Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

38

• ZeroJens

23

• Hanneswasco

20

• kelwin

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zou wachten met deze game te kopen op PC. Enorm veel bugs en glitches en de game freezet bij heel veel mensen. Ik zelf kan geen match voltooien of mijn spel crasht.

Wachten op de patches dan maar.

Geplaatst:

Ik zou wachten met deze game te kopen op PC. Enorm veel bugs en glitches en de game freezet bij heel veel mensen. Ik zelf kan geen match voltooien of mijn spel crasht.

Wachten op de patches dan maar.

Ligt met name aan de out of date Graphics Card, gewoon even updaten naar de (Beta) versie.

Geplaatst:

Ligt met name aan de out of date Graphics Card, gewoon even updaten naar de (Beta) versie.

Dat lost niet alles op hoor. Ja, als je de nieuwste drivers van nVidia niet geïnstalleerd hebt dan zal je rare kleuren zien flikkeren rond je. Maar daarna heb ik ook nog erg veel crashes gehad. Soms servercrashes, soms gewoon dat m'n spel blijft haperen en vaak dat het blijft hangen bij het laadscherm. Maar zo erg is het nu ook weer niet, ik heb ook al vele uren kunnen spelen zonder zulke problemen.

Wat wél een groot probleem is, is de netcode. Dieis nog een pak erger dan in Battlefield 4 en is het erg frustrerend als je een TV missile schiet op een jet die niet geregistreerd wordt of je als gunner en piloot in een helikopter allebei je raketten/cannon leegschiet op een andere helikopter maar er geen enkele hit geregistreerd wordt en je dan door een heatseeker-missile controle verliest en dood gaat.

Geplaatst:

Zit er in BF4 nu een limiet op het aantal raketten in een heli? Dat is wel klote zeg :/

Geen limiet maar wel een lange reload time. Je kan als piloot bijvoorbeeld maximum 2x12 raketten hebben, en één keer 12 raketten herladen kost je 10 seconden ofzo. Met een truucje kan je de maximum ammo gelukkig uitbreiden naar 2x12 + 11, maar dan nog blijft het irritant. Dit is trouwens ook zo in tanks en boten.

Geplaatst:

Maar waarom zou je die reload time vergroten? Want bij beiden teams is het vergroot (neem ik aan) waardoor er eigenlijk dus geen verschil is maar juist minder actie. Enigste die in voordeel is is degene met de meeste damage.

Geplaatst:

Ik ben blij dat ze een minutie systeem hebben toegevoegd. Nu zijn voertuigen tenminste niet overpowered zoals in BF3

Geplaatst:

Op zich is het niet zo erg, maar het heeft wel irritante gevolgen. Op servers met onmiddellijke vehicle respawn is het al oneerlijk aangezien je munitie in een attack helikopter vaak zo goed als op is nadat je een andere luchtvoertuig uit de lucht hebt gehaald en een paar seconden vliegt er al een nieuw voertuig met volle ammunitie op je af. Drie keer raden wie zal winnen...

Daarnaast verlies je nu alle controle als één willekeurige noob je raakt met een stinger of heatseaker en crash je vaak tegen de grond of een gebouw aan zonder dat je er iets aan kan doen. Dus de noobwapens zijn nu nog effectiever. De helikopter is van het meest krachtige element in het spel naar het minst krachtige gegaan. Oké dat ze het wat minder krachtig maken, maar zo gaat het er echt over. Tanks zijn nog altijd erg effectief en de AA tank is beter dan ooit. De scout heli's kunnen een attack helikopter ook zo uit de lucht halen (en al zeker als hij door die geweldige netcode onverwoestbaar is door raketten van een attack heli). En de boten maken alles in no-time kapot. :puh: Er mag van mij behoorlijk wat gepatched worden want die voertuigenbalans slaat nergens op.

Geplaatst:

Isdeze game het waard om voor de 360 te kopen?

Ben je van plan om een next-gen te kopen? Dan zou ik zeggen van niet.

Nope, maar is het met minder mensen wel nog steeds leuk?

Geplaatst:

Isdeze game het waard om voor de 360 te kopen?

Ben je van plan om een next-gen te kopen? Dan zou ik zeggen van niet.

Nope, maar is het met minder mensen wel nog steeds leuk?

Mij bevalt het wel maar ik kan het zeker begrijpen dat het in mindere mate zou zijn. Ik heb BF3 op de Xbox en op de PC en daar is het verschil voor mij niet alleen tussen graphics maar merk je toch echt wel wat qua spelersaantal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...