Jump to content

Pim Fortuyn


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    33

  • Wesley

    17

  • Tha-Ran

    8

  • Cheers.

    8

Als je hier niet tegen kunt deze spoiler niet openen.

Hij heeft het verdiend om vermoord te worden.

Wat jij hier neer zet dat is gewoon typisch gestoord en zielig als jij zo over mensen denkt dat ze maar gewoon eventjes vermoord worden dat kun je gewoon niet zeggen dan wens je niemand maar ook niemand toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hier niet tegen kunt deze spoiler niet openen.

Hij heeft het verdiend om vermoord te worden.

Wat jij hier neer zet dat is gewoon typisch gestoord en zielig als jij zo over mensen denkt dat ze maar gewoon eventjes vermoord worden dat kun je gewoon niet zeggen dan wens je niemand maar ook niemand toe.

Dat bepaal ik zelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Criminaliteit is eigelijk op te lossen door de maatschappij zelf, door een betere integratie en meer kansen voor de alle lagen en groepen van de bevolking (die zijn er uiteraard wel, maar natuurlijk is niet alles perfect)

En dat is nou EXACT wat Pim Fortuyn wou! Je zegt het precies zoals hij dat ook ooit eens zei en je bent dan ook nog een Belg ipv Nederlander.

En wat bedoel je daarmee, dat belgen minderwaardig zijn ofzo?

Nee jullie hadden het er zo over dat het telkens een typisch Nederlands iets is om het zo maar even te zeggen.

Ok, maar dit is ook mijn mening. Die moet je dus ook respecteren. ;)

Een mening die je amper onderbouwd met een FEITELIJKE argument. Nogmaals je hebt dit gezegd: "Er is maar 1 land in Europa, waar geen racisten in de regering zitten". Ik heb nog NERGENS een argument van je gezien daarover.

Als je hier niet tegen kunt deze spoiler niet openen.

Hij heeft het verdiend om vermoord te worden.

Wat jij hier neer zet dat is gewoon typisch gestoord en zielig als jij zo over mensen denkt dat ze maar gewoon eventjes vermoord worden dat kun je gewoon niet zeggen dan wens je niemand maar ook niemand toe.

Dat bepaal ik zelf wel.

Dat zegt ook behoorlijk veel over jou niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

Er word zoveel gediscrimineerd omdat er ook een grotere groep buitenlanders crimineel actief is dan Nederlanders , verder weet ik uit eigen ervaring ( en dan bedoel ik écht niet ALLE allochtonen ) , dat veel buitenlanders echt asociaal doen tegen Nederlander's, zo zag ik laatst nog hoe een groep Turken 2 meisjes gewoon weg "peste" van een bankje in een park , ik heb dat nog nooit een Nederlander zien doen. Ik doel hier vooral op jongeren.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt ook behoorlijk veel over jou niveau.

Euuh, hij gaat niet bepalen wat ik mag/niet mag zeggen. :7

Het gaat mij niet zo zeer om wat Cheers. daar zei, het gaat meer om het feit dat jij dat ÜBERHAUPT zei. Ik ben van mening dat je zulke uitingen niet kunt zeggen op het forum!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt ook behoorlijk veel over jou niveau.

Euuh, hij gaat niet bepalen wat ik mag/niet mag zeggen. :7

Het gaat mij niet zo zeer om wat Cheers. daar zei, het gaat meer om het feit dat jij dat ÜBERHAUPT zei. Ik ben van mening dat je zulke uitingen niet kunt zeggen op het forum!

Geef eens 1 reden waarom niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

dus jij vindt het vermakelijk als iemand vermoord wordt sorry hoor dan ben je echt ziek

1j7za.png

dit ziet er ook echt zo leuk en vermakelijk uit.

>>> Door Kloep: Afbeelding in spoiler gezet, geen fijn beeld om te zien...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Geef eens 1 reden waarom niet dan?

Ik weet niet wat voor opvoeding jij hebt gehad, maar zo te zien is dat niet best. Ten eerste vind ik dat jij aan het provoceren bent met zo'n uitlating als dat. Ten tweede hoor je gewoon NIEMAND dood te wensen, dat doe je gewoon niet, dat is absurt! Ten derde, het is sadistisch.

Trouwens, ik vraag nou de 4e keer om een argument van je om het volgende wat je hebt gezegd: "Er is maar 1 land in Europa, waar geen racisten in de regering zitten". Zo te zien pleit je daarvoor nu, of?

@Cheers, Moest dat nou? -__-

Dat wil jij toch graag? Dat heb je hem toegewenst toch!?

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Geef eens 1 reden waarom niet dan?

Ik weet niet wat voor opvoeding jij hebt gehad, maar zo te zien is dat niet best. Ten eerste vind ik dat jij aan het provoceren bent met zo'n uitlating als dat. Ten tweede hoor je gewoon NIEMAND dood te wensen, dat doe je gewoon niet, dat is absurD! Ten derde, het is sadistisch.

Trouwens, ik vraag nou de 4e keer om een argument van je om het volgende wat je hebt gezegd: "Er is maar 1 land in Europa, waar geen racisten in de regering zitten". Zo te zien pleit je daarvoor nu, of?

@Cheers, Moest dat nou? -__-

Dat wil jij toch graag? Dat heb je hem toegewenst toch!?

Wesley, ik denk niet meer dat je hem serieus moet nemen. Lijkt bijna of hij of hij geilt op negatieve aandacht. :N

En ik zou niet eens meer in een discussie willen gaan met iemand die zo iemand de dood toe wenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...