Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Dit is er nieuw op firmware 3.40.

* Support for PLAYSTATION®Network titles has been expanded.

* Saved data from PlayStation® format software can now be used on both PSP® and PS3® systems.

* [Certificate Utility] was deleted.

Niet veel nieuws dus.

Firmware 3.40 is trouwens al van eind april uit, dus nieuw is het niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begreep er eerst uit dat die nieuwe Firmware niet veel nieuws meebracht.. Maar toen ik die erop had geïnstalleerd waren er voor mij toch een aantal nieuwe dingen. Maar dat zal ook zijn omdat ik van 2.80 naar 3.40 ben gedaan. :puh:

Maar ik zie dat die nieuwste eigenlijk alleen maar veel dingen besteed aan de PS3..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er zijn de voorbije week als ik het goed heb 5 nieuwe demo's uitgekomen. Ze zijn allemaal van Japanse spellen en echt leuk vind ik ze niet.

Hier kan je alle demo's vinden die er voor de psp bestaan, de 2 bovenste zijn nieuw (hierbij moet je een vliegveld regelen vanuit de verkeerstoren, maar ik snap niets van wat er allemaal gezegd wordt. :bonk:) Tussen de lijst staan er ook nog wat nieuwe. Je kan deze site trouwens ook via je psp bereiken om ze rechtstreeks op je psp te downloaden.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Wat is het verschil tussen deze en deze Memory Stick? En bij de MS van Sony zit er ook nog een adapter bij. Wat houdt dat in?

Alvast bedankt. :)

Edit: Ik zie nu dat er nog veel meer Memory sticks zijn... Klik. Kan iemand mij even uitleggen wat alle verschillen zijn tussen de 2 GB MS'? Ik zie er zoveel staan...

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Wat is het verschil tussen deze en deze Memory Stick? En bij de MS van Sony zit er ook nog een adapter bij. Wat houdt dat in?

Alvast bedankt. :)

Edit: Ik zie nu dat er nog veel meer Memory sticks zijn... Klik. Kan iemand mij even uitleggen wat alle verschillen zijn tussen de 2 GB MS'? Ik zie er zoveel staan...

Met het adapter past de memorystick in een memorystickslot (dus niet memorystick duo), als je gewoon via usb kabel doet heb je dit niet nodig.

Er zijn inderdaad veel merken memorysticks, de meeste (niet namaak) zijn wel goed.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Wat is het verschil tussen deze en deze Memory Stick? En bij de MS van Sony zit er ook nog een adapter bij. Wat houdt dat in?

Alvast bedankt. :)

Edit: Ik zie nu dat er nog veel meer Memory sticks zijn... Klik. Kan iemand mij even uitleggen wat alle verschillen zijn tussen de 2 GB MS'? Ik zie er zoveel staan...

Met het adapter past de memorystick in een memorystickslot (dus niet memorystick duo), als je gewoon via usb kabel doet heb je dit niet nodig.

Er zijn inderdaad veel merken memorysticks, de meeste (niet namaak) zijn wel goed.

Maar op die site staan wel 5 verschillende soorten memory sticks en volgens mij zijn ze allemaal goed. Ze zijn tenslote allemaal echt. Maar mijn vraag was: Wat is nou het verschil tussen die 5 soorten?

Trouwens, bedankt voor je antwoord op die vraag over de adapter. Ik heb daar dus eigenlijk niks aan, omdat ik mijn memory sticks alleen gebruik voor mijn PSP, waar al een PRO Duo slot in zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle memorysticks daar zijn goed voor normaal PSP gebruik, het enige verschil is de prijs en de lees- en schrijf- snelheid. De standaard Sony-kaartjes zijn prijs-kwaliteit gebonden. Al zijn ze op de link die jij geeft nog véél te duur. Ik heb namelijk een weekje of twee geleden een 2 GB Sony kaartje gehaald voor € 30,- bij de Makro/Lucas Klamer, wat vel voordeliger is voor je portemonnee. :) Voor meer specifieke informatie raad ik je aan even op 'deze' site rond te neuzen. De Extreme versies van de Sandisk kaarten lezen/schrijven wat sneller, maar veel zul je hier niet van merken.

Meer vragen mag je natuurlijk stellen, maar ik hoop zo je meeste vragen te hebben beantwoord. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle memorysticks daar zijn goed voor normaal PSP gebruik, het enige verschil is de prijs en de lees- en schrijf- snelheid. De standaard Sony-kaartjes zijn prijs-kwaliteit gebonden. Al zijn ze op de link die jij geeft nog véél te duur. Ik heb namelijk een weekje of twee geleden een 2 GB Sony kaartje gehaald voor € 30,- bij de Makro/Lucas Klamer, wat vel voordeliger is voor je portemonnee. :) Voor meer specifieke informatie raad ik je aan even op 'deze' site rond te neuzen. De Extreme versies van de Sandisk kaarten lezen/schrijven wat sneller, maar veel zul je hier niet van merken.

Meer vragen mag je natuurlijk stellen, maar ik hoop zo je meeste vragen te hebben beantwoord. :)

Dankjewel voor je goede reactie. Alleen wat is het verschil tussen een normale SanDisk geheugenkaart en een Sony geheugenkaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor je goede reactie. Alleen wat is het verschil tussen een normale SanDisk geheugenkaart en een Sony geheugenkaart?
De lees- en schrijf- snelheid. Maar deze is zo klein dat het verschil niet zo erg veel opvalt. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...