Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

De game draaide bij mij niet erg lekker op mijn 6950 onder Windows 8 terwijl Battlefield 3 wel goed draait, vreemd..

Anyways, zaterdag ga ik deze game even spelen op Firstlook in Utrecht. Ga er vanuit dat we dan op lekker krachtige PC's zullen spelen waardoor alles vlekkeloos moet zijn :*D

Link to comment
Delen op andere websites

De beta is dan ook niet de versie waar Dice nu mee bezig is. Het voelt in mijn ogen aan als BF3 maar het speelt toch heel anders hoor. Ik vermoed dat het op de PS4 prachtig wordt.

Hoe de afgewerkte versie zal zijn weet ik niet maar afgaande op de beta heeft Dice meer veranderingen doorgevoerd in 1 game dan CoD in de laatste 4 (en ik ben nog wel een liefhebber van CoD)

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield? No thanks, heb BF3 via de Humble Bundle gekregen, vind het 3x niks.. Server's zoeken en joinen in Chrome? Serieus? Nee, geef mij maar CoD: Ghosts lekker simpel! :)

Servers zoeken en joinen in je webbrowser vind ik net super handig, je kan een live scoreboard zien (en dus geen server joinen die bijna gedaan of waar het ene team veel beter is als het andere) je kan de statistieken van een andere persoon snel opzoeken als je dood gaat (bijvoorbeeld om te zien of iemand wel in een helikopter kan vliegen), je kan ondertussen met je vrienden chatten via battlelog, ... In het begin is het misschien nogal vreemd, maar dat is met alle veranderingen, geef het een kans. Een spel beoordelen op hoe je servers joint slaat trouwens nergens op, aangezien dat maar een heel klein deel van de spelervaring is.

Als je BF3 via de humble bundle hebt gekocht dan heb je ook de echte Battlefield ervaring gemist, sinds dan is het spel 'kapot'. Er zit sindsdien een ongelooflijk grote kloof tussen de 'shitbuckets' en de 'noobs'. Voor de noobs is het niet leuk, aangezien de ervaren spelers ze met gemak 10 keer na elkaar doodschieten en perfect weten wat ze moeten doen. Voor de 'shitbuckets' (zoals mij) is het niet leuk aangezien je vaak als enige of één van de weinige goed speelt en in een teamgebaseerd spel als Battlefield is dat niet genoeg om een spel te winnen.

Ik vind de beta toch erg vermakelijk! Ik zie het als een uitbreiding op Battlefield 3, nieuwe maps, wapens, levolution, ... Het enige minpunt is de super slechte framerate en framedrops, maar dat zal wel opgelost worden.

Ik sta in de beta trouwens op nummer 2 in de wereld voor beste Win/Loose ratio, eergisteren stond ik zelf op nummer 1. :D

post-61247-0-85493700-1380794217_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik cancel mijn pre-order voor bf4, wat een k* spel. :7 Kutbesturing, totaal onlogisch ingericht en niet te veranderen. Bovendien ziet het er niet uit (ja, het is een beta, maar alsnog). Ik blijf lekker bij bf3 <3

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik cancel mijn pre-order voor bf4, wat een k* spel. :7 Kutbesturing, totaal onlogisch ingericht en niet te veranderen. Bovendien ziet het er niet uit (ja, het is een beta, maar alsnog). Ik blijf lekker bij bf3 <3

Umm...ik zelf kan mijn controls gewoon veranderen hoor?

Ik zelf vind de beta drie keer niks...veel te veel lag, textures die zwaar gebugged zijn, AK-12 overpowered wapen...kortom: de beta is geen beta maar meer een pre-alpha :7. Ik hoop dat de officiele uitgave wel wat beter is dan dit...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik cancel mijn pre-order voor bf4, wat een k* spel. :7 Kutbesturing, totaal onlogisch ingericht en niet te veranderen. Bovendien ziet het er niet uit (ja, het is een beta, maar alsnog). Ik blijf lekker bij bf3 <3

Umm...ik zelf kan mijn controls gewoon veranderen hoor?

