.Sharingan Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Ik wil terug.. :< Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2015 (bewerkt) 't Is toch typisch, zeg. Zodra Apple een nieuwe iOS-versie en er wordt ontdekt dat de beveiliging eenvoudig te omzeilen is (waarvan de methode ook nog eens zwaar omslachtig is), wordt het zo opgeblazen. Ik geloof wel dat het waar is, want de video laat het duidelijk zien. Maar hoeveel mensen gaan dit uitproberen denk je? Als ik al dat getik zie in die video word ik al zooo nerveus. Ik zou het om die reden al niet uitproberen. Neemt niet weg dat anderen dat wel kunnen, maar daarom ben ik gewoon zo voorzichtig mogelijk. Natuurlijk kun je Siri uitschakelen op het thuisscherm, als je echt geen risico wilt nemen. Daarnaast zal, Apple kennende, iOS 9.0.1 met een oplossing hiervoor snel worden uitgebracht. Bewerkt: 22 september 2015 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Maar goed dat ik op de oude vertrouwde iOS 8.1 zit Ik ook. En ik wacht ook nog mooi op 9.0.1 of 9.1 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2015 En iOS 9.0.1 is uit! Officiële update-beschrijving: In deze update zijn onder andere de volgende problemen verholpen: Een probleem waarbij sommige gebruikers de configuratie-assistent niet konden voltooien na de update Een probleem waardoor wekkers en timers soms niet werden afgespeeld Een probleem in Safari en Foto's waarbij het onderbreken van video kon leiden tot vervorming van het gepauzeerde beeld Een probleem waarbij mobiel dataverkeer niet langer werkte voor sommige gebruikers met een via een profiel aangemaakte APN-configuratie Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 En iOS 9.0.1 is uit! Officiële update-beschrijving: In deze update zijn onder andere de volgende problemen verholpen: Een probleem waarbij sommige gebruikers de configuratie-assistent niet konden voltooien na de update Een probleem waardoor wekkers en timers soms niet werden afgespeeld Een probleem in Safari en Foto's waarbij het onderbreken van video kon leiden tot vervorming van het gepauzeerde beeld Een probleem waarbij mobiel dataverkeer niet langer werkte voor sommige gebruikers met een via een profiel aangemaakte APN-configuratie Hoe vaak is dit al geweest? Tijd terug werd er geen wekker afgespeeld toen de tijd van zomertijd naar wintertijd ging, of ging de wekker een uur later of iets. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Daar issie dan! 6S plus 64gb Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Nice! Wil der ook wel 1, maar ik zal na zelfs 2 verjaardagen genoeg hebben voor een used iPhone 5S Ach, moet ook maar eens werk gaan zoeken... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Wij Nederlanders mogen natuurlijk weer langer wachten... Aanvankelijk werd gedacht dat vannacht de 'pre-order' zou beginnen in de tweede reeks landen. Maar nu blijkt volgens bronnen in de telecomwereld dat het uitgesteld is naar volgende week. Op 9 oktober is dan de release. En Apple gaat waarschijnlijk net als vorig jaar geen besteloptie bieden tot voor de release, omdat het dan een pre-order zou zijn. En dat is het niet meer. Maar ik wacht zelf met smart op deze optie bij Typhone. Vorig jaar boden ze ook al een week voor de release de mogelijkheid om de iPhone 6 (Plus) alvast te bestellen. Ik was erg afwachtend, maar besloot een dag voor de release nog mijn bestelling te plaatsen. Natuurlijk ga je er dan van uit dat je een paar dagen zult moeten wachten, omdat alles uitverkocht zal zijn. Een paar uur na het bestellen ontving ik ineens een mailtje. 'Uw bestelling is verzonden'. xD Verwacht deze keer hetzelfde, zeker omdat ik nu vanaf het eerste moment ga bestellen. Ik ga zelfs voor de nachtlevering, die gaan ze namelijk ook weer aanbieden. Het model dat ik ga kiezen? De iPhone 6s 64 GB Rose Gold. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 JIj als iphone fanatic zal het wel de gewoonste zaak van de wereld vinden. Maar ik vind het van de pot gerukt om elk jaar je iphone te upgraden. Ik weet dat iPhones hun waardes behouden maar geld kan beter besteed worden dan aan telefoons. