wel nice uit, alsof rechtstreeks uit een 30ies sciencefiction film. Helaas niks voor in een game als WoT Als T1 misschien Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Een benelux tanktree is dan beter denk ik, alhoewel ik niet weet of de vlamingen andere tanks hebben dan de nederlanders, en of de luxemburgers uberhaupt wel een leger hebben. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Heeft iemand de WG League al een beetje gekeken? Ik heb al aardig wat potjes gezien, wel grappig om eens dat top niveau te zien spelen. Overigens mocht er hier iemand nog zijn die niet begonnen is met WoT, maar dat wel wil heb ik een code klaarliggen met een starterpack (gold, tank en nog wat) Reageren
Svenie Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft. Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 (bewerkt) Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft. Ja inderdaad. Zullen vast ook veel prototypes tussen zitten, gezien Italië in sept 1943 natuurlijk capituleerde. Maar Italië was nog best destijds een tankmacht met eigen unieke tanks. Edit: Zojuist 6.760 damage blocked by armor in m'n KV-4 en ik had nog 700 health over 't leukste vond ik eigenlijk nog wel dat ik tegen enemy 2 AMX tankjes vast stond. Die tanks waren zo laag dat ik er niet op kon schieten en gezien ze tegen me aan stonden deed ik ook nauwelijks ram-damage. NA letterlijk 2 minuten facehuggen met AMXjes op de vlag, begonnen we stil te staan en maar tegen elkaar te praten, toen werd ie plots gekilled door vriendelijk vuur dat voor mij gericht was. Best maffe match >.< Bewerkt: 10 april 2016 door NicolaB Reageren
moechy Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 En heb de O-I exp binnen. Eerste potje was laat ons zeggen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 gewoon minder zeuren Moechy Ik zie wel een progressie in teamwork. Gister met Pim en jij ging 't wel lekker en een paar dagen met Bas liep het ook wel goed. Progressie, daar houd ik van. Reageren
moechy Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 WIe is hier dan de bepalende factor? Vandaag ging het niet echt lekker met mij en bas, de teams zaten niet bepaald mee alhoewel wij soms wel het verschil maakten. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 (bewerkt) WIe is hier dan de bepalende factor? There is no 'I' in 'team', sir. ps. ik vind die europese emblems wel nice. Bewerkt: 11 april 2016 door NicolaB Reageren
moechy Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Ja idd, en je moet gewoon 5x winnen en in de top 10 van ervaring komen. Das al. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.