Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

Auto's tunen is ook echt heel uitgebreid. Net Need for Speed joh. 75 verschillende kleuren, waarschijnlijk ook met stikkers en zo, 26 verschillende velgen. Je kan acceleration, top speed, brakes en traction. Ik denk dat traction iets met de rijgedrag te maken heeft, correct me if I am wrong.

En ik hoop echt op zoveel meer tuning dingen. Wat ik altijd al gewild heb en hoop bij gta V is dat je een sirene met zwaailicht in elke auto kan zetten. Iets wat je nodig heb in een missie. Lijkt me zo vet om gewoon je eigen politieauto te maken. Verschillende politie verlichting. Dus dat je ook echt een stad politieauto kan maken met stikkers tot een undercover politiewagen. Verlichting verborgen of op je dak. In je grill of in je bumpers en wat voor soort kleuren en vormen. Kan je je voorstellen. De auto die in mijn handtekening staat beneden met rood/blauwe politieverlichting in de bumpers en grill. OH! Vet! :D :D

Ik verwacht in ieder geval heel erg veel van gta V. Het ziet er al heel erg uitgebreider uit dan San Andreas. Beste gta ooit maken? Mission Completed! :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Ik weet niet of dit al gezegd is maar bij het stukje dat je een van de personages op een wielrenfiets zag zitten. Daar stond ook pos bij van position en dan hoeveelstes hij stond en een stamina balkje. Zou je dus ook een fietsenrace kunnen houden?

Link to comment
Delen op andere websites

Weer iets van het realisme: op 1:15 zie je de ketting van Lamar heen en weer zwaaiien; in gta iv zat alles ongeveer vast.

En ook bij 2:00, de vlaggen wapperen en die strook die onder de luifel hangt zwaait ook heen en weer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

in het plaatje van pwned op pagina 1, zie je bij dat rondje 4 hoofden, 1tje ben jezelf (in dat geval franklin) je ziet trevor en michael, maar wie is dat 4de gezicht?

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wil ik nog even de theorie over de HUD, het personages-selecteergeval aansnijden. Tot nu toe is onze gedachte dat het

1: Michael

2: Trevor

3: Franklin en

4: je eigen MP caracter

is. Echter, ik vraag me ten zeerste af waarom Rockstar dit zo zou aanpakken. Tenslotte, je bent altijd een personage, dus als ik bijvoorbeeld met Trevor speel, waarom zou ik dan meer keuzes hebben dan Franklin, Michael en mijn MP poppetje? Net zo, als ik MP speel en ik wil naar SP dan hoef ik alleen te hoeven kiezen tussen de drie protagonisten. Met andere woorden, drie keuzes zou volgens de huidige theorie dus altijd genoeg zijn een vierde is totaal overbodig.

Als je kijkt naar deze afbeelding waarin met Franklin wordt gespeeld begrijp je wellicht waarom ik begon te twijfelen aan de tot nu toe lopende theorie over het selecteren van personages:

Weaponslot_zpscf3d9c56.jpg

Ik kan me voorstellen dat die onderste inderdaad je multiplayer personage is, en dat deze nu niet selecteerbaar is omdat je in een missie zit. De bovenste echter is grijs, conform theorie omdat je nu zelf Franklin speelt... Maar dat vind ik dus onlogisch omdat er dan standaard een vakje grijs is.

Wie weet kan die worden gebruikt voor een henchman die je enigszins commando's kan geven? Een vriend anders dan de andere twee protagonisten van de gespeelde protagonist?

Lang verhaal kort, de theorie is voor mij nog geen gesneden koek. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou betekenen dat ze inconsistent zijn wat betreft een multiplayerkarakter, aangezien die dan ook prima weg kan: immers, je bent toch op een missie, dus waarom zou je dan je multiplayerkarakter laten zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...