Die Hard Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2013 Ik heb vanavond een feest, dus als vannacht blijkt dat ik uit het spel lig en in een stomdronken bui de complete organisatie verrot scheld: bij voorbaat mijn excuses. Grapje natuurlijk, jammer genoeg kan ik het niet zien. Even aanvullend op deze reactie: ik bedoel niet dat ik de organisatie slecht vind, in tegendeel, tot nu toe verloopt alles op rolletjes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Jeemieneetje, wat een bloedstollende uitslag zeg! Ik kreeg er toch bijna een hartverzakking van! Blij dat ik dat overleefd heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ik kon de uitslag niet zien via de spoiler maar gelukkig was de deelnemerslijst aangepast en ben ik het niet. Ben benieuwd wat week 2 brengt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ik ben ook benieuwd wat week 2 gaat brengen. Persoonlijk heb ik het eerste deel van de week niet veel tijd, maar de rest van het spel kan ik wel gewoon lekker actief zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Godverdomme zeg, ik dacht dat ik eruit lag.. Net als NeoSyp net geen hartaanval gehad.. Bewerkt: 27 januari 2013 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Na het maken van de test wist ik: óf ik lig er nu uit, óf ik heb de juiste Mol te pakken. Het feit dat ik door ben is veelzeggend, dus ik ga met hernieuwd vertrouwen deze tweede week in. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Na het maken van de test wist ik: óf ik lig er nu uit, óf ik heb de juiste Mol te pakken. Het feit dat ik door ben is veelzeggend, dus ik ga met hernieuwd vertrouwen deze tweede week in. Niet perse. Misschien zit je wel helemaal fout en heet .Pwned nog harder gefaald dan jou. Dat is mijn theorie voor mezelf. Of ik ben de mol. Bewerkt: 27 januari 2013 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Het zou kunnen, maar als ik er naast zit, moet .Pwned het wel écht gigantisch verkloot hebben. We gaan het merken bij de volgende test. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Denk dat het feit dat je door bent niet moet betekenen dat je de juiste mol te pakken hebt. Kan natuurlijk in je hoofd zitten, maar goed. Iedereen denkt wel dat hij de juiste mol te pakken heeft, anders zou je die niet gokken. Alleen kan je er naast zitten (zoals Pwned. waarschijnlijk). Zo, nog geen tweede opdracht. Misschien begint die later op de week. Al staat er uitdrukkelijk dat elke ronde van zondag tot zaterdag loopt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Al staat er uitdrukkelijk dat elke ronde van zondag tot zaterdag loopt. Het begin van een ronde betekent niet het begin van een opdracht natuurlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Denk dat het feit dat je door bent niet moet betekenen dat je de juiste mol te pakken hebt. Kan natuurlijk in je hoofd zitten, maar goed. Niet per sé, als je je kansen spreidt bijvoorbeeld, maar als je elke vraag op dezelfde persoon hebt ingevuld en vervolgens door bent, wil dat toch wel wat zeggen lijkt me. Als je dan fout zit, kunnen zelfs je jokers je niet redden. Maar goed, ik zal zeker niet te vlug victorie kraaien, ik heb nog een heleboel deelnemers weg te spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Vind het wel een beetje jammer dat de afgevallen kandidaat geen reacties meer mag plaatsen in dit topic. Lijkt me toch fijn om de rest even te bedanken en (als je wilt) een verhaaltje te doen over jouw WIDM-avontuur. Jammer dat we zo snel afscheid van je moeten nemen Pwned.! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ja, gewoon één reactie die niet gerelateerd is met de opdrachten/de Mol, maar waarin de deelnemer vertelt wat hij ervan vond. Trouwens ook rot dat je niet meer kan meedoen aan het klassement als je eruit bent. Zelfs als je op één persoon hebt ingezet, wil dat nog niets zeggen. Voor hetzelfde geld had Pwned. 1 antwoord goed en jij 2. Dan kan je er nog compleet naast zitten. Of zijn er twee personen die net hetzelfde aantal geld hebben verspild en hetzelfde aantal berichten hebben geplaatst (of toch in benadering). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Een afscheidsreactie had ik Pwned. ook nog wel gegund. Het ga je goed, kerel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 (bewerkt) Foutje, verwijder maar Bewerkt: 28 januari 2013 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts