Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Je zag ook Franklin gewoon lopen met chop. Dus waarschijnlijk kan dat ook buiten missies om. ik weet niet of dit in het goede topic is maar chop staat ook aangegeven op de radar(hier moet een dubbele punt maar mijn toetsenbord doet dat niet krijg ik een plusminus) spoiler lukt ook niet meer [/url] je ziet achter het pijltje van Franklin een klein rondje, die is van Chop. Bewerkt: 9 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen. Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen? Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen. Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen? Zou me sterk lijken dat hij dood kan. Je gaat hem zelf niet dood kunnen schieten, dus andere mensen ook niet. Misschien vlucht hij gewoon weg tijdens een vuurgevecht of als je je wapen op hem richt? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Het zou kunnen dat wanneer Chop dood is de missie faalt of iets dergelijks. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Het zou kunnen dat wanneer Chop dood is de missie faalt of iets dergelijks. En dan een optie om hem thuis te laten Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Denk dat het zo werkt als wel vaker met allies in games. Ze zijn er wel bij en kunnen ook geraakt worden, maar gaan nooit dood. Mocht Chop wel dood kunnen, denk ik dat dat een hoop mission failed's gaat opleveren. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Chop is de naam van de hond van Franklin. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ik denk nu wel dat je hem overal mee kan nemen. Hij zal wel achter een muurtje gaan staan tijdens een gevecht ofzo (tenzij je hem op iemand af kan sturen). Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 De politieauto die explodeert, daardoor verschuiven de andere auto's eromheen mee. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Op 0:23 zie je zowel het IAA als het FIB gebouw, en een reclamebord met Hookah/r, verzin de rest zelf. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw: Uploaded with ImageShack.us Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw: Uploaded with ImageShack.us Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Mm, ik dacht ook dat het haar auto was. Kentekenplaat was me al opgevallen. Kun je zelf ook aanpassen, hè Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.