Zombiespeed Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ikzelf heb deze, heb hem nog niet uitgetest. http://www.ets2-mods.com/other-mods/142-euro-truck-simulator-2-mods-no-speed-limit-mod-120-km-h-download#comments Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Bedankt, ik ga hem eerdaags proberen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Werkt, ga hier gewoon met 120 of net hoger. Reageren
Nyltje Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik was iemand aan het inhalen, krijg ik een boete voor spookrijden, blijkbaar omdat het inhalen te lang duurde... Reageren
commando Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 bij mij is mn savegame niet helemaal 100%... het laden duurt uren lang, en eenmaal geladen gaat ie met een fps van 0,5. even kijken of het met een nieuwe is verholpen... Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Waarom zou je een speed mod downloaden? Dit is een simulator, geen race game. Het is de bedoeling dat je realistisch rijd. In het echt rijd geen een vrachtwagen harder als 90 km/h. Dus waarom zou je dat hier willen? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Waarom zou je een speed mod downloaden? Dit is een simulator, geen race game. Het is de bedoeling dat je realistisch rijd. In het echt rijd geen een vrachtwagen harder als 90 km/h. Dus waarom zou je dat hier willen? Omdat ik na een tijd de ritten wel zat ben, dus wil ik wat sneller op de plek komen, dan speel ik langer. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Het hele spel gaat om die ritten, dus als je ze zat ben snap ik niet waarom je het nog speelt. Maarja, iedereen zijn eigen speelstijl, Ik houd mijn game gewoon mod vrij. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 De ritten zijn wel leuk, maar soms duurt het gewoon té lang en als ik dan steeds 90 km/h zie is het wel irritant. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Dan moet je een klein stukje meedraaien. Het lukt mij trouwens nooit om recht op de weg te rijden. Bestuur met een toetsenbord, wegens gebrek aan een stuurtje. Mij ook niet en het is ook zo irritant als je opeens van 90 km/h naar 0 moet remmen omdat er een stoplicht zomaar staat, dan knal ik echt altijd tegen een auto op. Ik vind het altijd makkelijker om met de 2e camera stand in the parkeren. Probeer inderdaad er met de achterkant zo recht mogelijk voor te staan. En dan de richting insturen waarvan je juist niet wil dat de trailer heen gaat. in ETS 1 en 18WOS deed ik altijd camera van boven, helpt mischien ook? en anders gewoon oefenen. ik deed altijd half uur voordat ik de trailer recht voor het dock had staan -_- tegenwoordig doe ik het in 2 minuutjes Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik was iemand aan het inhalen, krijg ik een boete voor spookrijden, blijkbaar omdat het inhalen te lang duurde... Moet je ook niet bij doorgetrokken streep inhalen vriend.. Reageren
moechy Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Of wat meer gas geven bij het inhalen Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 (bewerkt) Zomg, AI kan ook goed spookrijden Gelukkig kon ik m opzij duwen, want anders was ik de pineut (in spoiler) Waarschijnlijk een bug xD Ja mijn grappies staan op zn allerallerlaagst, maar texture quality op hoog. Bewerkt: 25 oktober 2012 door Dipsie8 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Of gewoon niet inhalen, degene voor hem reed waarschijnlijk toch zo hard als je mag. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik ben nu bezig met 1 van de langste routes. Van Plymouth(GB) naar Torino(IT) voor €72.563! Het is wel een lange rit maar het betaalt goed en ik krijg er denk ik veel XP voor! Ik zit nu al in level 12 en heb alle punten voor lange afstandsleveringen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.