Jump to content

Pim Fortuyn


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    33

  • Wesley

    17

  • Tha-Ran

    8

  • Cheers.

    8

Zeg we hebben de buitenlanders hier zelf heen gehaald hé :{

Er is maar 1 land in Europa, waar geen racisten in de regering zitten.

Veel respect voor dat land:

flags_117.gif

En Nederlanders? Ga toch een eind fietsen man...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij wil man. ;)

Ik heb toch niks te zoeken in "Kaasland"

Jij speelt echt met vuur, weet je dat?

Maargoed, je kent wss enkel de goeie kant van Marokko, misschien aan je (voor)ouders vragen waarom ze überhaupt naar Nederland zijn gekomen, vast niet omdat we hier lekkere kaas en mooie tulpen hebben ofwel?

Jou "landje" was niks als er geen allochtonen waren. ;)

Verklaar je nader, alsjeblieft. Wat je nu roept is klinkklare onzin, zonder argumenten of wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij wil man. ;)

Ik heb toch niks te zoeken in "Kaasland"

Jij speelt echt met vuur, weet je dat?

Maargoed, je kent wss enkel de goeie kant van Marokko, misschien aan je (voor)ouders vragen waarom ze überhaupt naar Nederland zijn gekomen, vast niet omdat we hier lekkere kaas en mooie tulpen hebben ofwel?

Jou "landje" was niks als er geen allochtonen waren. ;)

Verklaar je nader, alsjeblieft. Wat je nu roept is klinkklare onzin, zonder argumenten of wat.

Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel dit topic is een lachertje.. discussies die nergens op slaan.

Is dit het niveau van sommige op gtaforum.nl?

Anyways.

Pim fortuyn, een goede man.. een eerlijke man.. iemand die echt ideeen had en dat daadwerkelijk wou bereiken met Nederland, volgens mijn ouders dan.

Zelf heb ik hem nooit gekent omdat ik toendertijd te jong was maar na vele jaren filmpjes van deze goede man gezien te hebben zal als hij toendertijd nog leefde het in Nederland 100% beter gaan.

Mvg,

Dennis.

Bewerkt: door Emergency112
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg we hebben de buitenlanders hier zelf heen gehaald hé :{

Er is maar 1 land in Europa, waar geen racisten in de regering zitten.

Veel respect voor dat land:

En Nederlanders? Ga toch een eind fietsen man...

Dat is wel grappig, omdat ik vind dat er een revolutie geweest is in de tijd van Pim Fortuyn. Hij heeft verteld hoe het er voor stond in die tijd en dat was vooral gericht op allochtonen inderdaad. Extreem veel Nederlanders waren het er met hem eens, hij is de man die Nederland heeft wakker geschud!

En hoe kom je er toch bij dat er racisten in de regering zitten? Volstrekte onzin! Kom met argumenten en niet met zo'n zielig berichtje van: "Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid." Daar kunnen wij toch niks mee? Vertel waarom jij dat denkt?

Zeg we hebben de buitenlanders hier zelf heen gehaald hé :{

Daar is ook helemaal niks mis mee toch? Daarom hebben we alsnog wel een 'eigen' cultuur. Dat was dus een punt waar professor Fortuyn veel aandacht aan heeft besteed.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid.

Als het de 'waarheid' is, wil ik daar graag een paar argumenten daarvoor hebben. Anders bestempel ik deze uitspraak als nonsense.

Wat ik trouwens ook erg vind is dat jij Nederlanders aanvalt, terwijl niemand zich hier racistisch heeft uitgelaten over Marokkanen. Ik vind dat jij eens wat respect mag tonen. Je zit op een Nederlands forum en valt hier (afgezien van de Belgen) bijna ieder forumlid aan. Is dat respectvol? En waarom ineens die haat? Iedereen mag in Nederland toch ook z'n mening hebben, ook Pim Fortuyn. Dat hij een mening heeft over de islam mag, maar hij is verder niet discriminerend. Dat jij een mening heb prima, maar jij discrimineert gelijk Nederland met Kaasland, oftewel het land van de Kaaskoppen, wat dus een scheldnaam is voor Nederlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie regering doet niks anders dan zeiken op buitenlanders.

