Tommie59 Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik vind dat gas geven echt irritant. Waarom met de stick en niet gewoon met R2 en L2? In bf3 kon ik behoorlijk goed vliegen maar hier lukt het niet echt meer... Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik ga waarschijnlijk BF4 voor de ps4 halen. Om 1 ding: 64 man!! Reageren
ZeroJens Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik vind dat gas geven echt irritant. Waarom met de stick en niet gewoon met R2 en L2? In bf3 kon ik behoorlijk goed vliegen maar hier lukt het niet echt meer... Ik zou je controls op veteraan zetten kun je gas geven met R1 heb ik ook gedaan Reageren
kelwin Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Altijd leuk als je door huilende admins wordt gebanned omdat je ze te hard owned. Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Heb net even Commander gedaan op de iPad, erg leuk. Alleen jammer dat het totaal geen zin heeft als niemand orders opvolgt. Reageren
myron.b Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik ga waarschijnlijk BF4 voor de ps4 halen. Om 1 ding: 64 man!! Op PC heb je toch ook 64 man ? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Battlefield moet je alleen halen voor de multiplayer, de singleplayer is weer veel te kort. Maar 7 missies waar je in totaal een uur of 4 mee bezig bent, eigelijk moeten ze die singleplayer hellemaal eruit halen. Daar moet je deze game niet voor halen, het is echt de multiplayer waar het om draait. Reageren
myron.b Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik vond sowieso de singleplayer niet echt leuk. Ik heb het alleen gespeeld om eerst een beetje het spel te leren kennen (nieuwe functies etc.) en om de weapons en dog tags te verzamelen. Waarom DICE de singleplayer kort heeft gemaakt is denk ik omdat veel mensen het spel gaan kopen voor de multiplayer. Ik heb Battlefield 4 gekocht puur voor de multiplayer. Reageren
blackops Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Ik ga waarschijnlijk BF4 voor de ps4 halen. Om 1 ding: 64 man!! Op PC heb je toch ook 64 man ? 70 zelfs Reageren
myron.b Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Altijd leuk met Pistol only als mensen met normale wapens gaan schieten. Helaas heeft de server geen autokick systeem. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Voor degene die hem nog niet hebben, hij is momenteel overal super goedkoop te verkrijgen vanwege de Black Friday sales. 40% korting Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Ik krijg hem dus weer écht niet aan de gang. Hij blijft hangen bij het laadscherm, geweldig. Weer wachten op een Nvidia update dus. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Bij mij draait die wel lekker. Hij is één keer vastgelopen tijdens het laden maar heb nu totaal geen problemen meer ondervonden. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Raar dat ik dat dan wéér heb. Van die support hoef je niets te verwachten bij EA. Reageren
myron.b Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Voor degene die hem nog niet hebben, hij is momenteel overal super goedkoop te verkrijgen vanwege de Black Friday sales. 40% korting Helaas is de Premium Edition niet in de aanbieding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.