Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb vanavond een feest, dus als vannacht blijkt dat ik uit het spel lig en in een stomdronken bui de complete organisatie verrot scheld: bij voorbaat mijn excuses.

Grapje natuurlijk, jammer genoeg kan ik het niet zien.

Even aanvullend op deze reactie: ik bedoel niet dat ik de organisatie slecht vind, in tegendeel, tot nu toe verloopt alles op rolletjes. ;)

Delen op andere websites

• Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

103

• thebig

86

• Die Hard

73

• Silverbyte

60

Na het maken van de test wist ik: óf ik lig er nu uit, óf ik heb de juiste Mol te pakken. Het feit dat ik door ben is veelzeggend, dus ik ga met hernieuwd vertrouwen deze tweede week in.

Niet perse. Misschien zit je wel helemaal fout en heet .Pwned nog harder gefaald dan jou. Dat is mijn theorie voor mezelf.

Of ik ben de mol. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Denk dat het feit dat je door bent niet moet betekenen dat je de juiste mol te pakken hebt. Kan natuurlijk in je hoofd zitten, maar goed.

Iedereen denkt wel dat hij de juiste mol te pakken heeft, anders zou je die niet gokken. Alleen kan je er naast zitten (zoals Pwned. waarschijnlijk).

Zo, nog geen tweede opdracht. Misschien begint die later op de week. Al staat er uitdrukkelijk dat elke ronde van zondag tot zaterdag loopt.

Delen op andere websites

Denk dat het feit dat je door bent niet moet betekenen dat je de juiste mol te pakken hebt. Kan natuurlijk in je hoofd zitten, maar goed.

Niet per sé, als je je kansen spreidt bijvoorbeeld, maar als je elke vraag op dezelfde persoon hebt ingevuld en vervolgens door bent, wil dat toch wel wat zeggen lijkt me. Als je dan fout zit, kunnen zelfs je jokers je niet redden. Maar goed, ik zal zeker niet te vlug victorie kraaien, ik heb nog een heleboel deelnemers weg te spelen.

Delen op andere websites

Vind het wel een beetje jammer dat de afgevallen kandidaat geen reacties meer mag plaatsen in dit topic. Lijkt me toch fijn om de rest even te bedanken en (als je wilt) een verhaaltje te doen over jouw WIDM-avontuur. Jammer dat we zo snel afscheid van je moeten nemen Pwned.!

Delen op andere websites

Ja, gewoon één reactie die niet gerelateerd is met de opdrachten/de Mol, maar waarin de deelnemer vertelt wat hij ervan vond. Trouwens ook rot dat je niet meer kan meedoen aan het klassement als je eruit bent.

Zelfs als je op één persoon hebt ingezet, wil dat nog niets zeggen. Voor hetzelfde geld had Pwned. 1 antwoord goed en jij 2. Dan kan je er nog compleet naast zitten. Of zijn er twee personen die net hetzelfde aantal geld hebben verspild en hetzelfde aantal berichten hebben geplaatst (of toch in benadering).

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...