Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Krijg je ze nog geen eens gratis, omdat je tig aantal jaren WoT speelt?!? Afzetters....

Je hebt tijd tot 12mei :D

Ja, ik heb ze al... Maar goed, dat is typisch greedy wargaming. Hoe vaak ik een zogenaamde "gift" of ".... present" heb gezien, waarbij je toch iets moest doen (voor de helft is dat gewoon geld dokken, voor hun eigen feestje).

In dat opzicht gun ik het Riot games (de makers van LoL) wat meer. Die doen niet aan dat soort scheitpraktijken. (Gaijin van Warthunder kan er ook wat van hoor). Daarom weiger ik het ook pertinent om er geld in Gaijin of Wargaming te stoppen.

Anyway, vanavond (circa 20h) weer WoT spelen mannen?

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Net Armored Warfare gedownload, geïnstalleerd en gespeeld. Beetje een WoT copycat (WoT, maar dan met moderne tanks). 't heeft ook precies dezelfde gameplay als WoT.

Opzich wel jammer, want ik houd altijd van battlefield-style "all out warfare", met tanks, infantry, vliegtuigen etc. Gewoon echt action-packed. Dat mist WoT natuurlijk al en bij een game in de moderde tijd (AW = Modern age WoT) ga je dat nog meer missen.

Mrja, wel een leuke toevoeging naast WoT (het voelt als een mod XD)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, hierbij weer even een update. Inmiddels heb ik ook de JagdTiger, alleen nog de beste gun en dan is het alweer grinden voor de Jg Pz. E-100. Verder heb ik dit weekend nog de T-54 weten te behalen. Nog best wel een crappy tank, gezien de gun. Die heeft weinig penetratie, maar daarvoor moet ik eerst nog pak en beet 40.000 xp bij elkaar sprokkelen om alleen nog maar de tracks en koepel te onderzoeken. Dan nog een weg van 58.000 xp uit mijn hoofd voor één van de twee guns. Welke aftakking ik eerst ga nemen weet ik overigens niet. Je kan met de T-54 nu namelijk naar de T-62A of de Objekt 140.

Vanavond voornamelijk bezig geweest met de ARL V39 met daarin twee uitblinkende potjes:

Potje 1:

lUGQDnz.jpg?1

Potje 2:

lFjPkmz.jpg?1

hb2Pb7U.jpg?1

Die laatste was overigens echt spannend. Op een gegeven moment werd de basis veroverd midden bij die huizen, maar niemand ging erop af. Uiteindelijk toch gelukt om de verovering te verminderen. Nadeel was wel dat we uiteindelijk met z'n drieën overbleven, Tiger, AMX 12t en ik. Allemaal low HP tegen nog een full HP KV-4 en full HP IS-3. Gelukkig hadden de andere twee nog een beetje een brein dat ze voorzichtig deden en damage uitdeelden. Ik had een goede snipe spot waardoor ik aardig wat damage tegen de KV-4 had gedaan en die kon uitschakelen. De IS-3 was ons laatste obstakel, maar die killde de AMX 12t. Op gegeven moment stond de Tiger er even alleen voor tegen de IS-3, omdat ik nog voorbij de kerk moest komen. IS-3 focuste gelukkig op de Tiger gezien die net wat meer HP had (overigens dom in zo'n situatie), waardoor ik een schot kon lossen. Tiger ging uiteindelijk dood, ik zag mijn kans om nog de IS-3 te killen. Resultaat het boven staande en een kontenknijpend potje. Dit is waarvoor ik het speel. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, hierbij weer even een update. Inmiddels heb ik ook de JagdTiger, alleen nog de beste gun en dan is het alweer grinden voor de Jg Pz. E-100. Verder heb ik dit weekend nog de T-54 weten te behalen. Nog best wel een crappy tank, gezien de gun. Die heeft weinig penetratie, maar daarvoor moet ik eerst nog pak en beet 40.000 xp bij elkaar sprokkelen om alleen nog maar de tracks en koepel te onderzoeken. Dan nog een weg van 58.000 xp uit mijn hoofd voor één van de twee guns. Welke aftakking ik eerst ga nemen weet ik overigens niet. Je kan met de T-54 nu namelijk naar de T-62A of de Objekt 140.

Vanavond voornamelijk bezig geweest met de ARL V39 met daarin twee uitblinkende potjes:

Potje 1:

lUGQDnz.jpg?1

Potje 2:

lFjPkmz.jpg?1

hb2Pb7U.jpg?1

Die laatste was overigens echt spannend. Op een gegeven moment werd de basis veroverd midden bij die huizen, maar niemand ging erop af. Uiteindelijk toch gelukt om de verovering te verminderen. Nadeel was wel dat we uiteindelijk met z'n drieën overbleven, Tiger, AMX 12t en ik. Allemaal low HP tegen nog een full HP KV-4 en full HP IS-3. Gelukkig hadden de andere twee nog een beetje een brein dat ze voorzichtig deden en damage uitdeelden. Ik had een goede snipe spot waardoor ik aardig wat damage tegen de KV-4 had gedaan en die kon uitschakelen. De IS-3 was ons laatste obstakel, maar die killde de AMX 12t. Op gegeven moment stond de Tiger er even alleen voor tegen de IS-3, omdat ik nog voorbij de kerk moest komen. IS-3 focuste gelukkig op de Tiger gezien die net wat meer HP had (overigens dom in zo'n situatie), waardoor ik een schot kon lossen. Tiger ging uiteindelijk dood, ik zag mijn kans om nog de IS-3 te killen. Resultaat het boven staande en een kontenknijpend potje. Dit is waarvoor ik het speel. puh2.gif

Lekker gedaan Bassie. Wat mij betreft, ik ben bezig met het grinden van de GW Panther en de D.W.2. (samen met Bassie) en ondertussen het money maken met m'n Löwe. Ik heb nog best wat tanks om te kopen zoals de M46 Patton en de T32. Ondertussen maak ik ook langzaam mijn weg naar de AMX M4 45 (Franse tier zeven heavy). Laatst nog de E-75 weten te bemachtigen alleen tot nu toe heb ik daar alleen maar slechte potjes mee. Dus die laat ik voorlopig even staan.

Link to comment
Delen op andere websites

De opvolger van de Dw2 is niet zo spectaculair eigenlijk. Heb gisteren de vk 30.01 H binnen gehaald. Je hebt wel genoeg keuze uit verschillende guns :7

Mooi, dan weet ik dat ook weer. Ik moet namelijk nog kapot veel xp voor de VK :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de VK 3001P, dat is wel een goede tank. IMO beter dan z'n opvolger de Tiger P, met z'n zwakke cheeks.

Over tier 6 gesproken, ik ga nu ook weer verder met de lijn die ik in de beta speelde (T29/T32/T34/T30). Waarvan ik iig dan doorga tot de T32. Wel enorm jammer dat die T34 en T30 nu op een andere line zitten, want die m103 en t110e5 zijn niet echt goede hulldown tanks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...