TalkingPear Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Lol, ik kan echt niet rijden xD Ik stond op een auto en toen zat ik vast, ik had er een screen van gemaakt maar je ziet alleen zwart... Weer opnieuw beginnen dan maar xD Ik moet m'n eerste levering zonder bekeuringen voltooien! xD Als je vast zit kan je de wegenwacht bellen. (f7 en dan enter) Ik weet niet of je dit al wist. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Meestal zou dat wel kunnen, heb het alleen nog niet voorbij zien komen. Ben weer eens een keer op Engeland (Grimsby), krijg nu een vracht aangeboden van Grimsby naar München, levert me 53000 euro op, zeker geen slecht bedrag. Meestal rijd ik nu altijd met gevaarlijke stoffen en dan zo lang mogelijke afstanden, dat is denk ik de beste manier om goedverdienende vrachten te krijgen. Het is gevaarlijk, daarom krijg je al veel geld en als je de bonus voor lange afstanden hebt (level max heb ik nu, kan je door heel Europa met een vracht), kan het bedrag wel aardig aantikken. Als ik die vracht voltooi kan ik mijn lening van 400.000 af betalen en kan ik voor mezelf gaan investeren. Reageren
moechy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Net even een nieuwe update aan de truck gedaan heb een 6x2 4 erop gezet . Geeft dit verder nog verschil qua rijgedrag? Moet maar eens sparen naar €100.000 zodat ik die lening ineens kan afbetalen en kan beginnen met andere chauffeurs aan te nemen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) Lol, ik kan echt niet rijden xD Ik stond op een auto en toen zat ik vast, ik had er een screen van gemaakt maar je ziet alleen zwart... Weer opnieuw beginnen dan maar xD Ik moet m'n eerste levering zonder bekeuringen voltooien! xD Als je vast zit kan je de wegenwacht bellen. (f7 en dan enter) Ik weet niet of je dit al wist. Ja dat wist ik al, maar ik was net begonnen dus kon ik net zo goed opnieuw beginnen Maar... Ik heb al 2 missies voltooit Heb nu in totaal 332xp op level 1 Ow... Ik heb 1 vaardigheid punt, ik heb breekbare vracht gekozen. Goeie optie? EDIT: OHHW ik heb er weer 1 gehaald! Heb nu totaal 686xp moet er 700 dus bijna lvl 2 EDIT2: Ja hoor weer 1 wel met een bekeuring dat ik m'n lichten niet aan had... Ben nu lvl2 beginner Bewerkt: 24 oktober 2012 door nyltje Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Speel het al een paar dagen, nog steeds veel plezier. Heb ook al wat vette mods gevonden waaronder een mod dat je stuurkabine ook meebeweegt bij bijvoorbeeld afremmen. Het glitched alleen met de snelheid van je voertuig en het laat je FPS erg dalen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) Heb net weer gereden en ik heb iets van 4000 aan bekeuringen opgelopen, vooral aanrijdingen. Ik denk dat ik moet gaan slapen want ik denk dat het daardoor komt. Heb daardoor 2266 euro en 187xp misgereden () Bewerkt: 24 oktober 2012 door nyltje Reageren
commando Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 haha, ik heb het ook hoor... en soms komt het inderdaad ook doordat ik gewoon in slaap dut van die saaie ritten XD Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Vriend van mij staat al €18,000 in de min, bij elke truck route die hij heeft gereden maakt ie meer schade dan dat hij voor zijn werk verdient. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Als ik moe ben merk ik wel dat mijn reactievermogen aanzienlijk omlaag gaat. Vannacht deed ik nog even twee ritten maar ik miste vaak afslagen en dat soort ellende. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik heb dat eigenlijk niet echt, als het bij mij mis gaat komt dat meestal omdat ik het met opzet doet. (zoals een kl**tzak van de weg duwen) Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik irriteer me mateloos aan de snelheid van de truck, dat hij maar bij 90 blijft steken.... Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Vandaag een ritje van 1300 kilometer en een ritje van 1800 kilometer afgelegt, wel weer genoeg gespeelt voor vandaag. Dit is wat ik allemaal al heb afgelegd met mijn profiel. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Zombiespeed waarom is jouw spel in het Engels? Je kan de taal als het goed is bij instellingen ofzo in NL zetten xD Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Misschien heeft ie em illegaal? Volgensmij zit Nederlands er dan niet in.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Misschien heeft ie em illegaal? Volgensmij zit Nederlands er dan niet in.. Dat eerste klopt, tweede niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.