Ik zelf vind de beta drie keer niks...veel te veel lag, textures die zwaar gebugged zijn, AK-12 overpowered wapen...kortom: de beta is geen beta maar meer een pre-alpha :7. Ik hoop dat de officiele uitgave wel wat beter is dan dit...

Als je naar de (symtic) stats kijkt is er niks OP's aan

25 damage (Zoals elk wapen op de Scar na)

Battlefield heeft uberhaubt toch geen recoil (Like really xD)

En niet bepaald heel snel schietend

Controls zijn wel aangepast (Verranderbaar op de PC, maar niet op de consololols)

Lagg.. Dude het is een beta.. WTF wil je? (en check je drivers)

Textures bugged? Geen problemen

Daarbij, tnx to the consoles is het een redelijk oude build (+3 weken) door de controle systemen van MS en Sony

Link to comment
Delen op andere websites

Ik cancel mijn pre-order voor bf4, wat een k* spel. :7 Kutbesturing, totaal onlogisch ingericht en niet te veranderen. Bovendien ziet het er niet uit (ja, het is een beta, maar alsnog). Ik blijf lekker bij bf3 <3

Umm...ik zelf kan mijn controls gewoon veranderen hoor?

Ik zelf vind de beta drie keer niks...veel te veel lag, textures die zwaar gebugged zijn, AK-12 overpowered wapen...kortom: de beta is geen beta maar meer een pre-alpha :7. Ik hoop dat de officiele uitgave wel wat beter is dan dit...

Als je naar de (symtic) stats kijkt is er niks OP's aan

25 damage (Zoals elk wapen op de Scar na)

Battlefield heeft uberhaubt toch geen recoil (Like really xD)

En niet bepaald heel snel schietend

Controls zijn wel aangepast (Verranderbaar op de PC, maar niet op de consololols)

Lagg.. Dude het is een beta.. WTF wil je? (en check je drivers)

Textures bugged? Geen problemen

Daarbij, tnx to the consoles is het een redelijk oude build (+3 weken) door de controle systemen van MS en Sony

Drivers zijn goed; Optimalisatie is bagger. Textures bugged inderdaad...als je naar de ene kant kijkt zie je alles van de map, kijk je de andere kant op; zie je heemaal niks meer... alleen een soort smoke / fog effect. De ak-12 is OP omdat je de burst met 1000 RPM kan schieten en je magazijn in 1.5 / 2 seconden kan legen. Oftewel er is geen enkele reden om Semi of Full auto te gebruiken.

Als ik kijk naar de BF3 beta, is DICE wel erg makkelijk geweest nu...beetje jammer eigenlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

De beta kon inderdaad een pak beter geweest zijn, maar baseer nooit op een beta of je het spel wilt kopen of niet, BETA != DEMO. AK12 OP? Er zijn 2 assault rifles in het spel, dan is het niet zo vreemd dat de één wat beter is dan de andere. En ik wil je wel eens 1000 RPM zien schieten zonder makro, als je dat kan dan moet je vriendin een zeer gelukkige vrouw zijn. :clown:

Dat er veel lag is, tjah, dat vind ik ook verschrikkelijk irritant maar dat zal in de uiteindelijke versie zeker verholpen worden. Textures die bugged zijn heb ik nog niet gezien maar dat zal ook zeker verholpen worden. Over de controls op de console kan ik niets zeggen, maar op de PC zijn die zowat identiek aan BF3.

Link to comment
Delen op andere websites

Kelwin QQ more pls
M16A3 Bf3.---Verder ontopic: ik vertrouw DICE er wel nog op dat ze het goed aanpassen in de Officiele release op 29 october. :Dbtw, dat emblem maken bevalt me wel. Zoals hier mijn emblem (gemaakt door neefje): b584665e.png Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Die emblem editor zat er al in vanaf de launch (voor platoons)

Het meest awesome Only in Battlefield moment dat ik ooit had

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, in het vervolg de edit-knop gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...