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 I know, I know. Was ook eigenlijk niet van plan te gaan upgraden, maar toen ik zag wat er allemaal veranderd is... Als de upgrade vergelijkbaar zou zijn geweest met die van de iPhone 5s destijds, had ik het sowieso niet gedaan. Nu ga ik dus voor de iPhone 6s, maar ik blijft voortaan op de 's'-lijn, om het zo maar even te zeggen. Want ik heb toch het idee dat die het meest interessant zijn. Zeker als je kijkt naar het feit dat Apple bij de iPhone 6s de body en het scherm sterker heeft gemaakt. Foutjes gemaakt bij een compleet nieuwe generatie zijn verholpen bij de 's'-generatie. Dat wordt dus voortaan mijn 'upgrade point'. Reageren
Together Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 En waarom Rose Gold? Space gray is toch veel mooier . Nja ieder zijn mening dan. Rose Gold vind ik voor vrouwen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 En waarom Rose Gold? Space gray is toch veel mooier . Nja ieder zijn mening dan. Rose Gold vind ik voor vrouwen. Ben helemaal uitgekeken op Space Gray. Vond het bij de iPhone 5s zo mooi, maar vanaf de iPhone 6 is het echt saai geworden. Lijkt nu meer op het zilveren model, maar met een zwarte voorkant en een iets donkerdere achterkant. Goud vind ik weer wat 'blingerig', en dat past niet echt bij mij. Rose Gold is een veel softere, en tegelijkertijd mooiere kleur vind ik. Als je het trouwens voor vrouwen vindt, dan leef je wat mij betreft in het verleden. Kleur staat niet (meer) gelijk aan geslacht. Je moet eens weten hoeveel mannen voor de Rose Gold iPhone 6s gaan. Op het forum van Macrumors genoeg reacties gezien van mannen die het hebben. Ook echte 'macho' types. Niet alleen gays zoals ik ofzo. xD Als Rose Gold echt voor vrouwen is, dan is gold voor zwarten. Nogal beledigend, vind je ook niet? Daarom koppel ik kleuren dus niet aan geslacht of identiteit. Je moet zelf weten wat je voor kleur wilt, en niet nadenken over of het wel geaccepteerd zal worden als je als jongen zijnde ineens met een 'roze'* iPhone aan komt zetten. * Even voor de duidelijkheid, het is niet eens echt roze. Ook geen echt rose gold, maar het komt er dichter in de buurt dan bij roze. Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Daarom koppel ik kleuren dus niet aan geslacht of identiteit. Als ik een ooit een dochtertje krijg, dan stuur ik jouw een beschuit met blauwe muisjes OT: Lijkt erop dat er geen jailbreak komt voor iOS 9. Denk dat ze zich direct richten op iOS 9.1. Echter is er wel een bedrijf dat 1 miljoen dollar uit looft voor degene die een jailbreak uit breng Bewerkt: 27 september 2015 door Davedavy Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 JIj als iphone fanatic zal het wel de gewoonste zaak van de wereld vinden. Maar ik vind het van de pot gerukt om elk jaar je iphone te upgraden. Ik weet dat iPhones hun waardes behouden maar geld kan beter besteed worden dan aan telefoons. Het vetgedrukte is echt het meest gevaarlijkste wat je ooit kunt zeggen in je leven. Buiten dat ik het met je volledig eens bent, verdien ik genoeg en vind ik het leuk genoeg om een nieuwe iPhone elk jaar te kopen. Maar ik zou je adviseren zo'n uitspraken nooit te doen, kan alleen maar negatief aflopen. Reageren
Sublime Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 JIj als iphone fanatic zal het wel de gewoonste zaak van de wereld vinden. Maar ik vind het van de pot gerukt om elk jaar je iphone te upgraden. Ik weet dat iPhones hun waardes behouden maar geld kan beter besteed worden dan aan telefoons. Het vetgedrukte is echt het meest gevaarlijkste wat je ooit kunt zeggen in je leven. Buiten dat ik het met je volledig eens bent, verdien ik genoeg en vind ik het leuk genoeg om een nieuwe iPhone elk jaar te kopen. Maar ik zou je adviseren zo'n uitspraken nooit te doen, kan alleen maar negatief aflopen. Dit is een mooi voorbeeld voor een cirkelredenering. Wat probeer je nu te zeggen, waarom is dit negatief? Lijkt mij heel normaal dat je niet elk jaar 700 euro wil uitgeven terwijl dat ook voor andere dingen kan zijn, zoals vakantie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.