GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Of hij is zwaar gelovig en er staat Christ for all. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw: Uploaded with ImageShack.us Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. Huh? Ik begrijp het niet helemaal. Ik weet dat ze Amanda heet maar is dit dan niet haar auto? En dank je Bewerkt: 9 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw: Uploaded with ImageShack.us Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. Huh? Ik begrijp het niet helemaal. Ik weet dat ze Amanda heet maar is dit dan niet haar auto? Tot zover hebben we Amanda nog niet één keer in die auto zien rijden, in tegenstelling tot Michael. Het lijkt me dan sterk dat het haar auto is. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Technisch gezien is alles van Michael, zijn vrouw gebruikt gewoon alles. Wacht even: Franklin zat bij Grove street? En die waren tegen drugs? Waarom komt Franklin dan op 2:03 uit een "medical" drugs store lopen, waarvan die waarschijnlijk net wat op heeft? En kan je dan ook zelf drugs gebruiken? Bewerkt: 9 juli 2013 door GrandTheftHaye Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Je weet niet of GS nog steeds tegen drugs is en GS was vooral tegen crack. Misschien vind GS wiet milder en zijn ze daar niet zo fel tegen. Ik hoop echter wel dat je drugs kan gebruiken, is altijd tof geweest. Ik ben in IV vaak dronken geweest en dat was lachen! Bewerkt: 9 juli 2013 door Jimmiefitz Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Je weet niet of GS nog steeds tegen drugs is en GS was vooral tegen crack. Misschien vind GS wiet milder en zijn ze daar niet zo fel tegen. Ik hoop echter wel dat je drugs kan gebruiken, is altijd tof geweest. Ik ben in IV vaak dronken geweest en dat was lachen! En daarna zeker je auto van $10000 in de prak rijden, en je wapens verliezen omdat je daarna word gepakt door de politie. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Eerste GTA waar er een boot op een "remorque" (aanhangwagen) is vastgezet! Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Jou was de zeilboot uit de tweede trailer nog niet opgevallen? Desalniettemin, nice catch! Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Jou was de zeilboot uit de tweede trailer nog niet opgevallen? Desalniettemin, nice catch! Ha tuurlijk, ik dacht al "dit kwam al ergens tevoren voor". Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden Er word inderdaad nooit gereden met het wieltje omlaag (zelfs gevaarlijk). GTA V Foutje... Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden Er word inderdaad nooit gereden met het wieltje omlaag (zelfs gevaarlijk). GTA V Foutje... Idd een foutje. Maar als dit de soort foutjes zijn waar we om gaan zeuren in GTAV, heb ik eigenlijk niks te vrezen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Naar aanleiding van deze screen van _Night-Men_: Was de Burger Shot al bevestigd? (zie de zak op de tafel) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Yup, er was reclame te zien van Burger Shot in de vorige trailer(s). Ondermeer via een Burger van 30cm hoog op het breedbeeldscherm dat Michael kapotmept. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Die heeft Ron zeker opgegeten aangezien die in de trailer veel dikker is dan op de artwork. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.