Weer zo'n maffe argument.. Sjongejonge, heb je weinig aan. Anyhoe, misschien is dat ook wel meer dan terecht waarom de Nederlandse regering er veel aandacht aan besteed, zowel in de tijd van Pim Fortuyn als in heden.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe kom je er toch bij dat er racisten in de regering zitten? Volstrekte onzin! Kom met argumenten en niet met zo'n zielig berichtje van: "Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid." Daar kunnen wij toch niks mee? Vertel waarom jij dat denkt?

Ik denk niet dat hij de enigste is die met een dergelijke mening over Nederland rondloopt hoor, of dat Wilders (niet enkel Wilders, maar het is een geschikt voorbeeld) nu daadwerkelijk zo racistisch is of niet, hij komt toch zo over naar de buitenwereld. Daarnaast zijn de meeste Nederlanders ook wel wat meer anti-immigranten dan hier in België, het is een beetje een totaalplaatje ;/

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe kom je er toch bij dat er racisten in de regering zitten? Volstrekte onzin! Kom met argumenten en niet met zo'n zielig berichtje van: "Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid." Daar kunnen wij toch niks mee? Vertel waarom jij dat denkt?

Ik denk niet dat hij de enigste is die met een dergelijke mening over Nederland rondloopt hoor, of dat Wilders (niet enkel Wilders, maar het is een geschikt voorbeeld) nu daadwerkelijk zo racistisch is of niet, hij komt toch zo over naar de buitenwereld. Daarnaast zijn de meeste Nederlanders ook wel wat meer anti-immigranten dan hier in België, het is een beetje een totaalplaatje ;/

@Wesley, wat voor argumenten wil je dan?

@Phoeny

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid.

Als het de 'waarheid' is, wil ik daar graag een paar argumenten daarvoor hebben. Anders bestempel ik deze uitspraak als nonsense.

Wat ik trouwens ook erg vind is dat jij Nederlanders aanvalt, terwijl niemand zich hier racistisch heeft uitgelaten over Marokkanen. Ik vind dat jij eens wat respect mag tonen. Je zit op een Nederlands forum en valt hier (afgezien van de Belgen) bijna ieder forumlid aan. Is dat respectvol? En waarom ineens die haat? Iedereen mag in Nederland toch ook z'n mening hebben, ook Pim Fortuyn. Dat hij een mening heeft over de islam mag, maar hij is verder niet discriminerend. Dat jij een mening heb prima, maar jij discrimineert gelijk Nederland met Kaasland, oftewel het land van de Kaaskoppen, wat dus een scheldnaam is voor Nederlanders.

Ja dus? Of het nou een Nederlands of Spaans (Voorbeeld) forum is, blijft hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

@Wesley, wat voor argumenten wil je dan?

Hahahaha, oh mijn god...

Ik denk niet dat hij de enigste is die met een dergelijke mening over Nederland rondloopt hoor, of dat Wilders (niet enkel Wilders, maar het is een geschikt voorbeeld) nu daadwerkelijk zo racistisch is of niet, hij komt toch zo over naar de buitenwereld. Daarnaast zijn de meeste Nederlanders ook wel wat meer anti-immigranten dan hier in België, het is een beetje een totaalplaatje ;/

Dat is dus een gedachtegang die rond gaat, bekijk dit wel even objectief.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor argumenten moet je hebben dan? Gast, het is gewoon de waarheid.

Als het de 'waarheid' is, wil ik daar graag een paar argumenten daarvoor hebben. Anders bestempel ik deze uitspraak als nonsense.

Wat ik trouwens ook erg vind is dat jij Nederlanders aanvalt, terwijl niemand zich hier racistisch heeft uitgelaten over Marokkanen. Ik vind dat jij eens wat respect mag tonen. Je zit op een Nederlands forum en valt hier (afgezien van de Belgen) bijna ieder forumlid aan. Is dat respectvol? En waarom ineens die haat? Iedereen mag in Nederland toch ook z'n mening hebben, ook Pim Fortuyn. Dat hij een mening heeft over de islam mag, maar hij is verder niet discriminerend. Dat jij een mening heb prima, maar jij discrimineert gelijk Nederland met Kaasland, oftewel het land van de Kaaskoppen, wat dus een scheldnaam is voor Nederlanders.

Ja dus? Of het nou een Nederlands of Spaans (Voorbeeld) forum is, blijft hetzelfde.

Dan vind jij nog steeds dat je hatelijk mag overkomen tegen een bevolkingsgroep?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...