.Timothy Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Wat ben jij verder nog te weten gekomen, maar past niet in de andere topics? Screencaps eerste gameplay video Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) De map is inderdaad vierkant, met daaronder drie balkjes: groen (health?), blauw (armor?) en geel (special skill?). Edit: Bewerkt: 9 juli 2013 door Die Hard Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Op deze screencap is te zien wat voor info er allemaal rechtsonderin komt te staan. Op zich weinig nieuws, maar er staat ook 83 days. Ik weet niet of dat al eerder te zien was, maar waar zou dat voor staan? Aantal dagen ingame gespeeld? Aantal dagen tot dé grote heist? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ik heb een van de personages van Republican Space Rangers gezien, geweldig! Dat zijn de soort grappen die ik graag zie Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Het lijkt ook of er meer mensen op straat lopen dan anders, goed iets. Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Hahaha, check die mouse: Dit was trouwens de PS3 versie Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Je kan dus huizen kopen , en misschien met winst verkopen? Er is een kleding winkel die Ponsonbys heet en aan de Portola Drive ligt. >>> Door Jesperkaj: Dubbelposten is niet nodig. Gebruik in het vervolg gewoon de Bewerken-knop.<<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. Ha, ik ook! Dat samen met tattoo's wordt geweldig. En ik ga zeker een Fuck Cops tattoo nemen De map is nu ook uitgewerkt voor de binnenkant van gebouwen. Bewerkt: 9 juli 2013 door GrandTheftHaye Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) De glazenwassers platformen komen terug . En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen... En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk. Bewerkt: 9 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) De glazenwassers platformen komen terug . En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen... En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk. Over straten gesproken, de weg waar trevor over rijdt tijdens de achtervolging is de 68th highway. Je ziet ook trevor nog in camo kleren als die gaat jagen. Bewerkt: 9 juli 2013 door GrandTheftHaye Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Interessant: Check ook die ramen; niet helemaal kapot. Bewerkt: 9 juli 2013 door Pwned. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Met zulke (mooie) wapens hoop ik echt dat er een unlimited ammo cheat bij zit. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Je zag ook Franklin gewoon lopen met chop. Dus waarschijnlijk kan dat ook buiten missies om. Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. Ook een hele verbetering in tegenstelling tot SA en IV. Daar ging kleren kiezen maar heel traag, daar irriteerde ik me altijd aan. Die ramen van de auto zijn inderdaad wel realistisch gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.