TalkingPear Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen Wordt vervolgt Ow nu ik dit allemaal hoor kan ik al helemaal niet wachten! Ik kan vanavond pas spelen Vraagje: Lijkt het eigenlijk op Trucking? Totaal niet, het enige wat hetzelfde is, is dat je in een vrachtwagen rijd. Bij SA word je achtervolgt door de politie, en hoef je je niet aan de regels te houden. Dat is hier anders. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Vergelijk het met het echte leven, alleen dan wat minder gedetailleerd. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Wilde eerst een Scania R620 kopen, maar heb nu ontdekt dat er ook nog een R730 is. Dan ga ik maar voor die sparen. Meer PK is altijd beter! Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen Wordt vervolgt Ow nu ik dit allemaal hoor kan ik al helemaal niet wachten! Ik kan vanavond pas spelen Vraagje: Lijkt het eigenlijk op Trucking? Totaal niet, het enige wat hetzelfde is, is dat je in een vrachtwagen rijd. Bij SA word je achtervolgt door de politie, en hoef je je niet aan de regels te houden. Dat is hier anders. Bij sommige levels is er geen politie. Maar dan is het dus helemaal het zelfde en je moet je aan de regels houden. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 tuurlijk meer is beter, maar ik moet toch wat weten: waarom kopen jullie hem? ik vraag hem gewoon voor kerst van mijn oma Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Dit spel is gewoon 100 keer leukers al z'n voorganger, ik weet al waar deze week de Game On over gaat :$ Reageren
TalkingPear Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) Ben nu level 8. Heb tot nu toe 96 duizend euro gespaard. Jammer genoeg mag je de beste Scania pas bij level 25 kopen, moet nog even wachten dus... Bewerkt: 24 oktober 2012 door Redfire18 Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) Ik had net een bug, ik was de controle verloren toen ik een manoeuvre deed in Engeland. Ik kwam zo naast de railing terecht bij de bomen. Helaas zijn daar onzichtbare muren die het onmogelijk maken om terug naar de baan te gaan. Als je verder rijd (naar boven toe in dit geval) stopt de wereld en is dus niets meer. Hieronder is een screen: EDIT: Zover ik nu heb gemerkt blijf je eindeloos doorvallen. Je hebt wel controle over de vrachtwagen en kan deze dus laten draaien in de lucht. EDIT 2: Uiteindelijk blijf je hangen en doet je vrachtwagen erg rare zaken. Hij begint hard rond te tollen, stukken vliegen eraf en komen er terug op. EDIT 3: Het spel denkt dat ik 5000 km/h rijd op dat punt. Het voordeel is dat het systeem dat de XP na 100km vrij rond rijden dit dus ook denkt. Hierdoor krijg ik gratis XP. Bewerkt: 24 oktober 2012 door Megadreams Reageren
moechy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Die brug stond btw op officiële screens van ETS 2 . Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) @megadreams ... The game trolls you... or do you troll teh game? xD Als je eruit wil, moet je 'Snel Rijden' doen naar je garage. EDIT: arme sloeber hier xD Bewerkt: 24 oktober 2012 door Dipsie8 Reageren
moechy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Heb nu iets van een €76.000 euro, dus even de cabine aanpassen denk ik . Reageren
Jarno91 Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Heb de game net binnen gekregen op cd dus snel installeren Reageren
moechy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Even de cabine aangepast en dergelijke: Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik speel Euro Truck Simulator op Ultra Settings. En mijn PC kan het met gemak aan! Zie maar zelf: Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Lol, omdat ik teveel bezig was met het luisteren met de radio stream-functie naar 538, heb ik in een ritje 3000 euro aan boetes opgelopen. Dag dag, truck-paint... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.