Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kan je er eigelijk demos op zetten,waar zou je die eigelijk kunnen vinden ?

Ga naar de Playstation Store op je PC. Als je nog geen PS Store account hebt, moet je je registreren. Daarna download je de gewenste demo('s) en zet je die over naar je PSP bijvoorbeeld door middel van de USB -> MiniUSB-kabel. Of je steekt de Memory Stick in je computer en zet de demo daarop. Dan naar games gaan (op de CrossBar), klik 'memorystick' en selecteer de gewenste demo. :Y

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:
Hoe kan ik muziek erop zetten? Gewoon MP3 en niet met een video erbij.

Dit is erg simpel. Zorg dat je Memorystick of PSP met de computer is aangesloten. Open de map van de PSP. En plaats je muziek in de map MUSIC. Is deze map er niet. Maak hem dan aan. Maar let erop. De map moet aangemaakt worden in HOOFDLETTERS.

Geplaatst:

Okay! Maar hoe doe ik dan muziek op mijn computer? Ik heb hier geen verstand van, want ik luister meestal muziek op YouTube...

Geplaatst:
Okay! Maar hoe doe ik dan muziek op mijn computer? Ik heb hier geen verstand van, want ik luister meestal muziek op YouTube...

Heel makkelijk: Je koopt een CD in de winkel, stopt die CD in je computer, en dan kun je het met een programma zoals Windows Media Player alle muziek van die CD naar je computer ''rippen''.

Wat ik persoonlijk altijd zelf doe, is gewoon de muziek downloaden. ;) Dat kan bijvoorbeeld met een programma zoals Limewire. Maar ja, dat is illegaal, dus dat mag niet op GTAForum worden besproken, bla bla bla. Neem anders maar even contact met me op via e-mail als je d'r meer over wilt weten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
vers.3.80 is uit!!

met een internetradio!

alleen snap ik niet hoe ie werkt.

Je moet hem eerst downloaden. Dan even instaleren. En dan moet hij het als het goed is doen. Temminste als je internet verbinding heb.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heb vanochtend een PSP Slim & Lite gehad. Maar er zit geen memorystick bij. Kan ik wel me savegames opslaan nu? Heb nog nie gespeeld want moest opladen en zit nu op me stageplek.

Geplaatst:
Heb vanochtend een PSP Slim & Lite gehad. Maar er zit geen memorystick bij. Kan ik wel me savegames opslaan nu? Heb nog nie gespeeld want moest opladen en zit nu op me stageplek.

Nee, dit kan niet, aangezien je niets hebt om op te slaan. Naast het feit dat je dan dus geen savegames kunt opslaan, is het ook niet mogelijk om muziek, filmpjes en plaatjes op te slaan. Ik raad je aan een memorystick te halen van 1 of 2 GB zodat je ook van deze mogelijkheden gebruik kunt maken. Het verschil tussen 1 GB en 2 GB is qua prijs erg klein, dus ik zou één van 2GB nemen

Geplaatst:

Nee, dit kan niet, aangezien je niets hebt om op te slaan. Naast het feit dat je dan dus geen savegames kunt opslaan, is het ook niet mogelijk om muziek, filmpjes en plaatjes op te slaan. Ik raad je aan een memorystick te halen van 1 of 2 GB zodat je ook van deze mogelijkheden gebruik kunt maken. Het verschil tussen 1 GB en 2 GB is qua prijs erg klein, dus ik zou één van 2GB nemen

OK bedankt voor je snelle reactie ^_^ Maar ik lees op veel plekken dat er een intern OPSLAGgeheugen van 4 MB in zit. Zou dat niet genoeg zijn voor wat savegames voorlopig?

Geplaatst: (bewerkt)
vers.3.80 is uit!!

lol, ik 3.90!!

Maar toen hij het had gepost was 3.90 nog niet uit (is pas 30 januari uitgekomen)

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

OK bedankt voor je snelle reactie ^_^ Maar ik lees op veel plekken dat er een intern OPSLAGgeheugen van 4 MB in zit. Zou dat niet genoeg zijn voor wat savegames voorlopig?

die 4mb zijn niet voor save games volgens mij

Geplaatst:

die 4mb zijn niet voor save games volgens mij

Das waar. Ik had ondertussen al wat research gedaan en ik kwam tot de conclusie dat ik heel snel langs een winkel moest gaan en zo een memorystick te kopen. Heb 2 gb gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...